76423 RESOLUCIÓ TRE/3028/2008, de 20 de juny, per la qual es disposa la inscripció i la publicació del Conveni col·lectiu de treball de l'empresa L'Arca del Maresme, SLL, per als anys 2008-2011 (codi de conveni núm. 0815012). Vist el text del Conveni col·lectiu de treball de l'empresa L'Arca del Maresme, SLL, subscrit pels representants de l'empresa i pels dels seus treballadors el dia 20 de maig de 2008, i de conformitat amb el que disposen l'article 90.2 i 3 del Reial l'Estatut dels treballadors; l'article 2.b) del Reial decret 1040/1981, de 22 de maig, sobre registre i dipòsit de convenis col·lectius de treball; el Decret 326/1998, de 24 de desembre, de reestructuració de les delegacions territorials del Departament de Departament de Treball; el Decret 199/2007, de 10 de setembre, de reestructuració del Departament de Treball, i altres normes d'aplicació, RESOLC: --1 Disposar la inscripció del Conveni col·lectiu de treball de l'empresa L'Arca del de convenis dels Serveis Territorials del Departament de Treball a Barcelona. --2 Disposar que el text esmentat es publiqui al DOGC. Barcelona, 20 de juny de 2008 ELISENDA GIRAL I MASANA Directora dels Serveis Territorials a Barcelona Transcripció literal del text signat per les parts CONVENI col·lectiu de treball de l'empresa L'Arca del Maresme, SLL, per als anys 2008- 2011 CAPÍTOL 1 Condicions generals Article 1.1 Àmbit d'aplicació El present Conveni estableix i regula les condicions de treball del personal al servei de l'empresa L´Arca del Maresme Empresa d'Inserció, SLL. un altre conveni. En tot allò no previst en el present document, cal atenir-se al que disposen les normes legals d'obligada aplicació. Article 1.2 Vigència, durada i pròrroga El present Conveni entra en vigor a l'endemà de la seva publicació en el Diari . Tanmateix, les seves condicions econòmi- ques per al 2008 s'han de retrotraure a l´1 de gener. 76424 al 31 de desembre de 2011. Al seu venciment, 31 de desembre de 2011, es prorroga any rere any per tàcita la disposició addicional. Article 1.3 Vinculació a la totalitat Les condicions pactades formen un tot orgànic i indivisible i, a l'efecte de la seva per les parts que queden vinculades al compliment de la seva totalitat. D'igual for- l'impugna totalment o parcialment i el remet als jutjats socials. Article 1.4 Compensació i absorció Les retribucions establertes en el present Conveni compensen i absorbeixen totes les aquí existents en el moment de la seva entrada en vigor, qualsevol que sigui la seva naturalesa o origen. Els augments de retribucions que es puguin produir en el futur per disposicions afectar les condicions pactades en el present Conveni si, una vegada considerades les noves retribucions en còmput anual, superen les pactades aquí. En cas contrari, s'ha de mantenir amb els termes, forma i condicions que s'hi pacten. Article 1.5 Comissió Paritària per a la interpretació Es constitueix la Comissió Paritària per a la interpretació, l'arbitratge, la conci- liació, la vigilància i l'administració del present Conveni. Aquesta Comissió està constituïda i integrada per 4 membres, 2 en representació de l'empresa i 2 en representació dels treballadors i d'entre els membres que formen Totes dues parts acorden que qualsevol dubte o divergència que pugui sorgir sobre la interpretació o aplicació d'aquest Conveni col·lectiu s'ha de sotmetre prèviament i necessàriament a l'informe preceptiu de la Comissió abans d'iniciar una reclamació contenciosa o administrativa. Sol·licitada la convocatòria, la Comissió s'ha de reunir en el termini de 3 dies la seva convocatòria. La Comissió Paritària ha d'estar integrada per les persones que designi cadascuna CAPÍTOL 2 Condicions econòmiques Article 2.1 Retribució La retribució de cada treballador/a es compon del salari base de conveni i els complements que per a cada activitat, nivell i categoria es determinen a les taules annexes. 