Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General ACTA NÚM. 11/2011 ­ SESSIÓ ORDINÀRIA CELEBRADA PER L'AJUNTAMENT PLE Dia: 21 de setembre de 2011 Hora de començament: 19.17 h Hora d'acabament: 21.41 h Lloc: Sala d'Actes de la nau 1 de l'antiga Fàbrica del Gas (c/Joan XXIII, 2-8), per motius de força major que impedeixen l'ús de la Casa de la Vila (art. 85 del ROF) Membres assistents: MIQUEL BUCH i MOYA Alcalde MIQUEL ÀNGEL MÉNDEZ GIL Tinent d'alcalde MARIA ISABEL FERRERAS CANO Tinent d'alcalde ANTONI SUBIRÀ i COMAS Tinent d'alcalde CONCEPCIÓN MORALES GARCÍA Regidora ELOI MARISTANY VILA Regidor JORDI TOMÀS ALONSO Regidor IBAN DÍAZ PÉREZ Regidor ROSER ROCA FRANQUESA Regidora TOMÀS ESTEBAN ÚBEDA Regidor JOSÉ MARIA ANGUERA i MONZÓ Regidor OLGA SAFONT ANGUITA Regidora LUISA RABASSA ESPUNY Regidora AURORA JUVÉ LAFUENTE Regidora PATRICK CRUZ MOLERO Regidor JOAQUÍN BRIONES IGLESIAS Regidor JOAN RIBET i CASADEMUNT Regidor MARC FORÉS MATALLANA Regidor ILDEFONSO BARRERAS MILLA Regidor MOISÈS SEVILLANO CANO Regidor Assistits pel secretari accidental, Sr. JOFRE CLOFENT CALSAPEU, que certifica. Hi és present l'interventor municipal, Sr. JESÚS SIERRA CASTANEDO. Membre que excusa la seva absència: ANNA MARIA MEDINA BRACERO Tinent d'alcalde Constatada l'existència de quòrum legal, conforme a l'art. 98 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de la LMRLC, la presidència obre la sessió i proposa l'ampliació de l'ordre del dia amb el tractament de l'assumpte següent, que no ha estat dictaminat per la Comissió Informativa corresponent: - MOCIÓ PRESENTADA PELS GRUPS MUNICIPALS CiU, PSC-PM, CP-PA i ICV-EUiA-E: SUPORT AL MODEL EDUCATIU CATALÀ -1- Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General PRÈVIA DECLARACIÓ D'URGÈNCIA, d'acord amb l'art. 103.3 del Text Refós de la LMRLC i l'art. 83 del ROF, el Ple municipal, ACORDA, prèvia deliberació, tractar aquest assumpte després del número 8 de l'ordre del dia, per assentiment dels 20 membres presents dels 21 que integren la Corporació i, per tant, amb el quòrum de la majoria absoluta del nombre legal de membres de la Corporació. ORDRE DEL DIA 1.- Lectura i aprovació actes sessions anteriors. 2.- Informació Oficial. Comissió Informativa d'Afers Generals: 3.- Alcaldia: 3.1.- Nomenament vocal Consell d'Administració Institut Municipal de Música. 4.- Recursos Humans: 4.1.- Aprovació increment aplicacions relatives al complement de productivitat. 5.- Serveis Centrals: 5.1.- Cessió a la Generalitat de Catalunya d'una finca per a la construcció d'un centre d'educació infantil i primària. Comissió Informativa d'Hisenda: 6.- Serveis Econòmics: 6.1.- Establiment preus públics pels espectacles del Centre L'Amistat (modificació ordenança preu públic núm. 2 ­ Serveis Promoció de la Ciutat). 6.2.- Aprovació compte general 2010. 6.3.- Modificació pressupostària núm. 15 (Transferència de crèdit). 6.4.- Reconeixement extrajudicial de crèdit. Comissió Informativa de Territori i Participació: 7.- Urbanisme, Obres Públiques i Serveis Municipals: 7.1.- Donar compte acord Junta de Govern Local de 27/07/11: Aprovació inicial "Projecte d'obres de millora de la xarxa municipal d'abastament d'aigua dels carrers de la Plaça, Ptge. Manent, Eixample, Esperança, Sant Joan i Joan Prim". 7.2.- Donar compte acord Junta de Govern Local de 27/08/11: Aprovació inicial "Projecte per a la substitució de canonades de la xarxa municipal de clavegueram dels carrers Alegria, Unió, Sant Joan, Sant Miquel i Alfons". 7.3.- Donar compte acord Junta de Govren Local de 27/07/11: Aprovació inicial "Projecte d'adequació de voreres al vigent codi d'accessibilitat als carrers Núria, Elisenda de Montcada i Lourdes". 7.4.- Donar compte acord JGL 07/09/11: aprovació text refós projecte d'obres de reforma dels espais urbans i la construcció d'un aparcament subterrani a la Pl. dels Països Catalans. 7.5.- Subsanació errada material Pla d'Ordenació Urbanística Municipal (POUM) edifici Patronat Social Premianenc. -2- Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General Mocions: 8.- Mocions presentades pel grup municipal CP-PA: a) Canvi organització i estructura actes 11 de setembre a Premià de Mar ­ b) Retallades a la sanitat pública. Precs i preguntes: 9.- Prec presentat pel grup municipal CP-PA: Habilitació espai d'estudi durant l'agost. 10.- Pregunta presentada pel grup municipal CP-PA: Tractament fitosanitari de l'arbrat i zones verdes. 1.- LECTURA I APROVACIÓ ACTES SESSIONS ANTERIORS Sotmesos al Ple de l'Ajuntament els esborranys de les actes de les sessions corresponents als dies 5 i 20 de juliol (que van estar distribuïts i van rebre els seus membres, per la qual cosa no se'ls dóna nova lectura), S'APROVAREN, per assentiment dels 20 membres presents dels 21 que integren la Corporació, sense cap esmena. 2.- INFORMACIÓ OFICIAL Als efectes de l'art. 42 del ROF, es fa constar que han restat des de la convocatòria a disposició dels regidors i regidores, per al seu examen, les resolucions de l'Alcaldia, del núm. 487/2011 al núm. 594/2011 (del 29 de juny al 31 d'agost de 2011). El portaveu del grup municipal ICV-EUiA-E, Sr. Barreras, manifesta: "Una aclaració sobre el decret número 522 que és un decret d'una modificació del POUM, concretament a la modificació que afecta a la finca de la Masia Ribas, si ens podrien passar la informació sobre el que pretenen fer. Bàsicament per una qüestió, perquè jo vaig poder parlar amb el senyor alcalde, fa un parell de mesos, sobre aquest tema, perquè m'havien arribat rumors de gent de Premià de Mar, apuntant la possibilitat de fer una escola aquí a la Masia Ribas. Vaig parlar amb vostè i em va dir que des de fa temps que algú havia presentat un projecte, però que això estava parat. I és clar, va ser una sorpresa meva, veure ahir aquest decret en què es demana la modificació del POUM, per això demanem si poden