Dilluns, 11 d'abril de 2011 ADMINISTRACIÓ LOCAL Diputació de Barcelona. Organisme de Gestió Tributària ANUNCI de Delegació i acceptació de diferents delegacions municipals referides a funcions de gestió, recaptació i inspecció de tributs i altres ingressos de dret públic Ajuntament de Premià de Mar El Ple de la Diputació de Barcelona, en sessió de data 31 de març de 2011, acceptà la delegació de competències acordada pel dictamen aprovat pel ple de l'Ajuntament de Premià de Mar, en sessió de data 26 de gener de 2011, la part dispositiva del qual estableix el següent: "Primer.- Delegar en la Diputació de Barcelona perquè mitjançant el seu Organisme de Gestió Tributària exerceixi, per compte d'aquesta Corporació, les competències de gestió, liquidació, Inspecció i recaptació dels tributs i altres ingressos de dret públic que a continuació s'especifiquen: I ­ Preu públic per la prestació del servei d'atenció domiciliària Concessió i denegació d'exempcions i bonificacions. Realització de liquidacions per determinar els deutes tributaris. Elaboració i emissió de padrons i documents cobratoris. Pràctica de notificacions col·lectives en valors-rebut i notificacions individuals en les liquidacions per ingrés directe. Dictar la provisió de constrenyiment. Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. II ­ Taxa per retirada de vehicles Concessió i denegació d'exempcions i bonificacions. Realització de liquidacions per determinar els deutes tributaris. Elaboració i emissió de padrons i documents cobratoris. Pràctica de notificacions col·lectives en valors-rebut i notificacions individuals en les liquidacions per ingrés directe. Dictar la provisió de constrenyiment. Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. III ­ Preus públics: - Per utilització dels edificis i instal·lacions dels centres públics d'educació infantil i primària. CVE-Núm. de registre: 022011009133 - Per celebració de casaments civils als espais municipals. - Per utilització tanques i senyals de trànsit a instàncies de particulars. Les funcions delegades són: Concessió i denegació de beneficis fiscals. Realització de liquidacions per determinar els deutes tributaris quan aquest sigui el règim de liquidació establert. Revisió de les autoliquidacions presentades quan aquest sigui el règim de liquidació establert. Expedició de documents cobratoris. Pràctica de notificacions de les liquidacions. Dictar la provisió de constrenyiment, quan la recaptació voluntària s'hagi realitzat per l'ORGT. 1 Dilluns, 11 d'abril de 2011 Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. Segon.- Especificar que, els acords municipals adoptats amb anterioritat a aquesta data, relatius a la delegació en la Diputació de Barcelona a l'empara del que preveu l'article 7.1 del Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aprovat per Reial Decret legislatiu 2/2004, de 5 de març, abasten les facultats de gestió i/o recaptació dels tributs i altres ingressos de dret públic que a continuació s'enumeren: I ­ Impost sobre béns immobles Concessió i denegació d'exempcions i bonificacions. Realització de liquidacions per determinar els deutes tributaris. Elaboració i emissió de padrons i documents cobratoris. Pràctica de notificacions col·lectives en valors-rebut i notificacions individuals en les liquidacions per ingrés directe. Dictar la provisió de constrenyiment. Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. II ­ Impost sobre activitats econòmiques Concessió i denegació d'exempcions i bonificacions. Realització de liquidacions per determinar els deutes tributaris. Elaboració i emissió de padrons i documents cobratoris. Pràctica de notificacions col·lectives en valors-rebut i notificacions individuals en les liquidacions per ingrés directe. Revisió i comprovació de les declaracions i les autoliquidacions presentades. Dictar la provisió de constrenyiment. Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Realització de les funcions d'inspecció de l'Impost sobre activitats econòmiques. Actuacions d'informació i assistència als contribuents. Tramitació i resolució d'expedients sancionadors resultants d'aquestes tasques. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. III ­ Impost sobre vehicles de tracció mecànica Concessió i denegació d'exempcions i bonificacions. Realització de liquidacions per determinar els deutes tributaris. Elaboració i emissió de padrons i documents cobratoris. Pràctica de notificacions col·lectives en valors-rebut i notificacions individuals en les liquidacions per ingrés directe. CVE-Núm. de registre: 022011009133 Dictar la provisió de constrenyiment. Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. IV ­ Impost sobre increment del valor dels terrenys de naturalesa urbana Concessió i denegació de beneficis fiscals. Revisió de les autoliquidacions presentades. Realització de liquidacions, provisionals, complementàries i definitives, per determinar els deutes tributaris. Expedició de documents cobratoris. Pràctica de notificacions de les liquidacions. 2 Dilluns, 11 d'abril de 2011 Recaptació dels deutes, en període voluntari i executiu. Dictar la provisió de constrenyiment, quan la recaptació voluntària s'hagi realitzat per l'ORGT. Liquidació d'interessos de demora i recàrrecs d'extemporaneïtat. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Qualificació de les infraccions i imposició de sancions tributàries. Realització d'actuacions de comprovació i investigació en matèria tributària i pràctica de les liquidacions tributàries que en resultin. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Actuacions d'informació i assistència als contribuents. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. V ­ Impost sobre construccions, instal·lacions i obres Concessió i denegació de beneficis fiscals. Revisió de les autoliquidacions presentades. Realització de liquidacions, provisionals, complementàries i definitives, per determinar els deutes tributaris. Expedició de documents cobratoris. Pràctica de notificacions de les liquidacions. Recaptació dels deutes, en període voluntari i executiu. Dictar la provisió de constrenyiment, quan la recaptació voluntària s'hagi realitzat per l'ORGT. Liquidació d'interessos de demora i recàrrecs d'extemporaneïtat. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Qualificació de les infraccions i imposició de sancions tributàries. Realització d'actuacions de comprovació i investigació en matèria tributària i pràctica de les liquidacions tributàries que en resultin. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Actuacions d'informació i assistència als contribuents. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. VI ­ Taxa per utilització privativa o aprofitaments especials constituïts en el sòl, subsòl o volada de les vies públiques municipals, a favor d'empreses explotadores de serveis de subministraments que resultin d'interès general i de les empreses prestadores del servei de telefonia mòbil. Concessió i denegació de beneficis fiscals. Revisió de les autoliquidacions presentades. Realització de liquidacions, provisionals, complementàries i definitives, per determinar els deutes tributaris. Expedició de documents cobratoris. Pràctica de notificacions de les liquidacions. Recaptació dels deutes, en període voluntari i executiu. Dictar la provisió de constrenyiment, quan la recaptació voluntària s'hagi realitzat per l'ORGT. Liquidació d'interessos de demora i recàrrecs d'extemporaneïtat. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Qualificació de les infraccions i imposició de sancions tributàries. Realització d'actuacions de comprovació i investigació en matèria tributària i pràctica de les liquidacions tributàries CVE-Núm. de registre: 022011009133 que en resultin. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Actuacions d'informació i assistència als contribuents. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. VII ­ Contribucions especials Notificacions de les liquidacions practicades per l'Ajuntament. Dictar la provisió de constrenyiment. Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. 3 Dilluns, 11 d'abril de 2011 Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. VIII ­ Taxes - Taxa per cementiri municipal. - Taxa per recollida domiciliària d'escombraries i tractament de les mateixes. - Taxa per entrada de vehicles a través de les voreres i reserves de via pública per aparcament, càrrega i descàrrega de mercaderies de qualsevol classe. - Taxa per ocupació de terrenys d'ús públic amb mercaderies de construcció, runes, tanques, puntals, bastides i altres instal·lacions anàlogues. - Taxa per ocupació de terrenys d'ús públic per taules i cadires amb finalitat lucrativa. - Taxa per la prestació dels serveis integrals de l'Administració municipal en les activitats i instal·lacions. - Taxa per la tramitació d'instruments de planejament, gestió i execució i per tramitació de llicències urbanístiques. - Taxa per parades, barraques, casetes de venda, espectacles o atraccions situat en terrenys d'ús públic, indústries ubicades al carrer i ambulant i rodatge de cinema. - Taxa dels documents que expedeixen o de què entenen l'Administració o les autoritats municipals a instàncies de part. - Taxa d'expedició de plaques i distintius. - Taxa per llicència d'autotaxi. - Taxa per la tramitació de les concessions de les plaques de l'aparcament municipal. - Taxa per la connexió a la xarxa de clavegueram. Les funcions delegades són: Concessió i denegació d'exempcions i bonificacions. Realització de liquidacions per determinar els deutes tributaris quan aquest sigui el règim de liquidació establert. Revisió de les autoliquidacions presentades quan aquest sigui el règim de liquidació establert. Elaboració i emissió de padrons i documents cobratoris. Pràctica de notificacions col·lectives en valors-rebut i notificacions individuals en les liquidacions per ingrés directe. Dictar la provisió de constrenyiment. Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. CVE-Núm. de registre: 022011009133 IX ­ Preus públics - Preu públic Emissora municipal. - Preu públic Ensenyament Escola de Música. - Preu públic Museu Estampació. - Preu públic per Casal d'estiu. - Preu públic per escola bressol. - Preu públic per pista poliesportiva Voramar. 4 Dilluns, 11 d'abril de 2011 - Preu públic per programa d'activitat dones. - Preu públic per regidora de la Gent Gran. - Preu públic per tallers inclosos programa preventiu escoles. - Preu públic per utilització de les instal·lacions de l'escola de Música. - Preu públic per utilització del centre cívic. - Preu públic pe utilització dels Pavellons d'esports. - Preu públic per viver d'emprenedors i d'empreses. Les funcions delegades són: Concessió i denegació de beneficis fiscals. Realització de liquidacions per determinar els deutes tributaris quan aquest sigui el règim de liquidació establert. Revisió de les autoliquidacions presentades quan aquest sigui el règim de liquidació establert. Expedició de documents cobratoris. Pràctica de notificacions de les liquidacions. Dictar la provisió de constrenyiment, quan la recaptació voluntària s'hagi realitzat per l'ORGT. Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. X ­ Quotes d'urbanització Notificació de les liquidacions practicades per l'Ajuntament. Dictar la provisió de constrenyiment. Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. XI ­ Concessions Administratives Realització de liquidacions per determinar els deutes tributaris. Expedició de documents cobratoris. Pràctica de notificacions de les liquidacions. Dictar la provisió de constrenyiment, quan la recaptació voluntària s'hagi realitzat per l'ORGT. Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. CVE-Núm. de registre: 022011009133 Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. XII ­ Sancions diverses Notificació de les liquidacions practicades per l'Ajuntament. Dictar la provisió de constrenyiment. Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. XIII ­ Execucions subsidiàries 5 Dilluns, 11 d'abril de 2011 Notificació de les liquidacions practicades per l'Ajuntament. Dictar la provisió de constrenyiment. Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. XIV ­ Costes judicials derivades de procediments contenciosos administratius Notificació de les liquidacions practicades per l'Ajuntament. Dictar la provisió de constrenyiment. Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. XV ­ Altres ingressos tant tributaris com no tributaris que l'Ajuntament pugui liquidar Concessió i denegació de beneficis fiscals. Realització de liquidacions per determinar els deutes tributaris. Elaboració i emissió de padrons i documents cobratoris. Pràctica de notificacions col·lectives en valors-rebut i notificacions individuals en les liquidacions per ingrés directe. Dictar la provisió de constrenyiment. Recaptació dels deutes, tant en període voluntari com executiu. Liquidació d'interessos de demora. Resolució dels expedients de devolució d'ingressos indeguts. Resolució dels recursos que s'interposin contra els actes anteriors. Qualsevol altre acte necessari per a l'efectivitat dels anteriors. Tercer.- L'Ajuntament es reserva la facultat de realitzar per si mateix i sense necessitat d'avocar de forma expressa la competència, les facultats d'aprovar determinades actuacions singulars de recaptació, concedir beneficis fiscals, realitzar liquidacions per determinar els deutes tributaris o aprovar l'anul·lació, total o parcial, de les liquidacions, respecte d'alguns dels tributs o ingressos de dret públic la gestió dels quals ha estat delegada en la Diputació de Barcelona, quan circumstàncies organitzatives, tècniques o de distribució competencial dels serveis municipals, ho facin convenient. Quart.- L'Ajuntament podrà convenir amb l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona, la realització d'actuacions de recaptació procedents, respecte a d'altres conceptes diferents dels assenyalats al punt 1, amb subjecció als criteris emanats per la Junta de Govern de l'ORGT. Cinquè.- La delegació conferida de l'exercici de les competències descrites en l'apartat primer es regeix per les següents regles: Regla primera.