76425 En condicions normals, el pagament del salari mensual s'efectuarà, com a màxim, dins els primers 5 dies del mes següent, en el supòsit de ser festius el pagament es Els errors que es detectin en la liquidació de les nòmines mensuals se solucionaran en la nòmina del mes següent a la seva constatació i sempre que la causa no sigui imputable a la falta de diligència del propi treballador/a, cas en el qual s'aplicarà la solució quan el treballador/a hagi fet possible la correcció. Complements Personals: Antiguitat Lloc de treball: Plus de feines penoses Plus de nocturnitat Plus Mataró Plus higiene Plus festiu Plus transport Hores extraordinàries Venciment periòdic superior al mes: Article 2.2 Salari base determina per a cada nivell i categoria en la taula salarial annexa corresponent a l'exercici 2008. Pels anys següents de vigència del present Conveni, a la quantitat indicada se li aplicaran la variació proporcional que experimenti l'índex de preus de consum segons dades que publiqui l'Institut Nacional d'Estadística o l'organisme Article 2.3 Antiguitat conceptes que el salari base. Article 2.4 Plus de feines penoses, perilloses i tòxiques El personal que presta els seus serveis en l'activitat de recollida brossa percep un complement de lloc de treball, denominat plus de feines penoses, que consisteix en mentre es presta l'activitat en el lloc de treball penós. Article 2.5 Plus de nocturnitat Tots els treballadors/ores que presten els seus serveis entre les 22 i les 6 hores categoria. Article 2.6 Plus Mataró El personal que presta els seus serveis en l'activitat de recollida de voluminosos de Mataró percep un complement de lloc de treball, denominat plus Mataró, que 76426 presta l'activitat en el lloc de treball. pels següents imports: A: anys; I: import en euros. A I 2008 100 2009 105 2010 110 2011 115 Article 2.7 Plus higiene a cada categoria en la taula salarial annexa corresponent a l'exercici 2008. Pels anys següents de vigència del present Conveni, a la quantitat indicada se li aplicaran la variació proporcional que experimenti l'índex de preus de consum segons dades el seu cas, el substitueixi. Article 2.8 Plus festiu La seva retribució serà la marcada per hores extraordinàries segones. Article 2.9 Plus transport Per suplir les despeses originades pel transport i la distància al centre de treball, s'estableix aquest plus per totes les categories professionals per dia efectivament treballat, segons els imports següents: A: anys; I: import en euros. A I 2008 2,10 2009 2,17 2010 2,25 2011 2,34 Article 2.10 - tructurals. L'empresa podrà, juntament amb els representants dels treballadors, optar entre abonar aquestes hores extraordinàries en la quantia que es detallarà o compensar- les per temps equivalents de descans retribuït dins dels 4 mesos següents a la seva realització. En cas d'optar per la compensació econòmica, aquestes hores extraordinàries es Es consideren hores extraordinàries primeres les que s'efectuen com a prolongació de la jornada ordinària i durant els dies laborables. Es consideren hores extraordinàries segones les que es treballen en festius. 76427 La retribució corresponent a l'any 2008 per cadascuna de les classes d'hores i categories serà la següent: C: categoria; H1: hores primeres H2: hores segones. (Import en euros) C H1 H2 Peó 8 9 Conductors 9 10 Conductor recol·lector 10 12 Pels anys següents de vigència del present Conveni, a la quantitat indicada se li aplicaran la variació proporcional que experimenti l'índex de preus de consum Es reconeix expressament el caràcter estructural, atenent l'índole del servei, de totes les hores extraordinàries que s'efectuïn per absències imprevistes o canvis de torn, per períodes puntes del servei, feines imprevistes, dies festius, manteniment i altres situacions estructurals