ALCALDIA Recursos Humans SOL·LICITUD PARTICIPACIÓ PROCESSOS DE SELECCIÓ DADES DEL SOL·LICITANT Nom i cognoms________________________________________DNI____________________ D'acord amb la Llei 15/99 de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, s'informa a la persona interessada que les dades facilitades seran incloses al fitxer automatitzat del en representació de ___________________________________ DNI/NIF_________________ registre de documents de l'Ajuntament per al seu tractament informàtic. Autoritza a l'Ajuntament a fer ús i cedir les dades a d'altres Administracions Públiques en els termes previstos a amb domicili al carrer____________________ núm.__________ planta _______ porta _____ de _______________________________codi postal________________ tel.__ ____________ móbil ___________correu electrònic__________________________________________ Menors d'edat: Pare, mare o tutor legal ____________________________DNI__________ EXPOSO: Desitjo concórrer a la convocatòria per al PROCÉS DE SELECCIÓ de _______________________________________________________________________ Reuneixo totes les condicions exigides a les bases de la convocatòria. DECLARO sota la meva responsabilitat: No haver estat inhabilitat/da per sentència ferma per a l' exercici de les funcions públiques i/o per a l'accés al cos o escala de personal funcionari, ni haver estat separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública o òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes. No concórrer en cap causa d'incompatibilitat, d'acord amb el que estableix la Llei 21/1987, de 26 de novembre, d'incompatibilitats del personal al servei de l'administració de la Generalitat de Catalunya, i la Llei 53/1984, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques". Dono el consentiment per a la utilització dels mitjans electrònics (correu electrònic) com a forma ordinària de pràctica de la notificació, d'acord amb l'article 28 de la Llei 11/2007, de 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. SOL·LICITO: Ser admès/a a prendre part en l'esmentada convocatòria per al PROCÉS DE SELECCIÓ de ___________________________________________________________________________ ALCALDIA Recursos Humans DOCUMENTACIÓ A APORTAR: Fotocòpia compulsada del DNI. Original o fotocòpia compulsada del certificat de coneixements de llengua catalana corresponent. Original o fotocòpia compulsada de la titulació acadèmica exigida. Resguard acreditatiu del pagament de la taxa per drets d'examen. Currículum vitae de l'aspirant. Pels aspirants amb la condició de persona discapacitada: Fotocòpia compulsada del dictamen vinculant del reconeixement de la situació de discapacitat/da igual o superior al 33% Pels aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola: Fotocòpia acreditativa d'estar exempt/a de la prova de llengua castellana. Durant el mes d'agost, l'atenció a l'OAC només es farà amb "cita prèvia" . De l'1 al 31 d'agost les persones que vulguin anar a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà hauran de demanar dia i hora a través del portal www.premiademar.cat/citaprevia o al telèfon 93 741 74 00. No autoritzo a rebre e-mails i SMS Premià de Mar________de______________ de 20_____ Pl. de l'Ajuntament, 1 Telèfon 93 741 74 00 Fax 93 741 74 25 08330 Premià de Mar http://www.premiademar.cat e-mail: info@premiademar.cat NIF: P0817100A (Signatura del /de la sol·licitant) IL.LM. SR. ALCALDE-PRESIDENT DE L'AJUNTAMENT DE PREMIÀ DE MAR