posar a disposició del nostre grup tota aquesta informació." El quart tinent d'alcalde i regidor-delegat d'Urbanisme, Obres Públiques i Medi Ambient, Sr. Subirà, indica: "Ja el contestarem amb més precisió, però això està pendent que la Generalitat ens digui que sí. Si la Generalitat ens diu que sí, aleshores discutiríem que es fa. Amb el projecte ja sabem que volen fer però si la Generalitat ens diuen que urbanísticament no hi cap, no cal discutir. Ara, la informació la passarem, sense cap problema." Pel grup municipal PSC-PM, la regidora Sra. Safont, indica: "Bona tarda, demanaríem, arrel del decret 528, la memòria de les despeses de l'empresa ABSIS, i a arrel del decret 491, la memòria del servei de mediació ciutadana, si és posible." -3- Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General El Sr. Alcalde respon: "Ja li respondrem aquests tres decrets". COMISSIÓ INFORMATIVA D'AFERS GENERALS: 3.- ALCALDIA: 3.1.- NOMENAMENT VOCAL CONSELL D'ADMINISTRACIÓ INSTITUT MUNICIPAL DE MÚSICA El Sr. alcalde sotmet a la consideració del Ple municipal el dictamen de la Comissió Informativa d'Afers Generals de nomenament d'un vocal al Consell d'Administració de l'Institut Municipal de Música, del contingut següent: "Identificació de l'expedient Expedient núm. 96/2011, de nomenament de vocals als organismes autònoms Antecedents En data 22 de maig de 2011 es van celebrar eleccions municipals, motiu pel qual s'ha de procedir a renovar el Consell d'Administració de l'organisme autònom de l'Institut Municipal de Música de Premià de Mar. En data 1 de setembre de 2011 el director de l'Escola Municipal de Música ha comunicat a l'Ajuntament la proposta de vocal del Consell Escolar de l'Escola. Fonaments jurídics L'article 7 dels estatuts de l'Institut Municipal de Música de Premià de Mar determina que el Consell d'Administració de l'Institut es renovarà coincidint amb el canvi de Corporació Municipal i estarà integrat, entre d'altres, per un vocal proposat pel Consell Escolar de l'Escola Municipal de Música que serà nomenat pel Ple municipal. Vist l'informe-proposta de la secretària general, l'alcalde proposa al Ple municipal l'adopció dels acords següents: PRIMER.- NOMENAR com a vocal proposat pel Consell Escolar de l'Escola Municipal de Música al Consell d'Administració de l'Institut Municipal de Música de Premià de Mar el Sr. Pere Payés Marín. SEGON.- COMUNICAR aquest acord a l'interessat." El Ple de l'Ajuntament ACORDA APROVAR, per assentiment dels 20 membres presents dels 21 que integren la Corporació, la proposta precedent. 4.- RECURSOS HUMANS: 4.1.- APROVACIÓ INCREMENT APLICACIONS RELATIVES AL COMPLEMENT DE PRODUCTIVITAT -4- Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General El Sr. alcalde sotmet a la consideració del Ple municipal el dictamen de la Comissió Informativa d'Afers Generals de l'aprovació de l'increment de les aplicacions relatives al complement de productivitat, del contingut següent: "Identificació expedient Expedient: Aprovació increment aplicacions relatives al complement de productivitat Antecedents: Que en data 23 de febrer de 2011 en sessió plenària s'aprova el pressupost municipal per l'any 2011 amb unes aplicacions pressupostàries corresponent al complement de productivitat, quantitats que a continuació es relacionen: DEPARTAMENT IMPORT Funcionaris Policia Local 68.875,92 Funcionaris Serveis Territorials 50.778,68 Laborals Serveis Territorials 32.330,20 Laborals ASPAC 1.103,30 Funcionaris ASPAC 68.736,09 Laborals SPPC 1.103,30 Funcionaris SPPC 42.370,20 Funcionaris Alcaldia 19.332,16 Funcionaris Serveis Centrals 38.338,60 Funcionaris Serveis Econòmics 12.354,71 Fonaments Jurídics Conforme disposa l'article 172 del Reglament del personal al servei de les entitats locals de Catalunya correspon al Ple municipal determinar en el pressupost la quantitat global destinada a l'assignació de complement de productivitat als empleats en funció de circumstàncies objectives relacionades directament amb l'exercici del lloc de treball i amb les objectius que li siguin assignats. Atès que el personal de la brigada municipal realitza la preparació dels actes públics, correspon abonar en concepte de complement de productivitat al personal que presta els serveis en els esmentats actes. Atès que és necessari abonar la productivitat d'un conserge del Centre Cívic, empleat que té la vinculació de laboral fix a l'Ajuntament de Premià de Mar i donat que a l'aprovació inicial del pressupost municipal per l'any 2011 només es va preveure en concepte de productivitat en aquesta aplicació la relativa a la paga de puntualitat, sense tenir en compte el fet que l'empleat municipal, per les necessitats concretes del Centre Cívic, realitza jornada partida, nocturnitat i festivitat, és necessari dotar l'esmentada aplicació amb el crèdit necessari fins a 31 de desembre de 2011. Atès que hi ha una empleada municipal amb la categoria d'auxiliar administratiu que des de la data 1 d'abril de 2009 ha estat en comissió de serveis ocupant una plaça vacant de tècnic mig de Serveis Econòmics, temps màxim permès per llei, atès que és necessari -5- Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General que dita funcionària continuï realitzant les funcions pròpies com a tècnic mig de Serveis Econòmics es proposa abonar en concepte de productivitat la diferència de les retribucions d'auxiliar de Serveis Econòmics fins arribar a les retribucions com a tècnic mig Donat que la previsió relativa a la paga de puntualitat pel col.lectiu de la Policia Local va superar els càlculs previstos; i el fet que de la mateixa aplicació també s'abonen els dies d'especial rellevància, nocturnitats, festivitats i que els mateixos també s'han vist incrementats com a conseqüència de la manca de personal, és necessari procedir a incrementar l'aplicació per poder abonar fins a 31 de desembre de 2011 els compromisos assolits. Vist l'informe de Recursos Humans es proposa al Ple de l'adopció del següent ACORD: Primer.