derivades de la feina de què es tracti. Se n'ha d'informar mensualment el Comitè d'Empresa. Article 2.11 Els treballadors/ores adscrits al present Conveni han de percebre, en concepte juny i de desembre. essent prorratejada dins de la nòmina mensual. Article 2.12 Ajuda familiar Els treballadors/ores afectats per aquest Conveni tindran una ajuda familiar A: anys; I: import en euros. A I 2008 14,00 2009 16,00 2010 18,00 2011 20,00 Article 2.13 vehicle particular en el desenvolupament de les seves responsabilitats laborals, percebran en concepte de despeses de locomoció: 1 gener a 31 desembre 2008 : 0,24 euros/km 1 gener a 31 desembre 2009 : 0,25 euros/km 1 gener a 31 desembre 2010 : 0,26 euros/km 1 gener a 31 desembre 2011 : 0,27 euros/km Si per necessitats de l'empresa el treballador/a ha de dinar fora del seu domicili se li abonarà per a cada vegada, en concepte de mitja dieta, els següents imports: 1 gener a 31 desembre 2008 : 10,00 euros 1 gener a 31 desembre 2009 : 11,00 euros 76428 1 gener a 31 desembre 2010 : 12,00 euros 1 gener a 31 desembre 2011 : 12,50 euros CAPÍTOL 3 Condicions de treball Article 3.1 Jornada de treball - tible amb la necessària dedicació i rendiment imprescindibles per la continuïtat de l'empresa en nivells òptims de productivitat, s'acorda el reduir progressivament la jornada laboral de la següent forma: A: anys; H: hores a l'any. A H 2008 1.780 2009 1.775 2010 1.770 2011 1.765 d'adequar a aquestes necessitats i, per tant, amb l'acurat respecte als descansos retribuïbles com a festius els dies que mereixin aquesta consideració per l'autoritat laboral pertinent en el moment de confegir el calendari anual. Article 3.2 Vacances Els treballadors/ores adscrits al present Conveni col·lectiu han de gaudir anualment de vacances retribuïdes d'una durada de 31 dies naturals. Els treballadors/ores que no tenen 1 any d'antiguitat a l'empresa han de gaudir de vacances per un període proporcional a la seva permanència. els conceptes salarials ordinaris en la seva mitjana, en els que s'han d'incloure els complements personals com el d'antiguitat i els de feines penoses, toxicitat, noc- turnitat i altres derivats del lloc de treball i queden exclosos el conceptes salarials - dinàries) o dependents de la quantitat o qualitat de treball (primes i incentius) ni altres com dietes o plus transport. Les vacances es podran fer durant tot l'any natural. Aquells treballadors/ores que Per al bon funcionament del servei no podrà coincidir en el mateix període de vacances 2 persones del mateix equip i la mateixa categoria professional. El calendari de vacances serà consensuat i publicat al tauler d'anuncis de la seu central, així com en els centres de treball afectats, durant els primers mesos de l'any. ho demanin. Article 3.3 Festes Els treballadors/ores adscrits al present Conveni han de gaudir com a festes laborals, no recuperables i retribuïdes, de les festes de caràcter nacional i local determinades per la Generalitat de Catalunya. 76429 treballadors/ores que treballin en jornada festiva han de percebre els complements salarials corresponents. Els treballadors/ores que presten els seus serveis a la recollida domiciliària d'es- sempre prèvia autorització de l'autoritat corresponent per compte de la qual es Article 3.4 Llicències retribuïdes Els treballadors/ores adscrits al present Conveni col·lectiu gaudeixen, prèvia a) 16 dies naturals per contraure matrimoni o constitució fefaent de parella de fet degudament acreditada. - presa i els 12 següents a càrrec de l'INSS. Si per tal motiu el treballador/a ha de del permís subsidiari que correspongui de conformitat amb la legislació social vigent. d) 2 dies per la mort, accident o malalties greus, hospitalització o intervenció - e) 1 dia per canvi de domicili. g) 1 dia per assumptes propis, sent obligació del treballador/a avisar amb la major