Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General ELISA ALMIRALL GAYO, secretària general de l'Ajuntament de Premià de Mar CERTIFICO Que la Junta de Govern Local en sessió ordinària celebrada el 26 d'abril de 2017, adoptà el següent acord: 4.3. EXP. C175-2017-1586. PRÒRROGA DELS LOTS 1 I 3 DEL CONTRACTE DE SUBMINISTRAMENT I INSTAL·LACIÓ DE LA SENYALITZACIÓ VIÀRIA VERTICAL, HORITZONTAL, FITONS I RESERVA DISCAPACITATS Vista la proposta presentada pel 1r tinent d'alcalde i regidor delegat de Serveis Econòmics del contingut següent: "Identificació de l'expedient Exp. C175-2017-1586. Pròrroga dels lots 1 i 3 del contracte de subministrament i 27/04/2017 Alcalde instal·lació de la senyalització viària vertical, horitzontal, fitons i reserva discapacitats, exp. C175-2014-1548. Antecedents Per acord de la Junta de Govern Local de data 4 de març de 2015, es va aprovar el Plec de clàusules administratives particulars que ha de regir la licitació i adjudicació del contracte de subministrament i instal·lació de senyalització viària i reserva discapacitats, per procediment obert. Miquel Buch i Moya En data 22 de maig de 2015, l'alcalde avocà la competència delegada en la Junta de Signatura 2 de 2 Govern Local per resolució d'alcaldia número 482, per motius de celeritat i adjudicà els lots 1 i 3 del contracte de subministrament i instal·lació de senyalització viària vertical a TEVASEÑAL, S.A., amb CIF A-23377674, mitjançant resolució d'alcaldia número 2015/393. En data 22 de maig de 2015, per resolució d'alcaldia 2015/393 es disposà la despesa per import de 56.000,00 (cinquanta-sis mil euros), IVA inclòs, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 8000.13400.2270900 Lot 1 "senyalització viària vertical", d'acord amb el quadre d'anualitat següent: Any Import Percentatge 2015 14.000,00 25 % 27/04/2017 Secretari 2016 28.000,00 50 % 2017 14.000,00 25 % TOTAL 56.000,00 100 % En data 22 de maig de 2015, per resolució d'alcaldia 2015/393 es disposà la despesa per import de 14.436,00 (catorze mil quatre-cents trenta-sis euros), IVA inclòs, amb càrrec a l'aplicació pressupostària 6001.13400.2270900 Lot 3 "subministrament i instal·lació de senyalització per a persones amb mobilitat reduïda", d'acord amb el quadre d'anualitat següent: Elisa Almirall Gayo Signatura 1 de 2 Per descarregar una còpia d'aquest document consulteu la següent pàgina web / Para descargar una copia de este documento consulte la siguiente página web Codi Segur de Validació CEIXSA-1 471b2495907e4e05b08968a37217be7e001 Ajuntament de Url de validació Premià de Mar https://www.epremia.net/verificador/ASP/verificadorfirma.asp Metadades Classificador:Certificat - Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General Any Import Percentatge 2015 3.609,00 25 % 2016 7.218,00 50 % 2017 3.609,00 25 % TOTAL 14.436,00 100 % En data 12 de juny de 2015 es va formalitzar en document administratiu el contracte del lot 1 del subministrament i instal·lació de la senyalització viària vertical, horitzontal, fitons i reserva discapacitats, amb Tevaseñal, S.A., amb CIF A23377674, per un període de 24 mesos des de l'endemà de la signatura del contracte, amb la possibilitat de 2 pròrrogues de 12 mesos cadascuna. En data 12 de juny de 2015 es va formalitzar en document administratiu el contracte del lot 3 del subministrament i instal·lació de la senyalització viària vertical, horitzontal, fitons i reserva discapacitats, amb Tevaseñal, S.A., amb CIF A23377674, per un període de 24 mesos des de l'endemà de la signatura del contracte, amb la possibilitat de 2 27/04/2017 Alcalde pròrrogues de 12 mesos cadascuna. En data 21 d'abril de 2016, per acord de la Junta de govern local, es va modificar l'aplicació pressupostària a la qual s'imputa la despesa del lot 1 del contracte de subministrament i instal·lació de la senyalització viària vertical, horitzontal, fitons i reserva discapacitats, de l'aplicació 8000.13400.2270900 a l'aplicació pressupostària 6001.13400.2270900. En data 14 de març de 2017, l'àrea d'obres públiques i urbanisme, responsable del citat contracte sol·licita mitjançant correu electrònic la tramitació de la primera pròrroga del Miquel Buch i Moya contracte de subministrament i instal·lació de la senyalització viària vertical, horitzontal, Signatura 2 de 2 fitons i reserva discapacitats per un període de 12 mesos. Fonaments jurídics i/o tècnics La clàusula 9 del Plec de clàusules administratives particulars assenyala: "El contracte tindrà una duració de 24 mesos des de l'endemà de la signatura del contracte, amb la possibilitat de 2 pròrrogues de 12 mesos cadascuna, que s'hauran de tramitar d'acord amb el TRLCSP." El contracte de subministrament i instal·lació de la senyalització viària vertical, horitzontal, fitons i reserva discapacitats, tant pel que fa al lot 1 com al lot 3, es va formalitzar en data 12 de juny de 2015, per un període de 24 mesos des de l'endemà de 27/04/2017 Secretari dita formalització. Així, el període d'execució del contracte és des del 13 de juny de 2015 al 12 de juny de 2017, amb la possibilitat de dues pròrrogues de 12 mesos cadascuna. L'àrea d'Urbanisme i Obres públiques, responsable del contracte de subministrament i instal·lació de la senyalització viària vertical, horitzontal, fitons i reserva discapacitats, ha sol·licitat la tramitació de la primera pròrroga del citat contracte, manifestant la seva conformitat amb aquest. Elisa Almirall Gayo Signatura 1 de 2 Per descarregar una còpia d'aquest document consulteu la següent pàgina web / Para descargar una copia de este documento consulte la siguiente página web Codi Segur de Validació 471b2495907e4e05b08968a37217be7e001 Url de validació https://www.epremia.net/verificador/ASP/verificadorfirma.asp Metadades Classificador:Certificat - Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A