Escut de Premià de Mar
Notes de Premsa
25 OCTUBRE 2018

El mes d'octubre s'han realitzat canvis al servei de recepció i primera atenció al ciutadà de l'àrea d'Atenció Social i a les Persones, a l'Antiga Fàbrica del Gas. Les modificacions s'han fet amb l'objectiu d'adaptar l'atenció als usuaris als requeriments que marca l'administració electrònica, dotant al servei de les eines informàtiques necessàries per poder realitzar el registre d'entrada de forma telemàtica. D'altra banda, també s'ha adaptat l'espai físic per tal de guanyar en confidencialitat en la informació i tramitacions que han de realitzar els ciutadans.

D'aquesta manera a l'Antiga fàbrica del Gas, que és l'espai on s'ubica l'àrea d'Atenció Social i a les Persones, s'han diferenciat dos espais físics: A la Nau 1 se situa el Taulell d'Informació General Municipal i Cita Prèvia, que és on la ciutadania realitza els diferents tràmits que ha de fer a la mateixa Àrea o altres àrees de l'Ajuntament. A la Nau 2, per la seva part, trobem l'espai on es duen a terme les primeres atencions d'informació especialitzada en els àmbits dels serveis socials, de la dona, d'ensenyament i d'habitatge, així com per a la realització dels tràmits específics en cada un d'aquests camps.

Nous horaris d'atenció al públic

A aquests canvis físics se sumen uns nous horaris que permeten millorar el servei d'atenció al públic, que ara és de dilluns a divendres de 9 a 13 h. El dijous a la tarda s'ha ampliat l'horari a l'espai de la Nau 1, que està obert al públic de 15 a 18 h. Des d'aquest punt s'ofereix informació general, es fa atenció telefònica, i es gestionen cites prèvies perquè la ciutadania pugui fer tràmits de l'àrea d'Atenció Social i a les Persones, o d'altres àrees de l'Ajuntament.