- AMPLIAR per a l'exercici de 2011 la quantitat de 32.587,30 euros, en concepte de complement de productivitat per a retribuir l'especial rendiment, l'activitat extraordinària i la iniciativa amb què l'empleat municipal desenvolupa el seu treball, segons el següent detall: DEPARTAMENT APLICACIÓ IMPORT Funcionaris Policia Local 3000-13000.1500000 12.000,00 Laborals SPPC 3000-33000.1300200 10.728,19 Funcionaris SPPC 3000-33000.1500000 2743,85 Laborals Serveis Territorials 3000-15000.1300200 153,60 Funcionaris Serveis Territorials 3000-15000.1500000 153,60 Laborals Alcaldia 3000-91200.1300200 126,73 Funcionaris Alcaldia 3000-91200.1500000 126,73 Laborals SPAC 3000-23000.1300200 3.484,46 Funcionaris SPAC 3000-23000.1500000 1.355,06 Funcionaris Serveis Econòmics 3000-93100.1500000 1.715,08 Prèvia deliberació, el Ple de l'Ajuntament ACORDA APROVAR la proposta precedent, en obtenir 9 vots a favor (dels membres presents del grup municipal CiU) i 11 abstencions (4 del grup municipal PSC-PM, 3 del grup municipal PP, 2 del grup municipal CP-PA i 2 del grup municipal ICV-EUiA-E) dels 20 membres presents dels 21 que integren la Corporació. En la deliberació prèvia es pot destacar: -6- Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General El Sr. alcalde manifesta: "La regidora de Recursos Humans, com poden veure, no hi és, i a la cap de Recursos Humans li era impossible assistir-hi, jo intentaré fer un resum, segurament elles ho haguessin fet millor, però els hi intentaré explicar. Aquí aprovem quatre tipus de productivitats, una productivitat d'actes i serveis públics, una productivitat de l'àrea de Serveis Personals, una productivitat de la Policia Local i una productivitat a Serveis Econòmics. La d'actes públics, aquí l'únic que es fa és ..., saben que es va canviar la manera de fer de compensació amb hores dels actes que es realitzaven i que cada departament feia front a les despeses de brigada, i aquí, doncs, el que fem és traspassar el diners dels altres departaments cap al de Recursos Humans, de capítol 1 per a fer front a aquestes despeses. A la productivitat de l'àrea de Serveis Personals degut a que tenim aquesta productivitat posada a l'aplicació dels funcionaris però la persona que està desenvolupant les tasques de conserge del Centre Cívic és laboral el que fem és traspassar una part de l'aplicació de funcionaris a laborals per poder continuar fent aquest feina que té partida, saben que no té jornada ininterrompuda sinó que treballa, doncs, els caps de setmana i festius. La de la Policia Local és la que augmenta més, és la que puja a 12.000,00 . Aquí, saben vostès, que tenim una paga que se'n deia abans de puntualitat i ara té un altre nom i que amb el temps s'ha d'anar canviant, a la qual es va agafar i es va, d'alguna manera, comptar el que ens havíem gastat l'any passat que eren 31.558 , i es va contemplar per aquest any 30.769 comptant amb la reducció que varen tenir els funcionaris i els treballadors públics dels sous, per tant es va posar una miqueta menys, d'un 5%. Però, per sort, les baixes de la Policia Local han baixat respecte l'any passat i això ha significat que ens pugen més diners i que hem de pagar més diners per a fer front a aquesta paga. I la productivitat de Serveis Econòmics. Això es fruit de que tenim una persona en comissió de serveis a la qual se li ha acabat i no es pot prorrogar, estem immersos en un procés d'estudi de la situació laboral i d'organització de la casa, nosaltres creiem que aquesta persona pot continuar desenvolupant aquestes tasques però no ho pot fer com una comissió de serveis i per tant ho hem de fer com una mena de productivitat. Cap d'aquestes productivitats incrementa el pressupost municipal i que d'alguna manera l'únic que fem és regularitzar, no s'augmenta el capítol 1 en què ens gastem en personal. El que fem és moure els diners d'un costat a l'altre per poder fer front, com és normal al mes d'octubre o el mes de setembre a tot el que ha anat venint fins ara." El portaveu del grup municipal ICV-EUiA-E, Sr. Barreras, intervé: "Solament per dir que nosaltres ens abstindrem en aquest tema". El portaveu del grup municipal CP-PA, Sr. Ribet, manifesta: "Nosaltres ens abstindrem perquè estem a l'espera de veure com, a través del pla estratègic, s'organitza ben bé la plantilla de personal de l'Ajuntament de Premià de Mar, doncs que nosaltres desconeixem -7- Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General fins al moment quines són les persones que s'ocupen de què i per tant nosaltres no tenim prou coneixement com per aprovar aquest tema de productivitat." El portaveu del grup municipal PP, Sr. Cruz, indica: "Tres temes, el primer en la Comissió varem quedar que ens enviarien la comparativa del 2010 fins al 2011, suposo que no ens ha arribat encara, esperem que arribi la comparativa, dos, fem una valoració positiva del fet que no s'incrementi el pressupost, i tres, quin és el motiu pel qual tenim menys baixes a la Policia local. Què ha passat?" La regidora del grup municipal PSC-PM, Sra. Safont, apunta: "Tal i com s'exposa a la proposta d'acord, el complement de productivitat és el que es destina a retribuir l'especial rendiment, l'activitat extraordinària i l'interès o iniciativa amb què l'empleat públic desenvolupa en el seu lloc de treball, però també comporta l'avaluació positiva de les competències professionals amb què el personal desenvolupa el seu lloc de treball. L'objectiu d'aquest complement de productivitat és: Millorar el funcionament de l'organització i augmentar el grau de satisfacció dels ciutadans en relació als serveis prestats, estimular una major eficàcia i eficiència en la utilització dels recursos públics, incentivar la responsabilitat i la millora