antelació possible. El mateix dia no poden coincidir 2 persones del mateix servei i categoria. h) Els treballadors/ores gaudiran d'un temps màxim de 4 hores per a visites mèdiques personals ocasionals no mereixedores de baixa mèdica, sempre i quan a dur a terme la intervenció. i) Pel temps indispensable pel compliment d'un deure inexcusable de caràcter j) Per realitzar funcions sindicals o de representació del personal. k) Les treballadores embarassades tenen dret a assistir als exàmens prenatals i de la seva realització dintre de la jornada treball. hora d'absència del treball que podran dividir en 2 fraccions. La duració del permís La dona, per la seva voluntat, podrà substituir aquest dret per una reducció de de la jornada, o acumular-lo en jornades completes conforme l'acord a què arribi amb l'empresari. Aquest permís podrà ser gaudit indistintament per la mare o el pare en cas que ambdós treballin. m) El treballador/a tindrà dret a una reducció de jornada entre com a mínim 1/8 i un màxim de la meitat per raons de guarda legal per cura directa de menors de 8 anys, minusvàlid físic, psíquic o sensorial, que no tingui una activitat retribuïda, amb la corresponent disminució de salari. 76430 d'edat, accident o malaltia, no es pugui valdre per si mateix i tingui activitat retribuïda. - ció. La concreció horària i la determinació del període de lactància i la reducció de jornada per guarda legal correspon al treballador/a. Aquest haurà de preavisar a l'empresa amb 15 dies d'antelació a la data amb la que s'incorpora a la seva jornada ordinària. Les discrepàncies entre empresa i treballador/a sobre concreció horària i la deter- minació dels períodes que ha de gaudir seran resoltes per la jurisdicció competent laboral, previ l'informe preceptiu de la Comissió Paritària establert en l'article 1.5 del present Conveni. Els permisos retribuïts previstos en aquest article per a familiars es fan extensius a les parelles de fet degudament acreditades. Article 3.5 Excedències En matèria d'excedència voluntària cal atenir-se al que estableix l'Estatut dels treballadors. Article 3.6 Roba de feina i equipaments de prevenció i seguretat obligatori per a totes les categories. Per anar degudament uniformat durant l'hivern l'empresa lliurarà a cada treba- llador/a la següent roba: 2 pantalons 3 camises 1 polar 1 anorac 1 botes 1 guants Per anar degudament uniformat durant l'estiu l'empresa lliurarà a cada treballa- dor/a la següent roba: 3 pantalons 3 camises 1 botes 1 guants a la roba d'estiu. L'empresa establirà el dia en el que es farà el canvi de l'uniforme sent d'obligat compliment per tots els treballadors/ores. L'empresa lliura a tots els treballadors/ores els EPIS corresponents per al seu lloc Es facilita al personal de recollida domiciliaria d'escombraries, voluminosos i - - compliment l'empresa es veurà en l'obligació de sancionar aquesta conducta. 76431 Article 3.7 Baixes En el supòsit que es produeixi una baixa com a conseqüència d'accident de treball, l'empresa abonarà la diferència entre les percepcions de la Seguretat anyal acumulat d'aquesta millora que es satisfaci per aquest motiu i per totes les baixes que es puguin patir com a conseqüència d'accident de treball comptarà amb el temps màxim de 120 dies. En el cas que el treballador/a estigui en situació d'incapacitat temporal com a conseqüència de malaltia amb hospitalització; l'empresa abonarà la diferència entre - cas, el màxim anyal acumulat d'aquesta millora que es satisfaci per aquest motiu i per totes les baixes que es puguin patir per malaltia comuna amb hospitalització comptarà amb el temps màxim de 75 dies. En tot cas, dins de l'any natural ambdós complements expressats en els 2 paràgrafs anteriors, per accident laboral o malaltia comuna amb hospitalització, no podran superar el període màxim de 120 dies per la suma de tots ells. En el