Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General ELISA ALMIRALL GAYO, secretària general de l'Ajuntament de Premià de Mar CERTIFICO Que el Ple municipal, en sessió ordinària celebrada el 18 de novembre de 2020, adoptà el següent acord: 5.2.1. EXP. C167-2020-5069. MODIFICACIÓ ORDENANÇA MUNICIPAL REGULADORA DE LA TINENÇA D'ANIMALS El Sr. alcalde sotmet a la consideració del Ple municipal el dictamen de la Comissió Informativa de Territori, del contingut següent: "Identificació de l'expedient Expedient número C167-2020-5069. Modificació de l'Ordenança municipal reguladora de la tinença d'animals. Antecedents Tenint en compte el decret de l'alcaldia 2020/1152 de 7 d'octubre de 2020 pel qual s'iniciaven els tràmits per a l'aprovació de la modificació de l'Ordenança Municipal Reguladora de la Tinença d'Animals. Reunida la Comissió d'Estudi en data 21 d'octubre de 2020, en la qual es dóna contingut a l'avantprojecte d'ordenança. Corresponent ara el tràmit d'aprovació de la referida ordenança, procedint primer el trasllat de l'avantprojecte al ple de la corporació. Fonaments jurídics i/o tècnics L'article 8a) del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya, i l'article 128 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, que aprova la Llei de procediment administratiu general de les administracions públiques, reconeixen la potestat reglamentària dels governs locals. L'article 133 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu de les administracions públiques, relatiu a la participació dels ciutadans en el procediment d'elaboració d'un reglament, en el seu apartat 4t 2n paràgraf estableix: "Cuando la propuesta normativa no tenga un impacto significativo en la actividad económica, no imponga obligaciones relevantes a los destinatarios o regule aspectos parciales de una materia, podrá omitirse la consulta pública regulada en el apartado primero. Si la normativa reguladora del ejercicio de la iniciativa legislativa o de la potestad reglamentaria por una Administración prevé la tramitación urgente de estos procedimientos, la eventual excepción del trámite por esta circunstancia se ajustará a lo Elisa previsto en aquella" Miquel Àngel Almirall Méndez Gil - Gayo - DNI DNI 40954139V 37732272J (AUT) (SIG) Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General L'article 178.1 del Decret legislatiu 2/2003 i els articles 62 i següents del Decret 179/1995, de 13 de juny, pel qual s'aprova el Reglament d'obres, activitats i serveis dels ens locals, que regulen al procediment i règim jurídic d'aprovació de les ordenances inclosa la creació d'una comissió d'estudi, el qual exigeix aprovació inicial, informació pública, aprovació definitiva, la qual es produirà tàcitament si no hi ha reclamacions o al·legacions en el tràmit d'informació pública, i publicitat posterior del text íntegre. L'article 52.2.d) del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril i els articles 63.1 i 65.1 del Decret 179/1995, els quals atribueixen la competència per aprovar les ordenances municipals al Ple de la corporació. Proposta d'acord De conformitat amb l'article 175 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s'aprova el Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, es proposa al ple l'adopció del següent acord: Primer.- Aprovar inicialment el text de la modificació de l'Ordenança municipal reguladora de la tinença d'animals. Segon.- Sotmetre a informació pública la modificació de l'ordenança mitjançant un anunci que s'ha de publicar al Butlletí Oficial de la província, al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, a un dels mitjans de comunicació escrita diària i en el tauler d'anuncis de la corporació i el web municipal, pel termini mínim de trenta dies, per a la formulació de reclamacions i al·legacions. Tercer.- Considerar-la aprovada definitivament en cas no s'hagi presentat cap reclamació o al·legació en el tràmit d'exposició pública. Quart.- Trametre còpia d'aquest acord i de l'ordenança a l'Administració de l'Estat i a la Generalitat de Catalunya, en el termini de 15 dies comptadors des de l'aprovació definitiva. Cinquè.- Publicar-la íntegrament al BOPB, i anunciar l'aprovació definitiva en el DOGC, amb indicació del número de BOPB on fou íntegrament publicada, en el web municipal, en el tauler d'anuncis i en el butlletí informatiu local." El Ple de l'Ajuntament ACORDA APROVAR el dictamen precedent, per assentiment dels 21 membres que constitueixen el nombre legal de la Corporació. I perquè consti als efectes oportuns, expedeixo aquest certificat d'ordre i amb el vistiplau del senyor alcalde, amb la reserva de l'article 206 del ROF i RJ de les Entitats Locals. Document signat electrònicament