professional, desincentivar l'absentisme laboral iI sobretot, promoure les pràctiques de gestió orientada als resultats i incorporar progressivament la direcció per objectius. Però des que aquesta productivitat es converteix en retribució fixa es desvirtua tota i cadascuna de les característiques que el defineixen. Donat que no s'aplica l'avaluació per objectius i/o competències actualment, la pregunta que ens fem és quin és el calendari previst per aplicar l'avaluació per objectius arrel que en el decret 487 exposa la realització d'un estudi organitzatiu en matèria de RRHH?" La segona tinent d'alcalde i regidora-delegada de Governació, Sra. Ferreras, intervé: "Bona tarda, bé, no ho sé, es veu que la gent es posa menys malalta. Potser que quan tu tens baixes jo tampoc puc definir el perquè són les baixes, però bé jo penso que tenen l'incentiu, ja varen tenir una retallada d'un 5% que es va fer a tots els funcionaris i suposo que a tothom la butxaca li molesta o ja consideren que es va prendre la decisió, des de Recursos Humans, de tota aquesta gent en períodes llargs de baixa enviar-les a inspecció i això també pot tenir els seus resultats, això no ho tinc massa valorat, estem en aquest punt en aquests moments." El Sr. alcalde diu: "Segurament hi ha una llei i una normativa que va canviar i que ataca directament el conveni laboral que teníem aquí, que d'alguna manera no beneficia tant al treballador, possiblement això també hagi fet, d'alguna manera, desincentivar les baixes com deia la Sra. Safont. Respecte el calendari i el desconeixement que deia el Sr. Ribet, aquesta setmana estava parlant amb la cap de Recursos Humans i ja em demanava hores per possibilitat de trobar-se amb l'empresa que esta fent l'estudi i els portaveus. Així que jo crec que serà en breu, a finals de setembre principis d'octubre, segur que ens trobem amb aquesta empresa per començar a parlar de la diagnosi o si més no de quines línies polítiques volem aplicar entre tots. La nostra voluntat és això, de fer-ho en equip i entre totes les forces. -8- Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General El comparatiu, li demano disculpes, és veritat, aquell dia ho vareu demanar i jo comptava que la regidora li havia enviat. Ja em preocuparé personalment de que això ho tingui vostè, la regidora no hi és, no li puc contestar." El portaveu del grup municipal PSC-PM, Sr. Esteban, manifesta: "El tema de les productivitats. Cada vegada que s'ha aprovat el pressupost, nosaltres hem considerat que s'estan, d'alguna manera, pagant actuacions fora d'hores, fora d'horaris, i per altra banda s'estan consolidant uns plusos als sous que s'aproven en aquest Ajuntament any rere any. S'hauria de solucionar. Quan es va iniciar el 2003, les productivitats representaven única i exclusivament aquells treballs que estan fora d'horari i eren bàsicament el que s'utilitza per les festes en temes de brigada i fora d'horaris, perquè s'havia fet una valoració de llocs de treball i es van posar els llocs de treball, en funció no solsament de la feina que feien, sinó també si aquestes feines comportaven alteracions de les partides i altres. Des del 2003 fins aquí, estem parlant de 8 anys, s'han incrementat de l'ordre del 300% i això ha comportat que s'han consolidat unes expectatives que no en els sous però si com a retribucions extraordinàries, i fins a un moment en el qual, realment, l'activitat econòmica i l'activitat de l'administració era alta, doncs es podia fins i tot veure, eren possibles, però avui amb la reducció de l'activitat que hi ha hagut en tots els àmbits laboral, i l'administració local també, i segons quins àmbits també, sembla estrany que encara continuïn les productivitats en la mateixa mesura que hi havia en l'any 2003 i en l'any 2008. Això no s'ha reduït, tot el contrari, s'està incrementant. A hores d'ara s'està incrementant la partida de productivitat en un moment en el qual l'activitat s'ha reduït i per tant la productivitat també s'està reduint. El que nosaltres diem és que s'ha d'ajustar i s'ha d'ajustar en aquells departaments que en aquells moments, en l'any 2008, tenien molta activitat i són departaments molt relacionats amb l'obra pública i amb l'obra privada i que avui tenen molt poca activitat i fins i tot activitats. O d'altres que abans hi havia molta activitat, fins i tot cultural i de festes i ara hi ha menys activitat, i el complement de productivitat continua pujant. Això no pot ser. Això és insostenible, i per al ciutadà és incomprensible. Que el conserge del Centre Cívic treballa els caps de setmana, això ha passat sempre, per tant, no ho entenem. Una comissió de serveis, si ara aquesta comissió de serveis es paga amb un complement de productivitat consolida d'alguna manera. O és comissió de serveis o no és comissió de serveis, i si no pot ser, doncs no pot ser. Però el què no pot ser és que es canviï a un complement de productivitat, perquès després no hi ha Déu que el tregui. Nosaltres ens abstindrem tal i com ens abstenim amb el pressupost." El Sr. alcalde respon: "Un euro és molt, té raó. L'únic que vostè ha dit és que no hi ha qui ho tregui i que això consolida. No consolida, o sigui nosaltres podíem fer una reorganització del treball i dir "escolta'm estàs fent una altra feina, per tant et canvio la fitxa", per tant, al canviar la fitxa, doncs, es pot augmentar el sou dels treballadors i allò -9- Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General sí que no es podria treure. Un complement de productivitat el podem treure. Nosaltres n'hem tret, per tant, d'alguna manera, posem pel cas que, que el dia 27 de maig hi hagués hagut una alternança de govern, un altre partit, hagués pogut decidir que totes aquestes productivitats que es pagaven, totes no, però la gran majoria, es podien haver tret i no hagués passat res. Perquè al ser productivitat tal