ACTA NÚM. 5 /2017­ SESSIÓ CELEBRADA PEL CONSELL D'ADMINISTRACIÓ DE "PREMIÀ SERVEIS MUNICIPALS, SL" Dia: 11 de desembre de 2017 Hora de començament: 18.00 h Hora d'acabament: 18.15 h Lloc: Sala de reunions de l'Alcaldia de Premià de Mar Membres del Consell d'Administració assistents i representats: MIQUEL BUCH MOYA President (representat) MIQUEL ANGEL MÉNDEZ GIL Vicepresident (que presideix) CONCEPCION MORALES GARCIA Vocal ANTONI SUBIRÀ I COMAS Vocal SERGIO BENEDICTO BONILLA Vocal (representat) ANDREU MUMBRU FUXET Vocal (representat) JOSE MARIA CANO NAVARRO Vocal RODRIGO ALEJANDRO ANDRADE MARTINEZ Vocal (representat) JOAN GARCIA MARTINEZ Vocal DANIEL TORRAS SEGURA Vocal MANEL EGEA VALLES Vocal AURORA JUVÉ LAFUENTE Vocal (representada) JORDI LLUCH TARGARONA (amb veu i sense vot) Gerent Assistits per la secretària del Consell d'Administració, Sra. ELISA ALMIRALL GAYO, que certifica. Constatada l'existència de quòrum legal, conforme a l'art. 12.5 dels Estatuts de la Societat, la Presidència obre la sessió amb el següent: ORDRE DEL DIA 1. Programa d'actuació, inversions i finançament any 2018 Oberta la sessió, prèvia deliberació dels assumptes continguts en l'ordre del dia s'adopta el següent: ACORD 1. PROGRAMA D'ACTUACIÓ, INVERSIONS I FINANÇAMENT ANY 2018 Es proposa al Consell d'Administració, per sotmetre-ho a aprovació de la Junta General, l'aprovació del programa d'actuació, inversions i finançament per al 2018: Introducció Aquest document recull les dades previstes als estatuts de la societat Premià Serveis Municipals S.L.U. amb l'objectiu de procedir a l'aprovació del pressupost econòmic per a completar l'activitat de l'any 2018. 1 Aquest document ha d'incloure, per mandat estatutari: Detall de les inversions reals i financeres a dur a terme durant l'exercici. Especificació dels fons de finançament de les inversions i de les aportacions municipals. La previsió dels objectius a assolir durant l'exercici, incloent-hi els ingressos per vendes. Memòria corresponent a l'avaluació econòmica de les inversions a realitzar durant l'exercici. Memòria Segons els encàrrecs de gestió rebuts la activitat de Primília Serveis es centra en els eixos següents: Comercialització de les places d'aparcament de titularitat municipal de la Biblioteca de Can Farrerons, de Can Boter i de la Plaça de la Sardana. Gestió de la concessió administrativa de l'aparcament de Països Catalans i de les zones d'estacionament per temps limitat: zona blava, verda i blava de temporada. Gestionar les serveis de neteja i manteniment d'instal·lacions dels edificis municipals. Gestió serveis públics de recollida de residus i neteja viària. Gestió del teatre Espai l'Amistat. Substitució de la gespa del camp de futbol. Gestió de la Comunicació Municipal: Radio Municipal de Premià de Mar i Vila Primília. La actuació prevista en cada una de les línies és: - Comercialització d'aparcaments: Des de finals de 2015 s'ha detectat un increment de demanda de lloguer. Aquesta tendència s'ha vist molt reforçada per la decisió del Consell d'Administració de reduir el preu del lloguer. La previsió es fa mantenint el nivell actual de llogaters. - En referència a la plaça dels Països Catalans i la Zona Blava l'import previst com ingressos correspon a l'estimació de cànon fix establert a la concessió. El cànon fix és un 5% de la facturació. - La neteja i manteniment d'instal·lacions d'edificis municipals ha estat licitada durant 2017 per l'ajuntament. La participació de Primília es concreta en la gestió i seguiment dels serveis. En el moment de redactar aquest document la contracta de Manteniment ja està operativa. La de neteja està pendent d'una resolució d'un recurs presentat per una licitador al tribunal català de contractes del sector públic. - L'import previst per la recollida de residus i neteja viària correspon al presentat al pressupost de l'àrea de medi ambient de l'ajuntament. Inclou una previsió d'increment del 2% de l'IPC segons la revisió de preus prevista al contracte i 36.000 euros per reposar contenidors per vandalisme. - La explotació del teatre s'ha ajustat segons les dades observades més recents i s'incrementa en 15.000 euros la previsió de despeses de manteniment. - Respecte la gespa del camp de futbol durant l'exercici 2018 es procedirà a abonar l'import corresponent al manteniment segons estava previst al contracte signat. Aquest contracte és vigent fins al 2022. 2 - El servei de comunicació preveu continuar amb el model existent. Tanmateix es preveu un increment de 2% en la comercialització i en les despeses de personal i mantenir l'aportació municipal. Pel que fa a les retribucions s'efectua una previsió del 2% d'increment a l'espera del que succeeixi amb els Pressupostos Generals de l'Estat. Inversions - No se'n preveuen. Objectius Segons els pressupost adjunt, es detallen les despeses previstes. Segons els pressupost adjunt, es detallen els objectius d'ingressos d'explotació i resultat. 3 Els fons de finançament previstos són: El Consell d'Administració ACORDÀ APROVAR DE LA PROPOSTA PRECEDENT, en obtenir el vot favorable dels membres del Consell Sr. Buch (representat), Sr. Méndez , Sra. Morales, Sr. Subirà, Sr. Garcia, Sra. Juvé (representada) i Sr. Torras, en contra del Sr. Benedicto (representat), Sr. Mumbrú (representat), Sr. Cano, Sr. Egea i del Sr. Andrade (representat) i, per tant, en obtenir el quòrum de la majoria absoluta dels assistents a la reunió exigida a l'article 12.5 dels Estatuts de la societat. En la deliberació del punt es fa constar que el Sr. Torras sol·licita que es tinguin en compte dos aspectes en el desenvolupament de l'acció de l'empresa per a 2018. El primer es la contractació d'un coordinador de Museus i Patrimoni que es pugui incorporar l'any 2018 i el segon l'emissió d'informe en relació al procediment per a la selecció i contractació d'un director de la Radio municipal que tingues un caràcter de director periodístic. El vicepresident Sr. Méndez apunta que la plaça de cap de Promoció Econòmica de l'Ajuntament, a la que correspon la coordinació del Museu, es trobarà vacant atesa la renuncia de la persona que l'ocupava fins la data per la qual cosa es tindrà en compte la proposta efectuada pel Sr. Torras. 2. LECTURA I APROVACIÓ D'ACTA No havent-hi més assumptes que tractar, la secretària dóna lectura íntegra de l'acta de la reunió que, un cop aprovada per unanimitat dels assistents, la troben conforme amb la realitat de l'acordat. I sense més assumptes per tractar, el president aixeca la sessió essent les divuit hores i quinze minuts. De què CERTIFICO. LA SECRETÀRIA, Vist i Plau, EL PRESIDENT CPISR-1 Firmado Signat digitalment digitalmente por Elisa CPISR-1 Elisa CPISR-1 C per CPISR-1 C Almirall Almirall Gayo Fecha: 2017.12.13 Miquel Àngel Miquel Àngel Méndez Gil Gayo 14:01:28 +01'00' Méndez Gil Data: 2017.12.13 14:23:03 +01'00' 4