supòsit de baixes com a conseqüència de malaltia comuna sense hospitalit- zació, l'empresa abonarà la diferència entre les percepcions de la Seguretat Social complement es realitzarà per un màxim de 17 dies dins de l'any natural. Article 3.8 Ascensos Els treballadors/ores tenen preferència per cobrir les vacants que es produeixin en una categoria superior a la que ostentin, si compten amb la documentació exigida i adscripció al nou lloc durant un període de 4 mesos ininterromputs o 6 de manera alterna amb desenvolupament de la seva nova responsabilitat satisfactòriament per l'empresa. Una vegada superat el període el treballador/a consolidarà la cate- goria. Durant el període de consolidació ha de percebre la retribució del lloc i la cate- goria a la que opta. Article 3.9 Multes de trànsit Els treballadors/ores amb categoria de conductor que, conduint un vehicle d'empre- sa i efectuant la tasca encomanada, siguin condemnats a pagar una multa, l'empresa l'ha d'abonar, si no concorre cap de les circumstàncies següents: Estat d'embriaguesa del conductor. Imprudència temerària o negligència greu del conductor. No complir les normes establertes per part de l'empresa. En cas d'incórrer en algun d'aquest supòsits l'empresa no abonarà la multa i podrà sancionar disciplinàriament el treballador/a. Article 3.10 Indemnització per causa de mort Pel cas de mort per accident laboral de treballadors/ores adscrits al present Conveni, l'empresa ha de subscriure una pòlissa que garanteixi que els hereus del 76432 de 20.000 euros. L'empresa s'obliga d'igual forma a subscriure en favor dels treballadors/ores una pòlissa que cobreixi per idèntic import de 20.000 euros, el risc d'invalidesa perma- Article 3.11 Préstecs per formació - lladors/ores. La formació ha d'anar lligada al lloc de treball o a l'especialitat del treballador/a i ha de tenir repercussió directe a la feina. Els treballadors/ores han de formular per escrit una sol·licitud dirigida al Depar- tament de Personal de l'empresa. La sol·licitud es valorarà per part de la Direcció de l'empresa que emetrà un informe amb la decisió acordada. pendents de pagament, venint obligat el treballador/a a retornar de forma immediata a l'empresa el total import pendent i, per aquest motiu, l'empresa podrà descomptar les quantitats pendents d'amortitzar de la liquidació de les parts proporcionals i salaris pendents que puguin correspondre al treballador/a. Article 3.12 Revisió mèdica/vigilància de la salut Els treballadors/ores adscrits a aquest Conveni col·lectiu s'han de sotmetre a una salut dels treballadors/ores poden constituir algun risc per a si mateixos, els altres treballadors/ores o altres persones relacionades amb l'empresa o servei. La data cada any. Les noves incorporacions hauran de fer la corresponent revisió mèdica en idèntiques condicions que la resta de treballadors/ores en el moment en què ho determini l'empresa d'acord amb els serveis mèdics contractats per aquesta. El resultat del reconeixement mèdic serà lliurat a cada treballador/a. Del resultat global de les revisions mèdiques es donarà còpia al Comitè de Seguretat i Salut Laboral o delegats de prevenció. Extraordinàriament en els processos de baixa per incapacitat temporal els tre- balladors/ores s'han de sotmetre a les revisions mèdiques dels serveis de l'empresa tantes vegades com se'ls demani. Article 3.13 Seguretat i salut Segons el que estableix la Llei 31/1995, de 10 novembre, de prevenció de riscos laborals, l'empresa vetllarà per establir un adient nivell de protecció de la salut dels treballadors/ores vers els riscos derivats de les condicions de treball, dins d'una Els treballadors/ores tenen dret a rebre la informació, formació i vigilància de la salut segons la Llei de prevenció de riscos laborals. Els treballadors/ores reben la informació en prevenció de riscos del seu lloc de