Plaça de l'Ajuntament 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General ACTA NÚM. JGL2019/37 ­ SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL Dia: 30 d'octubre de 2019 Hora de començament: 17:05 h Hora d'acabament: 17:15 h Lloc: Sala de reunions de l'Alcaldia de l'Ajuntament de Premià de Mar Membres de la Junta de Govern Local assistents: Alcalde MÉNDEZ GIL, MIQUEL ÀNGEL Tinent d'alcalde SUBIRÀ I COMAS, ANTONI Tinent d'alcalde MORALES GARCÍA, CONCEPCIÓN Tinent d'alcalde NAVARRO ALVAREZ, RAFAEL Tinent d'alcalde BUSQUETS FERRANDO, ELISENDA 31/10/2019 Alcalde Assistits per la secretària general Elisa Almirall Gayo, que certifica. Constatada l'existència de quòrum legal, conforme a l'art. 98 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la LMRLC, la Presidència obrí la sessió. ORDRE DEL DIA Miguel Angel Méndez Gil Signatura 2 de 2 1. Lectura i aprovació acta sessió anterior 2. Despatx d'Ofici 3. ADMINISTRACIÓ I ORGANITZACIÓ INTERNA 3.1. CONTRACTACIÓ 3.1.1. Exp. C174-2019-7004. Pròrroga del contracte del servei del Centre Obert 3.1.2. Exp. C174-2019-770. Donar de baixa el document comptable A de l'acord Marc per contractar el subministrament de generadors com a suport a activitats culturals de l'Ajuntament 31/10/2019 Secretari 3.1.3. Exp.C174-2019-6472. Modificació contracte serveis direcció i coordinació artístiques del desembarcament pirata Festa Major i retorn de la garantia 4. ATENCIÓ SOCIAL I A LES PERSONES 4.1. ENSENYAMENT 4.1.1. Exp. S114-2019-6049. Aprovació del Conveni de col·laboració per al finançament del transport escolar no obligatori entre el Consell Comarcal del Maresme i l'Ajuntament de Premià de Mar per al curs 2018/19 Elisa Almirall Gayo Signatura 1 de 2 -1- Per descarregar Ajuntame una còpia d'aquest document consulteu la següent pàgina web / Para descargar una copia de este documento consulte la siguiententpágina de web Premia Codi Segur de de Validació eaddfc9b0a9d4eb3942f53bf4b633d11001 Mar-TE Url de validació https://www.epremia.net/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp Metadades Classificador:Acta TD10-010 - Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original Plaça de l'Ajuntament 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General 4.2.OCUPACIÓ 4.2. Exp. M134-2016-3602. Revocació parcial de la subvenció del programa Treball i Formació 2016, línia A 1. LECTURA I APROVACIÓ ACTA SESSIÓ ANTERIOR Sotmès a la Junta de Govern Local l'esborrany de l'acta de la sessió anterior (que va estar distribuït i van rebre els seus membres, per la qual cosa no se li dóna nova lectura), S'APROVA, per assentiment, sense cap esmena. 2. DESPATX D'OFICI No hi ha temes a tractar en aquest punt. 31/10/2019 Alcalde 3. ADMINISTRACIÓ I ORGANITZACIÓ INTERNA 3.1. CONTRACTACIÓ 3.1.1. EXP. C174-2019-7004. PRÒRROGA DEL CONTRACTE DEL SERVEI DEL CENTRE OBERT Vista la proposta presentada per l'alcalde, del contingut següent: Miguel Angel Méndez Gil "Identificació de l'expedient Exp. C174-2019-7004 Aprovació de la pròrroga del contracte de servei del Centre Obert. Signatura 2 de 2 Antecedents El plec de clàusules administratives particulars que regeix el present contracte, va ésser aprovat per acord de la Junta de Govern Local en sessió de data 21 de juny de 2017, promovent-se concurrència d'ofertes, segons queda acreditat en l'expedient. El 21 de desembre de 2017, es va formalitzar en document administratiu el contracte de serveis del centre obert entre l'Ajuntament de Premià de Mar i l'empresa adjudicatària SERSA SERVEIS SOCIALS I ADMINISTRATIUS, S.C.C.L. amb NIF F17138736, per un període de 24 mesos. 31/10/2019 Secretari En el contracte es va establir que l'inici de l'execució del contracte serà el dia 1 de gener de 2018 fins a 31 de desembre de 2019. De conformitat amb la clàusula 9 dels Plecs de clàusules administratives particulars es regula la durada del contracte i estableix " El contracte tindrà una duració de 24 mesos des de l'endemà de de la formalització del contracte en document administratiu, amb la possibilitat de 2 prorrogues de 12 cadascuna, que s'hauran de tramitar d'acord amb el TRLCSP". Elisa Almirall Gayo Signatura 1 de 2 -2- Per descarregar una còpia d'aquest document consulteu la següent pàgina web / Para descargar una copia de este documento consulte la siguiente página web Codi Segur de Validació eaddfc9b0a9d4eb3942f53bf4b633d11001 Url de validació https://www.epremia.net/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp Metadades Classificador:Acta TD10-010 - Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original Plaça de l'Ajuntament 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General El 1 d'octubre de 2019, l'àrea de Serveis Socials de Premià de Mar va demanar via correu electrònic a la unitat de contractació, la tramitació de la primera pròrroga del contracte de servei del Centre Obert, per un període de 12 mesos, ja que la valoració de la prestació del servei durant la vigència del contracte ha estat satisfactòria. L'empresa adjudicatària ha manifestat la seva conformitat amb la pròrroga del contracte, mitjançant correu electrònic de data 4 d'octubre de 2019. Fonaments jurídics i/o tècnics La clàusula 9 del Plec de clàusules administratives particulars assenyala: "El contracte tindrà una duració de 24 mesos des de l'endemà de de la formalització del contracte en document administratiu, amb la possibilitat de 2 prorrogues de 12 cadascuna, que s'hauran de tramitar d'acord amb el TRLCSP".