com la dones la pots treure. En canvi si nosaltres haguéssim fet un estudi i haguéssim dit "escolta, les fitxes s'han de canviar i a partir d'ara fas aquestes feines determinades i cobraràs, per tant, més diners", aquests sí que no els pots tirar enrere. Per tant, hem d'entendre que no estem fent una mala feina, estic totalment d'acord amb vostè que hem de fer un organigrama i del que hem parlat abans, i el farem, el farem plegats, li garanteixo, hi ha voluntat de fer-la i segurament hi haurà coses que haurem de corregir de les que fem, segurament n'hi haurà que sí i segurament n'hi haurà que no, però d'entrada, abans de perpetuar un augment de sou a un treballador determinat o diversos, és millor donar-li un complement de productivitat puntualment i en un moment donat, si reorganitzem, sempre li puc, d'alguna manera, treure perquè ja no farà aquella feina determinada." 5.- SERVEIS CENTRALS: 5.1.- CESSIÓ A LA GENERALITAT DE CATALUNYA D'UNA FINCA PER A LA CONSTRUCCIÓ D'UN CENTRE D'EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA El Sr. alcalde sotmet a la consideració del Ple municipal el dictamen de la Comissió Informativa d'Afers Generals de la cessió a la Generalitat de Catalunya d'una finca per a la construcció d'un centre d'educació infantil i primària, del contingut següent: "Identificació de l'expedient Expedient 195/2009 de cessió de solar a la Generalitat de Catalunya per la construcció d'un col.legi d'educació infantil i primària CEIP Antecedents En data 11.02.2011 el Sr. alcalde dictà decret disposant la incoació d'expedient per a la cessió a favor de la Generalitat de Catalunya dels terrenys de propietat municipal, ubicats al sector de "Can Pou" (ubicats entre els carrers Rafael de Casanova i Can Pou) per a la construcció d'un equipament educatiu (CEIP). S'han incorporat a l'expedient els documents corresponents a memòria d'Alcaldia, justificativa de la finalitat de la cessió, certificat de Secretaria en el que consten que els terrenys a cedir consten inscrits en l'inventari de béns de l'Ajuntament i en el Registre de la Propietat i informes del coordinador de Serveis Educatius de l'Ajuntament, de l'arquitecte municipal i jurídic de Secretaria General. En data 16.03.2011 el Ple de l'Ajuntament, amb el quòrum de la majoria absoluta del nombre legal de membres de la Corporació, acordà alterar la qualificació jurídica de la finca a cedir a la Generalitat de Catalunya. Exposat l'expedient al públic pel termini de vint dies, no es varen presentar reclamacions per la qual cosa l'acord d'alteració va - 10 - Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General esdevenir definitiu i es procedí a efectuar l'alteració de la qualificació jurídica al Registre de la Propietat restant actualment qualificada la finca com a "bé patrimonial". Fonaments jurídics i tècnics L'article 49 del Reglament de patrimoni dels ens locals estableix que els ens locals poden cedir gratuïtament els béns patrimonials: · A altres administracions o entitats públiques. · A entitats privades sense ànim de lucre que els hagin de destinar a fins d'utilitat pública o d'interès social, sempre que complexin o contribueixin al compliment d'interessos de caràcter local. Per tant, un primer requisit a complir, serà que el bé a cedir, gaudeixi de la condició de bé patrimonial, no podent-se cedir en cas que es tracti d'un bé de domini públic. El bé a cedir consta inscrit al Registre de la Propietat i a l'inventari general de béns de l'Ajuntament com a "bé patrimonial". L'acord de cessió correspon al Ple de l'Ajuntament, atès que aquesta competència s'ha d'entendre que no ha estat modificada per la Disposició addicional segona de la Llei 30/2007, de 30 d'octubre, de contractes del sector públic que només tracta de l'alienació del patrimoni, i ha de determinar la finalitat concreta a què les entitats o les institucions beneficiàries han de destinar els béns, amb expedient en el qual consti: a) La finalitat de la cessió, i que aquesta es fa en benefici de la població local, en els termes de l'article 49-1 b). b) La justificació que la finalitat de la cessió no es pot assolir mantenint l'ens local el domini o el condomini dels béns ni constituint sobre aquests cap dret real. c) La certificació del secretari de la Corporació en la qual consti que els béns figuren a l'inventari aprovat per l'ens local amb l'esmentada qualificació jurídica. d) El dictamen subscrit per un tècnic que acrediti que els béns no estan compresos en cap pla d'ordenació, reforma o adaptació que els faci necessaris a l'ens local. Aquesta documentació ha estat incorporada a l'expedient. L'expedient de cessió s'ha de sotmetre a informació pública per un període mínim de 30 dies, durant el qual es poden formular reclamacions o al.legacions, i se n'ha de donar compte al Departament de Governació de la Generalitat de Catalunya. L'article 50 del Reglament de patrimoni dels ens locals disposa que si els béns cedits no es destinen a l'ús previst en el termini fixat o deixen de ser-hi destinats, reverteixen automàticament de ple dret al patrimoni de l'ens local cedent, el qual té dret a rebre, si s'escau, el valor dels danys i els perjudicis causats i el del detriment experimentat pels béns. Si en l'acord de cessió no s'estableix una altra cosa, s'entén que els fins per als quals s'han atorgat han d'acomplir-se en el termini màxim de 5 anys, i s'ha de mantenir la seva destinació en els 30 anys següents. - 11 - Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General En l'acord de cessió gratuïta ha de constar explícitament l'esment de la reversió automàtica a què es refereix l'article 50.1, de manera que, demostrada la no-destinació del bé a l'ús previst, n'hi haurà prou amb l'acta notarial de constatació de fets, notificada en forma legal, perquè la reversió produeixi els seus efectes. D'acord amb l'article 114.3 n) del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprovà el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya, és necessari el quòrum de majoria absoluta del nombre legal de membres de la Corporació per a la cessió gratuïta de béns a altres administracions públiques. El regidor-delegat de Serveis Centrals, incorporat l'informe de l'interventor municipal, proposa al Ple de la Corporació l'adopció dels següents acords: PRIMER.