Divendres, 5 d'octubre de 2012 ADMINISTRACIÓ LOCAL Mancomunitat dels Municipis de Premià de Dalt, Premià de Mar i Vilassar de Dalt per a Serveis de Deixalleria ANUNCI de la Mancomunitat, de licitació per a la contractació de la gestió i explotació del servei de la deixalleria mancomunada de Premià de Dalt, Premià de Mar i Vilassar de Dalt en la modalitat de Concessió 1. Entitat adjudicadora. 1.1. Nom, direccions i punts de contacte. a) Nom oficial: Mancomunitat. b) Adreça: Plaça de l'Ajuntament, 1. c) Codi Postal: 08330. d) Punt de contacte: Unitat de Contractació. e) Telèfon: 93 741 74 00. f) Fax: 93 741 74 18. g) Web: www.premiademar.cat/deixalleria. h) Perfil del contractant: www.premiademar.cat/deixalleria. 1.2. Tipus de contracte: Contracte administratiu gestió de serveis públics. 1.3. Anunci referit a un contracte administratiu. 1.4. Valor Estimat del Contracte: 2.474.479,00 EUR IVA exclòs. 1.5. Pressupost base de licitació: 1.127.144,75 EUR Import net 112.714,47 EUR IVA. Import total 1.239.859,22. EUR. 1.6. Objecte del contracte: L'objecte del contracte és la gestió del servei de la deixalleria intermunicipal ubicada al polígon industrial "La Suïssa", del terme municipal de Premià de Dalt, carrer "la Suïssa ­ Rosa dels Vents", en règim de concessió administrativa, d'acord amb els plecs de clàusules administratives particulars, i el que s'estipula en el plec de prescripcions tècniques. El servei de la deixalleria objecte del present contracte abastarà els termes municipals de Premià de Dalt, Premià de Mar i Vilassar de Dalt. 1.7. Codi CPV: 90531000-8 Serveis de gestió de deixalleries públiques. 2. Informació de caràcter jurídic, econòmic, financer i tècnic. 2.1. Condicions relatives al contracte. a) Garantia provisional: Exempt de presentació. b) Garantia definitiva: 5% de l'import d'adjudicació, (cànon net ofert per l'empresa), IVA exclòs. c) Condicions de finançament i pagament: Cànon bimensual. d) Durada del Contracte: cinc anys (seixanta mesos) des de l'1 de gener de 2013. e) Possibilitat de pròrroga: cinc anys més. f) Possibilitat de modificar el contracte: Si, d'acord amb els casos recollits en el plec de clàusules administratives CVE-Núm. de registre: 022012022489 particulars. g) Revisió de preus: Si,d'acord amb els casos recollits en el plec de clàusules administratives particulars. 2.2. Condicions de participació. a) Capacitat i personalitat: L'empresa ha d'aportar còpia compulsada de: b) Escriptura de constitució i/o d'estatuts de l'empresa, més aquelles escriptures que haguessin modificat posteriorment part de l'articulat dels estatuts de l'empresa. c) NIF de l'empresa d) DNI del representant de l'empresa. 1 Divendres, 5 d'octubre de 2012 e) Escriptura de poders del representant de l'empresa, validats per un lletrat municipal. f) Alta dels epígrafs de l'IAE que recullin totes les prestacions d'aquest contracte. g) Últim rebut pagat de cadascun dels epígrafs de l'IAE o declaració responsable d'estar exempt de pagament. h) La prova de no estar subjecte a cap causa de prohibició de contractar, de conformitat amb la clàusula 16 d'aquests plecs. i) Direcció de correu electrònic que designi l'empresa per rebre les notificacions d'aquesta licitació de conformitat amb els articles 151 TRLCSP i 28 de la Llei 11/2007, de 22 de juny. j) Indicar si l'administrador o apoderat de l'empresa que ha de signar el contracte, en cas d'adjudicació, si disposa de signatura electrònica i del programari adequat per formalitzar el contracte en document administratiu en format electrònic (PDF). k) Cas que l'empresa tingui a la seva plantilla un nombre de treballadors amb discapacitat superior al 2%, declaració responsable, signada pel seu representant, en què assegura la circumstància esmentada, als efectes de poder decidir de conformitat amb allò que prescriu la disposició addicional sisena de la TRLCSP, en cas d'igualació de proposicions més avantatjoses des del punt de vista dels criteris objectius d'adjudicació. Als mateixos efectes, les empreses dedicades a la promoció i inserció laboral de persones en risc d'exclusió social han aportar declaració