treball previ a l'inici de la relació laboral. Trimestralment es portarà a terme la de l'empresa. - 76433 Article 3.14 Comitè de Seguretat i Salut matèria de prevenció de riscos laborals. Format pels delegats/ades de prevenció, en representació dels treballadors/ores, i l'empresa i/o els seus representants en periòdica de l'empresa en matèria de prevenció de riscos. - gats/ades sindicals i els responsables tècnics de la prevenció en l'empresa sempre que no estiguin entre els seus membres. El Comitè promourà iniciatives sobre mètodes i procediments per a l'efectiva posada en pràctica i avaluació dels plans i programes de prevenció de riscos de l'empresa. Pel compliment de les seves funcions el Comitè podrà visitar el centre de treball de treball necessàries per les seves funcions, conèixer i analitzar els danys produïts en la salut o en la integritat física dels treballadors/ores a l'objecte de valorar les seves causes i proposar les mesures preventives adients i conèixer i informar la memòria i programació anyal de serveis de prevenció. Article 3.15 Actuació en defensa i protecció del medi ambient Les parts signants d'aquest Conveni consideren necessari que les empreses actuïn de forma responsable i respectuosa amb el medi ambient, prestant gran atenció a la seva defensa i protecció d'acord amb els interessos i preocupacions que han d'inspirar la nostra societat. A aquests efectes l'empresa adoptarà una permanent actitud responsable en matèria de medi ambient. Article 3.16 Tauler d'anuncis de treball. CAPÍTOL 4 Faltes i sancions Article 4.1 Facultat sancionadora Els treballadors/ores podran ser sancionats per la Direcció de l'empresa en virtut d'incompliments laborals, d'acord amb les graduacions de faltes i sancions que s'estableix a continuació. guarden amb aquelles. Article 4.2 Graduació de faltes atenent la seva importància i circumstàncies com a lleus, greus i molt greus. 1. Faltes lleus: 76434 a) Les d'oblit, error o demora sense justa causa en l'execució de qualsevol treball. b) D'1 a 3 faltes de puntualitat, inferior a 30 minuts, en l'assistència al treball c) L'incompliment dels treballadors/ores de l'empresa de l'obligació de portar els uniformes subministrats per l'empresa durant tota la jornada de treball, està expressament prohibida la seva utilització fora de la jornada laboral. a falta greu o molt greu. peces de roba de treball, mitjans de protecció. f) Incompliment del conductor responsable de cada servei de comunicar alguna in- g) Qualsevol incompliment dels treballadors/ores de l'obligació de realitzar els treballs segons els recorreguts previstos en les ordres de treball o la no-comunicació d'aquests pel seu bon desenvolupament del treball. j) L´incompliment de les normes de seguretat i higiene quan no comportin riscos personals o materials. k) L'incompliment de l'obligació dels treballadors/ores d'utilitzar de forma correcta i adequada el material assignat, així com mantenir net els vehicles de l'empresa. l) Totes aquelles de semblant naturalesa. 2. Faltes greus: b) La desobediència als superiors en qualsevol matèria de treball. Si la desobe- diència implica vulneració manifesta per al treball o se'n deriva perjudici notori per a l'empresa, es considera com a falta molt greu. d) Actituds o comportaments que degradin la bona imatge de l'empresa. e) Oblit important en la conservació i neteja de les eines, uniformes i mitjans de protecció. perjudicis a l'empresa o pugui ser causa d'accident dels seus companys. g) L'embriaguesa o toxicomania durant el treball, o fora d'aquest vestint l'uni- forme de l'empresa. h) La disminució voluntària no continuada ni reiterada del rendiment normal de treball. i) No prestar la diligència o atenció deguda en el treball encomanat que pugui suposar risc o perjudici de certa consideració del propi treballador/a, dels seus companys, l'empresa o tercers. normes en matèria de seguretat i higiene en el treball, quan aquestes no suposin k) La negligència o imprudència greu en el desenvolupament de l'activitat encomanada. ruta o no emplenar-ho. ll) Totes aquelles de semblant naturalesa. 