Plaça de l'Ajuntament 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General ACTA NÚM. 2017/14 ­ SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL Dia: 29 de març de 2017 Hora de començament: 18:15 h Hora d'acabament: 18:30 h Lloc: Sala de reunions de l'Alcaldia de l'Ajuntament de Premià de Mar Membres de la Junta de Govern Local assistents: Alcalde BUCH I MOYA, MIQUEL Tinent d'alcalde MÉNDEZ GIL, MIQUEL ÀNGEL Tinent d'alcalde GUTIÉRREZ LÓPEZ, DAVID Tinent d'alcalde SUBIRÀ I COMAS, ANTONI Regidor TOMÀS ALONSO, JORDI Regidora SAFONT ANGUITA, OLGA Assistits per la secretària general Elisa Almirall Gayo, que certifica. Membres que excusen la seva absència: Tinent d'alcalde MORALES GARCÍA, CONCEPCIÓN Assisteixen els següent regidors, d'acord amb l'art. 32.2 del ROM: Regidora CALLEJA MORENO, MARIA ESMERALDA Regidor MARISTANY VILA, ELOI Constatada l'existència de quòrum legal, conforme a l'art. 98 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la LMRLC, la Presidència obrí la sessió. ORDRE DEL DIA 1. Lectura i aprovació acta sessió anterior 2. Despatx d'Ofici 3. RECURSOS HUMANS 3.1. Exp. F110-2017-430. Rectificació d'ofici bases 8.5. i 9.2. reguladores del procés selectiu per proveir una plaça d'inspector interí de la policia local 4. CONTRACTACIÓ -1- Plaça de l'Ajuntament 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General 4.1. Exp. C174-2017-856. Modificació contracte de subministrament i manteniment de maquinari d'impressió i còpies amb la inclusió de cinc fotocopiadores i la modificació del quadre plurianual del lloguer i de la previsió de còpies 4.2. Exp. C174-2016-197. Aprovació del nou plec de prescripcions tècniques per a la licitació de la realització de la botiga de marxandatge de Festa Major 5. ÀREA DE PARTICIPACIÓ 5.1. CULTURA 5.1.1. Exp. T120-2017-906. Aprovació Conveni amb l'entitat Coral l'Amistat pel projecte Temporada de música clàssica 2016-2017 6. ÀREA DE TERRITORI I SOSTENIBILITAT 6.1. LLICÈNCIES 6.1.1. Exp. I125-2016-3946. Comunicació prèvia primera ocupació i devolució fiances 1. LECTURA I APROVACIÓ ACTA SESSIÓ ANTERIOR Sotmès a la Junta de Govern Local l'esborrany de l'acta de la sessió anterior (que va estar distribuït i van rebre els seus membres, per la qual cosa no se li dóna nova lectura), S'APROVA, per assentiment, sense cap esmena. 2. DESPATX D'OFICI No hi ha temes a tractar en aquest punt. 3. RECURSOS HUMANS 3.1. EXP. F110-2017-430. RECTIFICACIÓ D'OFICI BASES 8.5. I 9.2. REGULADORES DEL PROCÉS SELECTIU PER PROVEIR UNA PLAÇA D'INSPECTOR INTERÍ DE LA POLICIA LOCAL Vista la proposta presentada pel 1r tinent d'alcalde i regidor delegat de Serveis Econòmics del contingut següent: "Identificació de l'expedient F110-2017-430 Rectificació d'ofici bases 8.5. i 9.2. procés selectiu Inspector interí Antecedents La Junta de Govern Local en sessió de data 25 de gener de 2017 aprovà les bases reguladores del procés selectiu per proveir una plaça d'inspector interí de la policia local de Premià de Mar. -2- Plaça de l'Ajuntament 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General La base reguladora Vuitena, a l'apartat 5.8. estableix: "Consisteix en un reconeixement mèdic, realitzat per metges o metgesses col·legiats, per comprovar que no es detecta en els o les aspirants l'existència de cap de les exclusions mèdiques establertes en l'annex 2 d'aquesta convocatòria." L'annex on consta el quadre d'exclusions mèdiques és l'annex 3. La base reguladora Novena, a l'apartat 9.2. estableix: (...)"El cinquè exercici es qualifica de 0 a 20 punts, i queden eliminats aquells