BASES REGULADORES DEL PROCÉS PER A LA SELECCIÓ D'UNA PLAÇA DE TÈCNIC D'ADMINISTRACIÓ DE L'EMPRESA PREMIÀ SERVEIS MUNICIPALS SLU 1. OBJECTE DE LES BASES L'objecte d'aquestes bases és el d'establir els criteris per a la selecció, mitjançant una contractació indefinida, d'un/a tècnic/a d'administració de l'empresa Premià Serveis Municipals, SLU, segon oferta pública d'ocupació 2019, per a l'estabilització de l'ocupació temporal, segons determina la Llei 6/2018, de 3 de juliol, de Pressupostos Generals de l'Estat per a l'any 2018. Les proves a realitzar tindran per objectiu avaluar les competències necessàries per desenvolupar les funcions de la plaça. 2. CARACTERÍSTIQUES DE LA PLAÇA Les condicions generals de la plaça són les següents: Lloc de treball: Premià de Mar Jornada: 40 hores setmanals. Disponibilitat de jornada partida completa. Flexibilitat horària, en funció de les necessitats. Tipus de contracte: indefinit, amb un període de prova de tres mesos Retribució: 26.598,56 bruts anuals (import per l'any 2019, actualitzable segons la llei de pressupostos amb el criteri a aplicar per els llocs de treball de l'administració pública) L'esmentada plaça té atribuïdes les següents tasques: En dependència directa del Gerent de l'empresa: · Gestió administrativa i supervisió i seguiment de la prestació dels serveis municipals, concessions i obres. · Tramitació i gestió de les concessions i lloguers d'aparcaments municipals · Tramitació i gestió dels encàrrecs de gestió que l'Ajuntament fa a l'empresa municipal. · Tramitació de facturació, tancaments trimestrals i anuals, seguiment de la gestoria que col·labora amb l'empresa, preparació de pressupostos, preparació de plecs, seguiments de concessions i contractes. · Preparació i seguiment dels pagaments i cobraments. · Prevenció de riscos laborals, tramitacions i informes de Recursos Humans. Premià Serveis Municipals SLU Pl. de l'Ajuntament, 1, 08330 Premià de Mar Telèfon 93 741 74 00 CIF B64995871 A títol informatiu, els encàrrecs de gestió fets per l'Ajuntament, inclouen: l'explotació del Teatre l'Amistat; Ràdio municipal; concessió i lloguer aparcaments municipals; concessió de zona blava i aparcament de Països Catalans; recollida de residus i neteja viària i de platges; manteniment i neteja d'edificis municipals. 3. CONDICIONS DELS ASPIRANTS Els aspirants hauran de complir els següents requisits: · Tenir la nacionalitat espanyola o la dels altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res. Els/les estrangers/es no inclosos/es en el paràgraf anterior també podran d'acord amb el que estableix la Llei Orgànica 4/2000, d'11 de gener. · Haver complert 16 anys i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa, sense perjudici que per a l'accés a determinats cossos, les bases específiques determinin altres edats. · Estar en possessió del títol universitari equivalent a diplomatura o grau en alguns dels següents àmbits: tècnic (enginyeria, arquitectura...), econòmic o administració d'empresa i jurídic o de relacions laborals. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar de l'homologació corresponent del Ministeri d' Educació i Ciència o s'haurà d'aportar el títol acadèmic traduït per intèrpret jurat amb el reconeixement de la titulació per exercir la professió objecte de la convocatòria. · Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l' exercici de les funcions pròpies de la plaça convocada, i no patir cap malaltia o disminució física o psíquica que impedeixin l'exercici de les funcions pròpies de la plaça a proveir. · No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l'exercici de les funcions públiques. · No concórrer en cap causa d'incompatibilitat, d'acord amb el que estableix la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de l'administració de la Generalitat de Catalunya, i la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques. Premià Serveis Municipals SLU Pl. de l'Ajuntament, 1, 08330 Premià de Mar Telèfon 93 741 74 00 CIF B64995871 4. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS 4.1. Els/les aspirants que desitgin prendre part en les proves selectives podran presentar la sol·licitud a l'empresa Premià Serveis municipals, SLU, mitjançant el correu electrònic lluchtj@premiademar.cat, la data límit de presentació serà el 21 de gener de 2020. L'anunci de convocatòria s'haurà de publicar a la web municipal. L'oferta es publicarà, a més, mitjançant el Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), Xarxa de Serveis Locals d'ocupació de la Diputació de Barcelona, Premiactiva i Xarxes Socials de l'Ajuntament de Premià de Mar i Ràdio Premià de Mar. 4.2. Per ser admès/sa a les proves selectives els/les aspirants han de presentar al correu electrònic la següent documentació: · Fotocòpia del DNI, NIE, Passaport, o altre document identificatiu oficial. · Fotocòpia del títol acadèmic exigit a l'annex corresponent. · Currículum vitae de l'aspirant. · Vida laboral de la seguretat social. · Declaració conforme es reuneixen tots els requisits previstos. 4.2. Amb la formalització i presentació del correu electrònic de sol·licitud, els/les aspirants donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procés selectiu, d'acord amb la normativa vigent. 5. EQUIP DE SELECCIÓ L'Equip de selecció estarà format per: el gerent de l'empresa municipal i dos empleats de Primília Serveis o de l'ajuntament de Premià de Mar. 6. PROCEDIMENT DE SELECCIÓ El procés de selecció constarà de les proves següents: 1. Prova pràctica, consistent en desenvolupar un supòsit pràctic relacionat amb les funcions inherents al lloc de treball. Aquesta prova tindrà una puntuació màxima de 10 punts i caldrà obtenir una puntuació mínima de 5 punts per a superar-la, quedant exclosos els aspirants que no assoleixin aquesta puntuació mínima. 2. Valoració dels coneixements i experiència dels aspirants, segons els barems següents: · Valoració d'experiència professional en funcions anàlogues en empreses mercantils: fins a 5 punts. Premià Serveis Municipals SLU Pl. de l'Ajuntament, 1, 08330 Premià de Mar Telèfon 93 741 74 00 CIF B64995871 1 punt per cada 6 mesos d'experiència en funcions anàlogues en empreses municipals. (màxim 3 punts) 1 punt per cada any en funcions anàlogues en empreses mercantils. (màxim 2 punts). · Valoració de formació complementària relacionada directament amb les funcions del lloc de treball: 1 punt, a criteri de l'equip de selecció. 3. Entrevista personal, per a valorar la idoneïtat dels candidats al lloc de treball. Aquesta prova tindrà una puntuació màxima de 5 punts. 7. QUALIFICACIÓ DEFINITIVA La qualificació de cada persona aspirant serà la suma de les qualificacions obtingudes en el conjunt de les proves o fases realitzades. En cas d'empat es resoldrà a favor de qui hagi obtingut la puntuació més alta en l'entrevista. Si tot i així no quedés resolt, l'equip de selecció acordaria un segon criteri de desempat. Finalitzat el procés selectiu, es publicarà els resultats a la web municipal. L'equip de selecció emetrà informe amb el resultat i es proposarà contractar a la persona amb més puntuació. En cas de renuncia es procedirà per ordre de puntuació descendent. 8. PERÍODE DE PROVA I DE PRÀCTIQUES A la resolució del contracte de treball indefinit-fix, es preveurà un període de prova de tres mesos (sempre que no contravingui la legislació laboral) . Si la persona contractada no el supera es cridarà al següent aspirant. 9. INCIDÈNCIES L'equip de selecció queda facultat per a resoldre les incidències que es puguin donar durant el desenvolupament del present procés selectiu, havent de deixar constància de les mateixes i de les solucions adoptades dins de l'expedient. Premià de Mar, 08 de gener de 2020 Premià Serveis Municipals SLU Pl. de l'Ajuntament, 1, 08330 Premià de Mar Telèfon 93 741 74 00 CIF B64995871