3. Faltes molt greus: b) El robatori, furt o malversació comeses a l'empresa o la condemna per un 76435 c) Fer desaparèixer, inutilitzar o causar desperfectes en materials, eines, maqui- nària, aparells, instal·lacions, documents o qualsevol altre objecte de l'empresa. d) Els maltractaments de paraula i obra o faltes greus de respecte i consideració als companys i superiors. perjudici a l'empresa o fos causa d'accident dels seus companys. seguretat i higiene en el treball, quan aquestes suposin algun risc pel treballador/a, g) La imprudència o negligència inexcusable, així com l'incompliment de les normes de seguretat i higiene en el treball, que ocasioni risc greu d'accident laboral, perjudicis als seus companys o a tercers o danys a l'empresa. h) La disminució voluntària i continuada o reiterada en el rendiment normal del treball. i) La reincidència en falta greu, encara que sigui de diferent naturalesa, dins els j) La incitació als treballadors/ores perquè incompleixin les seves obligacions laborals, encara que parcialment, compleixin els seus objectius, excepte quan exerceixin drets constitucionalment protegits. k) Totes aquelles de semblant naturalesa. Article 4.3 Prescripció de les faltes i sancions Les faltes lleus prescriuran als 10 dies, les greus als 20 dies i les molt greus als en tot cas, als 6 mesos de ser comesa. Article 4.4 Aplicació de sancions Les sancions que l'empresa pot imposar, segons la seva gravetat i circumstàncies de les faltes comeses, seran les següents: 1. Per faltes lleus Amonestació verbal. Amonestació per escrit. Suspensió de feina i sou d'1 a 7 dies. 2. Per faltes greus Suspensió de feina i sou de 8 a 30 dies. 3. Per faltes molt greus Suspensió de feina i sou de 31 a 60 dies. Acomiadament. Per l'aplicació i graduació de les sancions es tindrà present el major o menor grau resta de treballadors/ores i en l'empresa. Les sancions seran comunicades per escrit als treballadors/ores, excepte l'amo- nestació verbal. CAPÍTOL 5 Categories i prestacions Article 5.1 Categories Les categories assignades al present Conveni col·lectiu són merament enunciatives i no comporten l'obligació de tenir previstos tots els càrrecs enumerats. 76436 Tots els treballadors/ores han de tenir una feina assignada a la seva categoria o especialitat. Article 5.2 Categories i funcions Personal directiu: Gerent Personal de gestió: Cap d'organització: Cap unitat tècnica/medi ambient Cap de comptabilitat Cap d'operativa Cap Recursos Humans Personal administratiu: Administratiu/iva de primera Administratiu/iva de segona Recepcionista/telefonista Auxiliar administratiu Personal d'operacions: Encarregat/ada Especialista Conductor/a 3.500 T Peó Article 5.3 - medi ambient on coordina i gestiona de forma global el servei. les directrius de la unitat tècnica gestiona amb una supervisió general totes les àrees de negoci de l'empresa. Reporta informació dels serveis i assumeix les feines amb iniciativa i responsabilitat. del capital humà de l'empresa, assumeix la gestió de personal, les polítiques de personal, el pla de formació, polítiques de prevenció de riscos laborals i la inserció laboral. comptables de l'empresa, assumint la gestió i optimització dels recursos contables administratives dins les quals ha de ser supervisat pel seu superior. - litat encarregar-se de la centraleta; recepció i emissió de trucades, sense perjudici que pugui fer altres feines administratives. 