- Cedir gratuïtament a favor de la Generalitat de Catalunya, per a destinar-la a la construcció i posada en funcionament d'un col.legi d'educació infantil i primària (CEIP), la finca inscrita a l'inventari municipal de béns com a "be patrimonial" la descripció registral de la qual és la següent: Porción de terreno sita en término municipal de Premià de Mar (Barcelona) de extensión superficial, según reciente medición, cuatro mil seiscientos veintiocho metros cuadrados, calificada por el Plan de Ordenación Urbanística Municipal como sistemas urbanísticos-equipamientos comunitarios. Linda por el Norte con calle Rafael de Casanova, Oeste con calle Can Pou, por el Este con calle Garrotxa mediante fincas correspondientes a los números 33 al 61 de la referida calle y por el Sur con calle Osona, mediante fincas señaladas con los números 1-3 de la referida calle. Inscripció: consta inscrita al Registre de la Propietat de Mataró-2, inscrita en el Registre de la Propietat de Mataró 2, Tom 2945, Llibre 285, foli 75, finca 16283. SEGON.- La finca objecte de cessió s'ha de destinar a la construcció d'un centre d'educació infantil i primària. Si la finca cedida no es destina a la finalitat esmentada en el termini de cinc anys, o deixa de destinar-se a dita finalitat dins dels 30 anys següents, el bé objecte de cessió revertirà automàticament de ple dret a favor de l'Ajuntament de Premià de Mar, en els termes que resulten de l'article 50 del Decret 336/1988, de 17 d'octubre, pel qual s'aprova el Reglament de patrimoni de les entitats locals de Catalunya. En tot cas operarà la reversió tant del bé objecte de cessió com de les instal.lacions i construccions existents sobre la finca i a favor de l'Ajuntament de Premià de Mar transcorregut el termini de 30 anys a comptar de la data d'inscripció en el Registre de la Propietat de la cessió acordada. La reversió de les construccions a favor de l'Ajuntament ho serà en les condicions que faci possible continuar oferint el servei educatiu, d'acord amb la normativa vigent. TERCER.- La construcció de l'equipament escolar a que fa referència aquest acord podrà ser duta a terme per la pròpia Generalitat de Catalunya o per un tercer - 12 - Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General mitjançant qualsevol negoci jurídic, si bé la prestació del servei educatiu en el mateix haurà d'efectuar-lo únicament la Generalitat de Catalunya. QUART.- En relació a l'equipament escolar, el Departament d'Educació, directament o a través de l'ens que determini, es farà càrrec del manteniment normatiu i del preventiu, així com de totes les reformes, adequacions i millores que requereixi el centre educatiu. L'Ajuntament assumeix les despeses corresponents a la vigilància, neteja, subministraments (electricitat, aigua i combustibles) i conserge en el cas que se'n disposi, així com el manteniment correctiu (petits desperfectes que es derivin de l'activitat escolar ordinària, com ara bombetes, reposició de vidres trencats, etc.) CINQUÈ.- Es garanteix l'ús de l'equipament escolar, inclòs el solar no edificat, per part de l'AMPA del centre i de les entitats i associacions ciutadanes del municipi que ho sol.licitin a l'Ajuntament. En cas de sol.licituds diferents a les anteriors, per a realitzar activitats vinculades o compatibles al servei escolar, l'ús de l'equipament escolar s'autoritzarà de mutu acord entre l'Ajuntament i el Departament d'Educació. SISÈ.- Sotmetre l'expedient a informació pública pel termini de 30 dies en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament, web municipal, i en el Butlletí Oficial de la Província, per tal que es puguin formular les al.legacions que s'estimin convenients. En cas que no es presentin al.legacions s'entendrà definitivament aprovada la cessió, sense necessitat d'ulterior acord. SETÈ.- Donar compte del present acord i remetre còpia de l'expedient al Departament de Governació i Administracions Públiques de la Generalitat de Catalunya. VUITÈ.- Facultar l'alcalde, Miquel Buch i Moya, tan àmpliament com en dret sigui possible per a la signatura de la documentació que sigui necessària per a l'efectivitat del que disposa aquest acord." El Ple de l'Ajuntament ACORDA APROVAR, per assentiment dels 20 membres presents dels 21 que integren la Corporació, la proposta precedent i, per tant, amb el quòrum de majoria absoluta establert per l'art. 114.3.n) del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refó de la LMRLC. COMISSIÓ INFORMATIVA D'HISENDA: 6.- SERVEIS ECONÒMICS: 6.1.- ESTABLIMENT PREUS PÚBLICS PELS ESPECTACLES DEL CENTRE L'AMISTAT (MODIFICACIÓ ORDENANÇA PREU PÚBLIC NÚM. 2 ­ SERVEIS PROMOCIÓ DE LA CIUTAT) Aquest punt ES RETIRA de l'ordre del dia. 6.2.