Escut de Premià de Mar
Notes de Premsa
10 MAIG 2018

Les persones afectades poden fer la reclamació a ENDESA, a través de la seva companyia asseguradora en cas que en tinguin o a través de l'OMIC 

Segons ha informat la companyia Endesa, l'avaria de llum que es va produir ahir al migdia es va originar en uns cables soterrats dels carrers Dr. Fleming i la Gran Via. Com a conseqüència de l'avaria dos transformadors van quedar sense corrent i nombrosos veïns de diverses zones es van quedar sense llum. Les causes de l'avaria encara es desconeixen.

Ahir al vespre es van col·locar grups electrògens per poder donar servei als veïns que encara continuaven afectats. Endesa continua treballant per solucionar l'avaria però gràcies als generadors, des d'ahir a la nit tots els veïns ja tenen llum.


En el moment en què es pugui fer la connexió del grup electrogen al transformador, hi haurà veïns que estaran una estona sense llum. Es preveu que la connexió es farà cap a les 6 de la tarda. 

Com poden fer una reclamació les persones afectades per l'avaria:

  • Les persones afectades per l'avaria poden fer la seva reclamació a través del formulari de la companyia Endesa https://www.endesaclientes.com/formulario-contacto.html.

    Els abonats/des que tinguin altres companyies comercialitzadores (Holaluz, Audax, Iberdrola, etc...) han de fer la reclamació a través d'aquestes.

    Em ambdós casos cal obtenir un número de referència de la reclamació presentada.
  • Les persones afectades que tinguin contractada una pòlissa d'assegurança de la llar que inclogui danys elèctrics poden fer la reclamació directament a través de la seva  companyia. 
  • Les persones que no tinguin assegurança o que vulguin aclarir qualsevol dubte es poden adreçar a  l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (ubicada a les dependències de la Plaça de l'Ajuntament). L'horari d'atenció a la ciutadania és els dimarts i dijous a la tarda (de 15 h. a 19 h.) i els divendres al matí (de 9.30 a 13.30 h). Cal demanar cita prèvia trucant al 93.741.74.00 o al mateix Ajuntament. Si ja s'ha fet la reclamació a través de la companyia elèctrica cal presentar a l'OMIC l'última factura pagada i el número de referència de la reclamació efectuada. 

    Grup electrògen carrer del Nord


  • Grup electrògen carrer Joan Prim