responsable en la que expliciten el compromís formal de contractar no menys del 30% dels seus llocs de treball amb persones dels col·lectius afectats a que fa esment de forma expressa la TRLSCP en la disposició addicional esmentada. l) També es consideraran als mateixos efectes, les empreses que presentin declaració responsable en la qual manifestin que compleixin amb les obligacions exigides per l'article 45 de la Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva i l'adopció de mesures dirigides a evitar qualsevol tipus de discriminació laboral entre dona i home. En el cas, que l'empresa ja hagi estat part en processos de licitació anteriors, podrà, mitjançant declaració responsable, indicar quins documents en disposició de la Mancomunitat continuen vigents. Aquesta declaració substituirà la documentació a aportar. La personalitat jurídica, la capacitat d'obrar, la solvència econòmica financera i part de la solvència tècnica o professional es podrà acreditar mitjançant la inscripció en el Registre electrònic d'empreses licitadores de la Generalitat de Catalunya. També s'haurà d'incloure la declaració responsable, de dedicar o adscriure a l'execució del contracte els mitjans personals o materials suficients per a satisfer-lo correctament. Aquesta compromís s'integrarà en el contracte, essent obligacions essencials del contracte als efectes previstos a l'article 223.g) TRLCSP. Especificant els noms i qualificacions professionals del personal responsable destinat a l'execució del contracte, de conformitat amb l'article 64.1 TRLCSP. m) Solvència econòmica i financera: · Comptes anuals dels darrers dos exercicis (2010-2011) dipositats en el Registre Mercantil o en registre equivalent en cas de que el licitador no sigui una societat mercantil. CVE-Núm. de registre: 022012022489 · Pòlissa d'assegurança per riscos professionals (RC) amb un import de cobertura igual o superior a 300.000,00 euros vigent. n) Solvència tècnica o professional: - Una relació de 6 contractes serveis de gestió del servei de deixalleria realitzats els darrers tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat, dels mateixos, el import mínim del volum de negoci ha de ser de 300.000 EUR. Els serveis o treballs efectuats s'hauran d'acreditar mitjançant certificats expedits o visats per l'òrgan competent, quan el destinatari sigui una entitat del sector públic o, quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant certificat expedit per aquest o, a falta d'aquest certificat, mitjançant una declaració responsable de l'empresari, que aquests certificats seran comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'autoritat competent. - Les certificacions referides a les següents normes: 2 Divendres, 5 d'octubre de 2012 - UNE-EN ISO 14001- Sistemes de gestió mediambiental. - UNE-EN ISO 9001- Sistemes de gestió de la qualitat. 3. Procediment. 3.1. Tipus de procediment: Obert. 3.2. Forma d'adjudicació: Oferta econòmicament més avantatjosa tenint en compte: - Valor tècnic de l'oferta: 60 punts. - Cànon a rebre pel concessionari: 60 punts. - Menor percentatge de Despeses Generals ofert: 20 punts. - Menor percentatge de Benefici Industrial ofert: 20 punts. - Millores: 30 punts. 4. Informació administrativa: 4.1. Els plecs de clàusules administratives particulars i prescripcions tècniques estan disponibles a la web www.premiademar.cat/deixalleria. 4.2. Els plecs de clàusules administratives generals estan disponibles a la web www.premiademar.cat/deixalleria. 4.3. Termini de presentació d'ofertes: 31 dies naturals a partir de l'endemà de la publicació en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB). 4.4. Lloc de presentació de pliques: OAC de l'Ajuntament de Premià de Mar. 4.5. Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: Fins a la data de signatura del contracte amb l'adjudicatari. 4.6. Dia d'obertura de pliques: el dia següent de la data de finalització del termini de presentació de pliques. Premià de Mar, 28 de setembre de 2012 La presidenta accidental, Olga Safont Anguita CVE-Núm. de registre: 022012022489 https: //bop.diba.cat bop@ diba.cat DL: B-41698-2002 3