- APROVACIÓ COMPTE GENERAL 2010 - 13 - Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General El Sr. alcalde sotmet a la consideració del Ple municipal el dictamen de la Comissió Informativa d'Hisenda d'aprovació del compte general de l'any 2010, del contingut següent: "Identificació de l'expedient Expedient I-041/2011 per aprovar el Compte General de l'exercici 2010 Antecedents La Comissió Especial de Comptes, en sessió de data 27.07.2011 informà favorablement el Compte General de 2010 integrat pel de la pròpia Corporació Local, dels seus organismes autònoms: Institut Municipal de la Música de Premià de Mar, Museu de l'Estampació de Premià de Mar i de l'Emissora Municipal de Premià de Mar i de l'empresa municipal Premià Serveis Municipals, SL i empresa municipal Premià Cultura SL. D'acord amb l'article 212.3 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, ha estat sotmès a exposició pública mitjançant anunci publicat al Butlletí Oficial de la Província amb núm. registre 022011019796, de data 03.08.2011, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la web municipal, no havent-se presentat reclamacions, esmenes o observacions durant l'exposició al públic segons certificat que consta a l'expedient. Fonaments jurídics De conformitat amb el que determina l'article 212.4 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, el Ple és l'òrgan competent per l'aprovació d'aquesta proposta. Vist l'informe-proposta de l'interventor, el regidor-delegat de Serveis Econòmics proposa al Ple municipal l'adopció del següent acord: 1.- APROVAR el Compte General de l'any 2010 corresponent a l'Ajuntament de Premià de Mar, els seus organismes autònoms: Institut Municipal de la Música de Premià de Mar, Museu de l'Estampació de Premià de Mar i de l'Emissora Municipal de Premià de Mar i l'empresa municipal Premià Serveis Municipals, SL i empresa municipal Premià Cultura SL. 2.- RETRE l'esmentat Compte General a la Sindicatura de Comptes de Catalunya, d'acord amb el que determina l'article 212.5 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals." Prèvia deliberació, el Ple de l'Ajuntament ACORDA APROVAR la proposta precedent, en obtenir 9 vots a favor (dels membres presents del grup municipal CiU) i 11 abstencions (4 del grup municipal PSC-PM, 3 del grup municipal PP, 2 del grup municipal CP-PA i 2 del grup municipal ICV-EUiA-E) dels 20 membres presents dels 21 que integren la Corporació. - 14 - Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General En la deliberació prèvia es pot destacar: El tinent d'alcalde i regidor-delegat de Serveis Econòmics, Sr. Méndez, explica el contingut del dictamen en la forma següent: "Bona tarda, presentem el compte general del 2010, que és l'informe oficial que ha de presentar l'Ajuntament, referit al propi Ajuntament, als organismes públics, és a dir l'Escola de Música, la Ràdio i el Museu de l'Estampació, i l'empresa pública. Aquest compte general, com venint fent cada any reflecteix la gestió realitzada respecte als aspectes econòmics, financer, patrimonial i pressupostari, i està format per quatre documents bàsics que són el balanç, el compte de resultats, l'estat de liquidació del pressupost i la memòria. Aquest tema ja ha estat debatut en el Ple que es va fer al mes de febrer, de liquidació del pressupost del 2010, i en la Comissió Especial de Comptes que es va fer al juliol d'aquest any. Per tant, a nivell de resum, la memòria d'aquest compte general especifica que el pressupost de l'any 2010 es va tancar amb un romanent de tresoreria negatiu, que vostès ja coneixen, que va originar un reajust del pla de sanejament i el pla econòmic financer que teníem aprovats d'exercicis anteriors i que ens aquests moments estem desenvolupant. Simplement és tot això el que proposem." El portaveu del grup municipal ICV-EUiA-E, Sr. Barreras, manifesta: "Només dir que nosaltres ens abstindrem. Nosaltres no posem en qüestió la tasca feta pel servei d'Intervenció, l'interventor que està aquí present i la gent que treballa en el departament, però tal i com ha dit el regidor, no podem donar suport a un pressupost, que tal i com varem discutir i varem dir la nostra en el Ple de la liquidació, un pressupost que es va tancar amb 480.000 de romanent de tresoreria negatiu. Afegir ja un clàssic en aquest informe d'Intervenció, que és el tema que s'han d'adoptar mesures de contenció, que és necessari que la plantilla de personal i relació de llocs de treball estructurar-les adequadament, que són coses que ja portem, des que jo sóc regidor, que cada any és el mateix i en aquest tema no avancem." El portaveu del grup municipal CP-PA, Sr. Ribet, indica: "Nosaltres, Crida Premianenca, també s'abstindrà, degut a que, evidentment, és l'exercici anterior, que nosaltres no varem treballar el pressupost. I que tampoc tenim prou coneixement com per saber com ha anat la gestió dels comptes." El portaveu del grup municipal PP, Sr. Cruz, diu: "Nosaltres seguim amb la posició dualista, que com sempre hem mantingut en els comptes generals. Ens abstindrem perquè volem valorar positivament la feina feta per l'equip de l'interventor, perquè si ho comparem amb altres municipis de Catalunya, parlo de 78 municipis de Catalunya que no han presentat els comptes generals, el fet que les presentem i dintre del calendari, ja és per estar orgullosos d'això. I dos, valoració política, doncs, podem dir entre cometes, "negativa" per això ja varem votar en l'últim pressupost en contra pel tema del romanent de tresoreria negativa. Tenir 460.000 aquí no ens agrada. Torno a dir, posició dualista i per això ens abstindrem." El portaveu del grup municipal PSC-PM, Sr. Esteban, constata: "El PSC s'abstindrà en funció del vot que va fer al pressupost del 2010, aquí es dóna compte dels moviments que hi ha hagut en l'Ajuntament, per tant, és la consolidació dels comptes i en aquest - 15 - Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General cas els comptes com a conseqüència d'un pressupost que ens varem abstindre per tant ens abstindrem també. El que sí volíem fer i aprofitem és per preguntar com està el pla de sanejament, si s'està complint en el seu conjunt els ingressos i les despeses, i en quina línia va." El tinent d'alcalde i regidor de Serveis Econòmics, Sr. Méndez, respon: "Em fa l'efecte que només cal que contesti al Sr. Esteban. El pla de sanejament s'està complint amb dificultats, és normal exposar-ho d'aquesta manera, ara la situació general és complicada, ja ho saben vostès que en el diari surten cada dia les notícies de com estan les finances municipals i la problemàtica que tenim quant a la possibilitat de complir, per una banda, els ingressos compromesos i per l'altra contenir o ajustar-se al concepte de la despesa. Haurem de fer un esforç d'aquí a finals d'any per intentar complir-lo, la realitat és aquesta. De totes maneres, aquest mes de setembre farem un tancament trimestral i jo espero reunir-me amb els portaveus de tots els grups municipals i explicar com està la situació." 