- La delegació atorgada en l'acord primer i les delegacions especificades en l'acord segon tenen caràcter general i una duració de dos anys a comptar des de la data d'acceptació per part de la Diputació de Barcelona. CVE-Núm. de registre: 022011009133 Tanmateix, el temps de durada de la delegació s'entendrà prorrogat tàcitament per períodes consecutius d'un any, si cap de les dues parts no comunica la seva decisió de donar-la per finida amb una antelació mínima de sis mesos. Regla segona.- L'exercici de les facultats delegades s'ajustarà als procediments, els tràmits i les mesures en general, relatives a la gestió tributària, que estableixen tant la Llei d'hisendes locals com la Llei general tributària i les seves normes de desplegament, així com a allò que s'estableix en l'Ordenança general de gestió, inspecció i recaptació dels ingressos de dret públic municipals, la gestió dels quals ha estat delegada en la Diputació de Barcelona. En particular, pel que respecta a la recaptació, en període de pagament voluntari i en període executiu, s'aplicarà el Reglament general de recaptació i la normativa concordant. 6 Dilluns, 11 d'abril de 2011 Regla tercera.- Les facultats delegades seran exercides pels òrgans de la Diputació de Barcelona i del seu Organisme de Gestió Tributària, conforme el que disposen els Estatuts de l'Organisme de Gestió Tributària, el seu Reglament orgànic i l'Ordenança general de gestió, inspecció i recaptació dels ingressos de dret públic municipals, la gestió dels quals ha estat delegada en la Diputació de Barcelona. Per la seva banda, l'Ajuntament podrà emanar instruccions tècniques de caràcter general i recavar, en qualsevol moment informació sobre la gestió. Regla quarta.- L'Organisme de Gestió Tributària percebrà, com a compensació econòmica per les despeses que hagi d'atendre per portar a terme amb eficàcia la prestació del servei objecte de la delegació conferida, la taxa per la prestació de serveis i la realització d'activitats necessàries per a l'exercici de les funcions de gestió, liquidació, inspecció i recaptació dels ingressos de dret públic municipals, regulada en l'ordenança fiscal que estigui vigent en cada exercici. Regla cinquena.- L'Ajuntament podrà sol·licitar bestretes ordinàries a compte de la recaptació dels impostos sobre béns immobles i sobre activitats econòmiques, si aquest tributs figuren entre els tributs delegats. L'atorgament d'aquestes bestretes, llur quantia i condicions es regeix pels criteris que estableixi la Junta de Govern de l'Organisme de Gestió Tributària. En circumstàncies singulars, el president de l'ORGT podrà aprovar bestretes extraordinàries. En aquest supòsit, l'Ajuntament assumirà el cost financer que representi per a l'ORGT la disponibilitat de fons aliens. Regla sisena.- L'aplicació comptable i les transferències de les quantitats recaptades per l'ORGT a l'ajuntament es regiran per les normes següents: 1. L'aplicació comptable, amb el detall de les quantitats recaptades per cada concepte d'ingrés, i la transferència de la recaptació la realitzarà l'ORGT a l'Ajuntament de forma quinzenal. 2. Els comunicats d'aplicació comptable detallaran les quantitats liquidades pels diversos conceptes, les anul·lacions de liquidacions i les devolucions d'ingressos indeguts aprovades dins el període quinzenal anterior, amb les especificacions necessàries per poder registrar les operacions resultants en la forma imposada per la Instrucció de comptabilitat de les corporacions locals. 3. L'Organisme de Gestió Tributària liquidarà i recaptarà, per delegació de l'Ajuntament, interessos de demora pel temps transcorregut des de la conclusió del període de pagament voluntari fins al moment en què tingui lloc el pagament del deute, al tipus d'interès establert a la normativa vigent. 4. L'import de la bestreta ordinària a què es refereix la regla cinquena serà abonada conjuntament amb la primera transferència del mes pel concepte de recaptació. 5. Pel que fa a la recaptació per l'Impost sobre activitats econòmiques, es transferirà a l'Ajuntament la part d'ingressos que corresponen a la quota tributària municipal, i la part corresponent al recàrrec provincial s'ingressarà directament al compte de la Diputació. Regla setena.- La Diputació de Barcelona tindrà, genèricament, les facultats i les obligacions que corresponen, segons la normativa vigent en aquesta matèria, al titular de la recaptació, i les exercirà o bé complirà a través de llur Organisme de Gestió Tributària. CVE-Núm. de registre: 022011009133 L'Organisme de Gestió Tributària rendirà els comptes a l'Ajuntament de la gestió recaptatòria en els terminis i segons les especificacions que conté el Reglament general de recaptació i llurs disposicions concordants. Regla vuitena.