76437 - ministració, però sense iniciativa ni responsabilitat llevat de la que es deriva del compliment de les seves funcions que, bàsicament, són de caire mecànic. personal assignat pel compliment de les seves funcions. - valorització. Tindran capacitat per la utilització d'equips mecànics (retro, pales carregadores...). per conduir un vehicle (amb B-1) i fer altres feines bàsiques (de peonatge) quan les necessitats de l'empresa ho requereixin. per la conducció de vehicles de categoria C, D, disposant dels carnets correspo- les necessitats de servei així ho demanin. per la conducció de vehicles de categoria C, D, disposant dels carnet corresponents necessitats de servei així ho demanin. - tada per la conducció de vehicles de categoria C, D, i/o E, tràilers, disposant dels d'especialista quan les necessitats del servei així ho demanin. - DISPOSICIÓ ADDICIONAL EN CAS DE PRÒRROGA seu venciment 31 de desembre de 2011, les condicions econòmiques pels exercicis següents seran les vigents pel darrer exercici incrementades amb la variació per- centual que experimenti en l'any anterior l'índex de preus de consum, segons dades el seu cas, el substitueixi. ANNEX Taules salarials Taules salarials exercici 2008 C S P PM Salari cond. tràiler 805,84 120,88 67,15 Salari cond. 18 t 805,84 120,88 67,15 Salari recol·lector 805,84 120,88 67,15 Conductor c-1 805,84 120,88 67,15 Conductor b-1 760,37 114,06 63,36 Especialista 711,95 106,79 59,33 76438 C S P PM Peó 691,25 103,69 57,60 Encarregat general 938,72 140,81 78,23 Encarregat 854,38 128,16 71,20 Aux. admtiu/iva-telefonista 691,25 103,69 57,60 Administratiu/iva 2 744,44 111,67 62,05 Administratiu/iva 1 805,81 120,87 67,15 Llicenciat grau mitjà-tècnic 1.072,82 160,92 89,40 Llicenciat grau superior-tèc 1.096,78 164,52 91,40 Cap de departament 1.096,78 164,52 91,40 Director gerent 1.191,76 178,76 99,31 (08.262.085) 76439 RESOLUCIÓ TRE/3044/2008, de 10 d'octubre, per la qual es determinen les activitats preventives a desenvolupar per les mútues d'accidents de treball i malalties professionals de la seguretat social a Catalunya durant l'any 2008. D'acord amb l'article 165 de l'Estatut d'Autonomia de Catalunya, correspon a la Generalitat, en matèria de seguretat social, respectant els principis d'unitat econò- compartida, en la coordinació de les activitats de prevenció de riscs laborals que de la Seguretat Social. La Resolució de 31 de juliol de 2008, de la Secretaria de l'Estat de la Segu- retat Social, per la qual es determinen les activitats preventives a realitzar per durant l'any 2008, en desenvolupament del que disposa l'Ordre TAS/3623/2006, de 28 de novembre, que regula les activitats preventives en l'àmbit de la Seguretat preveu un termini de dos mesos perquè les comunitats autònomes que tinguin, en virtut dels seus respectius Estatuts d'Autonomia, la competència compartida de coordinació de les activitats de prevenció de riscos laborals que portin a ter- professionals de la Seguretat Social, determinin i comuniquin a les referides - zar per aquestes en el seu territori, susceptibles de desenvolupament en l'àmbit de la Seguretat Social. L'article 14.1.g) del Decret 199/2007, de 10 de desembre, de reestructuració del Departament de Treball, atribueix a la Direcció General de Relacions Laborals les funcions de coordinació i impuls de les activitats de prevenció de riscos laborals de Vista la data d'aquesta resolució, per aquest any 2008, es determina una plani- i malalties professionals de la Seguretat Social que acull majoritàriament els con- tinguts de la Resolució de 31 de juliol de 2008. En conseqüència, RESOLC: durant l'any 2008. d'accidents de treball i malalties professionals en el territori de Catalunya durant l'any 2008, d'acord amb el que disposa el capítol II de l'Ordre TAS/3623/2006, de 28 de novembre, per la qual es regulen les activitats preventives en l'àmbit de la Seguretat DISPOSICIÓ FINAL ÚNICA Efectes i facultats d'aplicació i desenvolupament Aquesta resolució produirà efectes a partir de l'endemà de la seva publicació en el DOGC.