6.3.- MODIFICACIÓ PRESSUPOSTÀRIA NÚM. 15 (TRANSFERÈNCIA DE CRÈDIT) El Sr. alcalde sotmet a la consideració del Ple municipal el dictamen de la Comissió Informativa d'Hisenda de modificació pressupostària núm. 15, del contingut següent: "Identificació de l'expedient Expedient núm. I-121/2011, de modificació pressupostària núm. 15 de transferència de crèdit Antecedents a) Vistes les necessitats sorgides al departament de Contractació per la compra de material d'oficina detallat a la memòria de la proposta realitzada per l'àrea. b) Vistes les necessitats sorgides al departament de Promoció Econòmica per fer front als serveis realitzats per la brigada d'obres i a les hores extraordinàries realitzades per un funcionari municipal durant la Fira del Mercat del Mar d'octubre de 2010. c) Vistes les necessitats sorgides al departament de Cultura per fer front als serveis prestats per la brigada d'obres durant l'acte de la Cavalcada de Reis 2011. d) Vistes les necessitats sorgides al departament de Cultura per fer front als serveis prestats per personal de consergeria durant els actes de Nits d'estudi al gener de 2011 i espectacle Quim Vila a l'abril de 2011. Fonaments jurídics 1. D'acord als articles 179.1 i 180 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals. - 16 - Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General 2. D'acord amb l'article 13 de les Bases d'Execució del Pressupost municipal de l'exercici 2011. 3. L'òrgan competent en matèria d'aprovació de les modificacions de pressupost referents a transferències de crèdit amb canvis d'àrea de despesa, d'acord amb l'article 10 de les Bases d'Execució del Pressupost municipal de l'exercici 2011, article 52 f del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya, és el Ple municipal per majoria simple. Vist l'informe-proposta de l'interventor, el regidor-delegat de Serveis Econòmics proposa al Ple municipal l'adopció del següent acord: 1.- APROVAR l'expedient de modificació pressupostària de transferència de crèdit, d'import 5.683,42 euros, la qual es detalla a continuació: a) Departament de contractació Transferència negativa DE Aplicació Import Vestuari personal escola Bressol 2002.32000.2210402 831,99 TOTAL 831,99 Transferència positiva A Aplicació Import Material d'oficina 2002.92000.2200000 831,99 TOTAL 831,99 b) Departament de promoció econòmica Transferència negativa DE Aplicació Import Activitats firals promoció de la ciutat 5007.43101.2260900 1.598,78 TOTAL 1.598.78 Transferència positiva A Aplicació Import Laboral fix altres remuneracions SPPC 3000.33000.1300200 800,40 Productivitats Funcionaris SPPC 3000.33000.1500000 266,80 Hores extraordinàries funcionaris SPPC 3000.33000.1510000 144,00 Seguretat social SSTT 3000.15000.1600000 387,58 TOTAL 1.598,78 c) Departament de cultura Transferència negativa DE Aplicació Import Cicle festiu. Infraestructura nadal i reis 5002.33801.2270600 667,12 TOTAL 667,12 Transferència positiva A Aplicació Import Hores extraordinàries funcionaris SPPC 3000.33000.1510000 142,87 Lab.fix. Hores extraordinàries SPPC 3000.33000.1300100 362,53 Seguretat social SSTT 3000.15000.1600000 161,72 TOTAL 667,12 d) Departament Cultura Transferència negativa DE Aplicació Import - 17 - Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A Secretaria General Cultura. Infraestructures programació 5001.33500.2270604 76,98 estable Joventut. Nits d'estudi a la biblioteca 5003.33700.2270608 1.800,00 Joventut. Treballs realitzats altre emp. 5003.33700.2270607 708,55 Nadàlia TOTAL 2.585,53 Transferència positiva A Aplicació Import Laboral fix .Hores extraordinàries SPPC 3000.33000.1300100 749,49 Seguretat social SPPC 3000.33000.1600000 239,83 Hores extraordinàries Funcionaris SPPC 3000.33000.1510000 1.209,25 Seguretat social SPAC 3000.23000.1600000 386,96 TOTAL 2.585,53 2.- EXPOSAR al públic l'expedient de modificació pressupostària núm. 15/2011, de transferència de crèdit, per un termini de 15 dies hàbils, d'acord amb l'article 169.1 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s'aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, a comptar des de l'endemà de la publicació d'aquest acord al Butlletí Oficial de la Província, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la web municipal, perquè els interessats puguin examinar els expedients i presentar les al.legacions i/o reclamacions que considerin oportunes. En el supòsit que no es presentessin al.legacions i/o reclamacions durant el termini esmentat, els acords inicials s'entendran elevats a definitius. 3.- Aprovada definitivament la modificació pressupostària núm. 15/2011, de transferència de crèdit, es publicarà resumida per capítols al Butlletí Oficial de la Província, al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la web municipal." Prèvia deliberació, el Ple de l'Ajuntament ACORDA APROVAR la proposta precedent, en obtenir 9 vots a favor (dels membres presents del grup municipal CiU) i 11 abstencions (4 del grup municipal PSC-PM, 3 del grup municipal PP, 2 del grup municipal CP-PA i 2 del grup municipal ICV-EUiA-E) dels 20 membres presents dels 21 que integren la Corporació. En la deliberació prèvia es pot destacar: El tinent d'alcalde i regidor-delegat de Serveis Econòmics, Sr. Méndez, explica el contingut del dictamen en la forma següent: "Bé, hi ha quatre conceptes que formen aquesta modificació pressupostària, motivats el primer per una manc