aspirants que obtinguin una puntuació inferior a 10." (...) El cinquè exercici, amb la redacció definitiva de les bases és la prova mèdica, essent el quart exercici, el projecte a presentar pels aspirants, el que ha de ser qualificat de 0 a 20 punts. Fonaments jurídics i/o tècnics L'art. 109, de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, estableix: "Les administracions públiques podran rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instancia dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes". L'òrgan competent per aprovar les bases dels processos per a la selecció del personal és la Junta de govern local en virtut de decret de l'alcaldia 596/2015 de data 2 de juliol, on la competència li és delegada per l'alcalde, el qual l'ostenta en virtut de l'article 53.1h) del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya. Acords Primer. RECTIFICAR D'OFICI l'error material de l'Acord de la junta de Govern Local mitjançant el qual s'aproven dels bases reguladores del procés selectiu per proveir amb caràcter interí la plaça d'Inspector de la Policia Local, Substituint el paràgraf 5è de la base Vuitena: "Consisteix en un reconeixement mèdic, realitzat per metges o metgesses col·legiats, per comprovar que no es detecta en els o les aspirants l'existència de cap de les exclusions mèdiques establertes en l'annex 2 d'aquesta convocatòria." Pel paràgraf: "Consisteix en un reconeixement mèdic, realitzat per metges o metgesses col·legiats, per comprovar que no es detecta en els o les aspirants l'existència de cap de les exclusions mèdiques establertes en l'annex 3 d'aquesta convocatòria." substituint el paràgraf 2n de la base Novena: -3- Plaça de l'Ajuntament 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General "El cinquè exercici es qualifica de 0 a 20 punts, i queden eliminats aquells aspirants que obtinguin una puntuació inferior a 10" Pel paràgraf: "El quart exercici es qualifica de 0 a 20 punts, i queden eliminats aquells aspirants que obtinguin una puntuació inferior a 10" Segon. PUBLICAR al web municipal l'anunci corresponent." La Junta de Govern Local ACORDA APROVAR, per assentiment dels membres presents, la proposta precedent. 4. CONTRACTACIÓ 4.1. EXP. C174-2017-856. MODIFICACIÓ CONTRACTE DE SUBMINISTRAMENT I MANTENIMENT DE MAQUINARI D'IMPRESSIÓ I CÒPIES AMB LA INCLUSIÓ DE CINC FOTOCOPIADORES I LA MODIFICACIÓ DEL QUADRE PLURIANUAL DEL LLOGUER I DE LA PREVISIÓ DE CÒPIES Vista la proposta presentada pel 1r tinent d'alcalde i regidor delegat de Serveis Econòmics del contingut següent: "Identificació de l'expedient Exp. C174-2017-856 modificació contracte de subministrament de màquines d'impressió i fotocopiadores per a l'Ajuntament de Premià de Mar i la modificació del quadre plurianual i la previsió de còpies (exp. C175-2015-1037) Antecedents El 25 de gener del 2010, es va signar el contracte de subministrament de 36 equips per a l'Ajuntament de Premià de Mar. Es varen realitzar diferents modificacions d'aquest contracte, de les quals la segona modificació d'aquest antic contracte, aprovada per la Junta de Govern Local, el 23 de març de 2011, incloïa quatre màquines fotocopiadores. Model Sèrie Dependència Lloc Carrer Sant Antoni 21-25, MPC 2051 V9724700353 RR.HH 1a planta Promoció de la Carrer Joan XXIII 2-8, nau MPC 2051 V9724501889 Ciutat 1 MP 301 SPF W912PA00869 Esports Camí del Mig 62 MPC 2852 W672K700542 Esports Camí del Mig 62 Aquestes quatres màquines finalitzaran el seu contracte a final de març del 2017, si bé el contracte general del qual modificaven va acabar el 2014. -4- Plaça