- A més de les obligacions establertes en la legislació vigent per als òrgans recaptadors, l'Organisme de Gestió Tributària assumeix per l'acceptació voluntària de la delegació realitzada per l'Ajuntament, les obligacions següents: a. Establir circuits de comunicació interadministrativa que puguin fer més efectiva la gestió de la recaptació executiva. b. Establir les vies d'informació continuada a l'Ajuntament, a fi que pugui tenir coneixement puntual i constant de l'estat de la recaptació. c. Oferir a través de la Seu electrònica els serveis previstos en la Llei 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. 7 Dilluns, 11 d'abril de 2011 d. Mantenir les oficines obertes al públic un mínim de 5 hores diàries. e. Portar la comptabilitat dels valors que estiguin en el seu poder i rendir el compte anual, justificat per la relació de deutors classificada per conceptes i exercicis, i tota l'altra documentació que resulta exigible per la normativa vigent en cada moment. Regla novena.- La Diputació de Barcelona, a través seu l'Organisme de Gestió Tributària, durant el temps de vigència de la delegació gaudirà dels drets següents: a. Percepció de les quantitats establertes en la regla quarta. b. Percepció dels contribuents de les costes que origina el procediment de constrenyiment, degudament justificades. c. Percepció de l'Ajuntament de les costes que origina el procediment executiu, degudament justificades, en els supòsits de baixes acordades per l'Ajuntament. d. Nomenament al seu càrrec del personal que calgui per a la gestió del servei. e. Aconseguir l'auxili de l'autoritat en els casos previstos en el Reglament General de Recaptació i en les disposicions concordants. f. Utilitzar el local que habiliti l'ajuntament per a l'exercici de les competències delegades, sempre que no sigui necessari o convenient que l'ORGT disposi d'un local propi, de propietat o de lloguer i sens perjudici de la contraprestació que l'Organisme de Gestió Tributària pugui convenir amb l'ajuntament per la utilització de les dependències municipals. Regla desena.- L'Organisme de Gestió Tributària adoptarà les mesures necessàries per donar compliment a la normativa sobre protecció de dades de caràcter personal, a la normativa sobre arxius i registres, a la normativa especifica en matèria fiscal i tributària i, també, a les especificacions contingudes en l'Ordenança general de gestió, inspecció i recaptació dels ingressos de dret públic municipals la gestió dels quals ha estat delegada a la Diputació de Barcelona. Regla onzena.- Son causes d'extinció de l'exercici de la delegació conferida, les següents: 1. El transcurs del termini de la vigència de la delegació o la no-pròrroga tàcita, d'acord amb allò que estableix la regla primera. 2. L'acord mutu entre l'Ajuntament i la Diputació de Barcelona. 3. L'incompliment de les regles de la delegació contingudes en l'acord quart. 4. Qualssevol altra causa prevista per la normativa vigent. CVE-Núm. de registre: 022011009133 Sisè.- Notificar aquest acord de delegació a la Diputació de Barcelona, als efectes que, per la seva part, es procedeixi a l'acceptació de la delegació conferida i de les delegacions especificades en l'acord segon. Un cop acceptades les delegacions la Diputació de Barcelona publicarà les delegacions, juntament amb la referència a llur acceptació, tant en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona com en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya i, també, en la seu electrònica de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona " L'acceptació d'aquestes delegacions s'ha efectuat a l'empara de l'establert en els articles 106.3 de la Llei 7/85, reguladora de les bases de règim local i 7.1 i 8.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals. Les funcions delegades seran portades a terme mitjançant l'Ens instrumental, a tal efecte constituït per la Corporació, anomenat Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona. 8 Dilluns, 11 d'abril de 2011 Si voleu impugnar aquesta resolució, que posa fi a la via administrativa, heu d'interposar recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu de Barcelona, en el termini de dos mesos a comptar des del dia següent al de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB). Alternativament i de forma potestativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, en el termini d'un mes a comptar des del dia següent al de la publicació d'aquest anunci en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona. Barcelona, 5 d'abril de 2011 El gerent, Miquel Salazar i Canalda CVE-Núm. de registre: 022011009133 https: //bop.diba.cat bop@ diba.cat DL: B-41698-2002 9