Durant el mes d'agost, l'Oficina comarcal d'habitatge continuarà prestant els serveis habituals a les dependències municipals del carrer del Nord, 60.
Cal recordar que els serveis que presta l'oficina són els següents:
- Informació i assessorament a la ciutadania en totes les matèries relacionades amb habitatge.
- Informació, assessorament i gestió del programa de la Borsa de Mediació lloguer. Captació d'habitatges desocupats per posar-los per a llogar a preus per sota mercat.
- Informació, assessorament i tramitació d'ajuts al lloguer i a la hipoteca per persones en risc d'exclusió social residencial:
- Lloguer just per al pagament del lloguer.
- Prestacions econòmiques d'especial urgència per impagaments de renda de lloguer i d'hipoteca.
- Prestacions per desnonament.
- Informació, assessorament i tramitació dels ajuts a la rehabilitació d'edificis i habitatges: Informes Interns d'Idoneïtat i ITES (Inspeccions Tècniques dels Edificis) previs als Ajuts a la Rehabilitació.
- Informació, assessorament i tramitació de cèdules d'habitabilitat de segona ocupació i informació i assessorament de les cèdules de primera ocupació.
- Informació, assessorament i gestió del Registre de Sol·licitants d'HPOC.
- Informació i assessorament per la tramitació de la Mesa d'Emergència Social.
- Informació sobre patologies i els tipus d'obra que posteriorment són susceptibles de rebre ajuts, requisits i documentació per accedir-hi, tant a propietaris com a llogaters i tràmits dels ajuts.
El servei de l'Oficina Comarcal d'Habitatge es presta els dimarts i els dijous a les oficines municipals del carrer Nord, 60. S'atén de manera preferent amb cita prèvia que es pot sol·licitar per telèfon 93 741 74 04, presencialment o a través de la pàgina web de l'Ajuntament.