MEMÒRIA ANUAL OAC 2021 22/02/2022 Decret 2020/1610 Alicia Hernández González Signatura 1 de 1 Per descarregar una còpia d'aquest document consulteu la següent pàgina web / Para descargar una copia de este documento consulte la Ajunta siguiente página web ment- Codi Segur de Validació 11e579b73e1148deb2c67a97e783dff2001 TE Url de validació https://www.epremia.net/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original 2021 OBJECTIUS GENERALS Els objectius generals de l'oficina d'atenció al ciutadà en el seu nivell presencial són tres: a) Proximitat: facilitar al màxim l'accés presencial a tots els ciutadans i ciutadanes de tota la informació i tràmits de l'Ajuntament de Premià de Mar i evitar la discriminació en funció de la ubicació territorial. b) Proactivitat: donar una acollida amigable, exempta de llenguatge administratiu i burocràtic, i amb una visió global de l'administració. Amb relació a la recerca de la informació demanada pels ciutadans i ciutadanes, cal anticipar-se i donar la informació necessària de tot el procés, sempre que sigui possible. c) Productivitat: resoldre les demandes plantejades amb la major eficiència possible, evitar desplaçaments posteriors i despeses en temps, potenciar el treball de col·laboració entre departaments i augmentar l'eficàcia global del sistema. Per tant, la clau d'èxit per complir aquests objectius es troba en desenvolupar una estratègia adequada que tingui en compte diversos punts de vista complementaris entre ells, i basats en: Un bon coneixement de les demandes i necessitats dels ciutadans, en particular dels col·lectius i sectors més febles i vulnerables davant de les noves realitats. Una sistematització de la informació correcta i eficient. Un sistema d'atenció eficaç, suportats sobre bases tecnològiques, potents i eficients. Un catàleg complert dels serveis i tràmits que es prestin. Un procés eficaç de comunicació i informació amb els ciutadans. OBJECTIUS DE PRODUCTIVITAT DELS SERVIES DE L'ÀREA: Els objectius de productivitat corresponents a l'any 2021 han estat : 1) Nombre de queixes en referencia al Servei/tracte OAC 2) Nombre d'expedients d'Ofici tancats. LLINDARS MÈTODE (dada o DEPARTAMENT OBJECTIUS INDICADORS DE MAGNITUD percentatge PES / SERVEI CÀLCUL assolit de la magnitud) Nombre de queixes en Nombre de queixes 10 Queixes 0/3 = 100% referència al 4/5 = 75% servei/tracte OAC 6/7 = 50% 22/02/2022 Decret 2020/1610 8/10 = 25% > 10 = 0% 30,00% Pes = 30% OAC Nombre d'expedients Comparació amb % tràmits Increment 5% = de Baixes d'ofici l'any anterior 100% tancats 2% al 5% = 75% 70,00% Fins al 2% = 50% Pes = 70% Alicia Hernández González -2- Signatura 1 de 1 Per descarregar una còpia d'aquest document consulteu la següent pàgina web / Para descargar una copia de este documento consulte la siguiente página web Codi Segur de Validació 11e579b73e1148deb2c67a97e783dff2001 Url de validació https://www.epremia.net/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original 2021 El grau d'assoliment dels objectius amb dades estadístiques han estat: Objectiu Llindar assolit Percentatge Pes Total Nombre de queixes 0/10 100% 30% 30% en referència al servei/tracte OAC Nombre Increment +5% 100% 70% 70% d'expedients de (any 2020- 2.125 Baixes d'ofici expedients tancats tancats any 2022-2.751 expedients tancats) 100,00% 100,00% a) Registre d'entrada segons canal d'atenció CANAL D'ATENCIÓ 2021 Correo 251 Intercomunicats 3 Presencials 3.481 Sir 8 Burofax 3 Telematic 14.802 18.548 b) Registre d'entrada per unitats de treball PER UNITAT DE TREBALL 2021 Alcaldia 593 Arxiu 43 Biblioteca 4 Cementiri 244 Contractació 167 Cooperació 2 Cultura 142 22/02/2022 Decret 2020/1610 Ensenyament 859 Escola de Música 282 Esports 123 Factures 5.194 Gent Gran 2 Gestió tributària 40 Gestió tributària ­ ORGT 149 Habitatge 429 Igualtat 16 Intervenció 26 Alicia Hernández González -3- Signatura 1 de 1 Per descarregar una còpia d'aquest document consulteu la següent pàgina web / Para descargar una copia de este documento consulte la siguiente página web Codi Segur de Validació 11e579b73e1148deb2c67a97e783dff2001 Url de validació https://www.epremia.net/absis/idi/arx/idiarxabsaweb/catala/asp/verificadorfirma.asp Metadades Origen: Origen administració Estat d'elaboració: Original 2021 PER UNITAT DE TREBALL