de l'Ajuntament 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General Per substituir les 36 màquines es va preparar una nova licitació, amb trenta-set màquines fotocopiadores i impressores. El 2 d'abril de 2014, La Junta de Govern Local va aprovar el plec de clàusules administratives particulars que regeixen el contracte de subministrament de fotocopiadores, de màquines multifuncionals i impressores, mitjançant una operació d'arrendament amb manteniment. En aquest plec es demanava el subministrament de 37 equips i impressores tot incloent el manteniment i els consumibles, per una durada de quatre anys. El 29 d'octubre de 2014 es va adjudicar a l'empresa SISTEMAS DIGITALES CORPORATE SL, amb CIF número B-62724562 l'esmentat contracte. El contracte es va signar el 24 de novembre de 2014, amb l'empresa SISTEMAS DIGITALES CORPORATE SL, amb CIF número B-62724562. Al llarg del mes de febrer del 2015 es varen instal.lar aquest esmentat maquinari, repartides pels diferents edificis municipals. El 29 d'abril del 2015, es va acordar la modificació del subministrament de maquinari de fotocòpies i impressores, per afegir una nova màquina, destinada a l'oficina d'atenció al ciutadà. A) Substitució de dues màquines (Can Roure i Fàbrica del gas, nau 1), inclusió d'una nova fotocopiadora per a Serveis d'Atenció al Ciutadà (ASSPPAC) i ampliació contracte per a dues màquines que es troben al Pavelló (Esports). Tal com s'assenyalava als plecs de la licitació del subministrament de fotocopiadores o màquines multifuncionals i impressores, segons expedient 2014/89, en la seva clàusula 40 de modificació del contracte "En els termes previstos a l'article 106 del TRLCSP l'òrgan de contractació podrà completar i modificar l'objecte i condicions del contracte en el següents supòsits -Per incloure quatre fotocopiadores, les qual tenen un contracte vigent fins la seva terminació, a finals del mes de març del 2017. Amb la finalitat de fer homogenis els terminis dels contractes, aquestes quatre màquines tindran una durada de contracte amb una finalització coincident amb la de la resta de les 37 màquines que són objecte d'aquesta licitació Edificis A1 A2 A3 Edifici de Can Roure 1 Edifici de la Fàbrica del Gas 1 Pavelló d'Esports 1 1 " A meitat del mes de juny del 2016, ens varen comunicar per correu electrònic, la necessitat d'incloure una màquina nova amb escàner ràpid, per al departament de l'Atenció al ciutadà (ASSPPAC). B) Modificació del quadre de plurianualitats del contracte vigent (37 equips) -5- Plaça de l'Ajuntament 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General Per acord de la Junta de Govern Local del 29 d'octubre de 2014 es va acordar l'adjudicació del contracte de subministrament de fotocopiadores o màquines funcionals i impressores, mitjançant una operació d'arrendament amb manteniment a l'empresa SISTEMAS DIGITALES DE CATALUNYA així com també es va disposar la despesa del lloguer o arrendament i de les còpies, segons aquests requadres 1.- Despesa de Lloguer o arrendament de les màquines, aplicació 2002.92000.2030000 Any Import Percentatge 2014 3.034,63 4,17 % 2015 18.207,79 25,00 % 2016 18.207,79 25,00 % 2017 18.207,79 25,00 % 2018 15.173,16 25,00 % TOTAL 72.831,16 20,83 % 2.- Despesa màxima per còpies, aplicació 2002.92000.2130000 Any Import Percentatge 2014 3.000,00 4,17 % 2015 18.000,00 25,00 % 2016 18.000,00 25,00 % 2017 18.000,00 25,00 % 2018 15.000,00 25,00 % TOTAL 72.000,00 20,83 % Com que el maquinari es va instal·lar al mes de febrer del 2015 i el període de facturació es va iniciar també el mateix f