Escut de Premià de Mar
 
Anunci publicació bases i convocatòria. Presentació d'instàncies del 18 al 27 de desembre de 2024
Seu electrònica
Tauler d'Anuncis Oficials
16 DESEMBRE 2024
  • Plaça a seleccionar i requisits específics de participació: 

    Titulació: Estar en possessió de qualsevol titulació universitària oficial de grau o llicenciatura, que habiliti per a l'exercici de les funcions del lloc de treball que proveeix aquesta plaça.

    Nivell de Coneixements de la Llengua Catalana: certificat de nivell de suficiència (C1)

    Nombre de places convocades: 1

    Classe: Funcionari de carrera

    Escala: Escala d'Administració Especial

    Subescala: Serveis Especials-Comeses especials

    Grup: A1

    Funcions del lloc de treball que proveeix:

    Funcions bàsiques:

    • Dissenyar instruments, mètodes o procediments de treball relacionats amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement, i proposar les millores escaients.
    • Impartir formació dins l'organització relacionada amb les matèries del seu àmbit de coneixement.
    • Representar i defensar els interessos de l'Ajuntament davant de les instàncies competents en relació a les matèries competències de la unitat a la qual pertany i al seu àmbit de coneixement.
    • Redactar ordenances i reglaments relacionats amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
    • Elaborar i presentar estudis diversos relatius a les matèries competència de la unitat i al seu àmbit de coneixement i formular propostes de millora dels serveis.
    • Atendre consultes tècniques relacionades amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
    • Assessorar a l'Ajuntament en general i als seus comandaments en particular pel que fa a les matèries competència de la unitat a la qual pertany i al seu àmbit de coneixement.
    • Redactar informes tècnics relatius a les matèries competència de la unitat a la qual pertany i al seu àmbit de coneixement.
    • Planificar i controlar l'activitat i el funcionament de serveis municipals externalitzats gestionats per la unitat a la qual pertany.
    • Inspeccionar activitats i/o serveis gestionats per la unitat a la qual pertany i formular les propostes de resolució i/o sanció corresponents.
    • Planificar i organitzar projectes, jornades i/o esdeveniments diversos relacionats amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
    • Instruir expedients complexos de caràcter sancionador, disciplinari o similar competència de la unitat a la qual pertany i relacionats amb el seu àmbit de coneixement i formular propostes de resolució.
    • Elaborar convenis de col·laboració amb entitats i agents aliens a l'Ajuntament en relació a les matèries competència de la unitat a la qual pertany.
    • Coordinar i/o participar en projectes transversals de l'Ajuntament i/o en projectes externs d'acord amb el seu àmbit de coneixement.
    • Cercar subvencions i coordinar la sol·licitud i justificació corresponents.
    • Realitzar gestions i tràmits diversos relacionats amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
    • Redactar documentació o textos especialitzats relacionats amb el seu àmbit de coneixement.
    • Assistir a esdeveniments diversos per tal de supervisar i garantir el seu correcte desenvolupament, o bé d'obtenir informació i donar-ne compte al departament amb posterioritat.
    • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament maquinària, eines o substàncies relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans i equips de protecció a la seva disposició, d'acord amb els procediments establerts pel Sistema de Gestió Integrat de l'Ajuntament i per la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
    • Qualsevol altra funció de naturalesa similar que li sigui atribuïda.

     Funcions específiques:                       

    • Elaboració del pressupost anual de Cultura, Festes i Joventut i coordinar els diferents pressupostos dels serveis de Museu, Biblioteca, Gent gran.
    • Gestionar el pressupost per tal de fer accions que responguin al pla d'actuació municipal, al pressupost i fer-ho de la manera més eficient possible, amb col·laboració amb les entitats, i fent-ho segons la normativa vigent.
    • Definir els objectius estratègics i, en funció d'aquests, definir els funcionals a assolir i controlar i avaluar el seu grau d'assoliment.
    • Planificar, organitzar i impulsar l'activitat per a l'assoliment dels objectius definits.
    • Dirigir, coordinar i supervisar el personal al seu càrrec. Planificar i organitzar les seves tasques, equilibrant les tasques, planificant els recursos, i solucionant amb les matèries competència del Departament al qual pertany i amb el seu àmbit.
    • Gestionar els recursos materials i econòmics disponibles i buscar complicitats amb altres departaments per poder dur a terme les accions i projectes establerts.
    • Dissenyar instruments, mètodes o procediments de treball relacionats amb la regidoria de Cultura: millora en l'avaluació dels projectes, millora en els procediments administratius,

    Condicions de treball generals:

    Jornada: 35 hores setmanals, en còmput anual.

    Retribucions:

    • Sou base: 1.326,90 €/mes
    • Complement de destinació: 697,43 €/mes
    • Complement específic 883,56 € mes
    • Flexibilitat: 201,06 €/mes
    • Disponibilitat: 41,90 €/mes

    Requisits de participació: A més de complir els requisits recollits a les Bases Generals, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits específics per ser admeses a les proves selectives convocades:

    1) Ser personal funcionari de carrera o laboral fix a l'Ajuntament de Premià de Mar, propietari d'alguna de les places o categories que s'especifiquen a continuació:

    • De la plantilla de personal funcionari:

    Qualsevol plaça de la plantilla de personal funcionari, de l'escala d'administració general o de l'escala de l'administració especial, de qualsevol de les possibles subescales, classes i categories, corresponent al grup A2.

    • De la plantilla de personal laboral: 

    Qualsevol plaça de la plantilla de personal laboral corresponent al grup A2.

     2) Antiguitat: Tenir un mínim de dos anys d'antiguitat a l'Ajuntament de Premià de Mar en la plaça o categoria amb la qual s'acredita el compliment del requisit anterior.

     3) Servei actiu: Trobar-se en situació administrativa de servei actiu a l'Ajuntament de Premià de Mar, serveis especials o serveis en altres administracions públiques.

     Tots aquests requisits i els de caràcter general, s'hauran de complir abans de la data en que finalitza el termini de presentació de sol·licituds.

    Termini de presentació d'instàncies: La presentació d'isntàncies s'haurà de fer en el termini màxim de 10 dies naturals a partir de l'endemà de la data de la publicació de la convocatòria corresponent al  DOGC.

    Modalitat del procés: Promoció interna concurs-oposició

    Bases: 
    Les bases específiques reguladores d'aquest procés es troben publicades a sota d'aquesta publicació. 

    Procediment presentació d'instàncies:
    Les persones que desitgin prendre part en el procés selectiu hauran de presentar tota la documentació al registre electrònic de l'Ajuntament o en el registre electrònic de les administracions públiques relacionades a l'article 2.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques. Caldrà d'accedir a l'enllaç https://www.epremia.net/ovac/catala, entrar a Tràmits i Gestions / Recursos Humans / Sol·licitud participació processos de selecció, i tramitar aquest tipus d'instància, adjuntant la resta de documentació que cal aportar en el procés.

    Documentació que cal aportar amb la sol·licitud:

    • Sol·licitud de participació en processos selectius (veure punt anterior sobre com fer aquesta presentació).
    • Declaració responsable participació procés selectiu (el model específic el trobeu publicat en aquest anunci en el moment que s'aprovi la convocatòria).
    • Arxiu amb el DNI, NIE, passaport o altre document identificatiu oficial.
    • Arxiu corresponent al certificat de coneixements de la llengua catalana del nivell C1 o superior.
    • Fotocòpia de la titulació acadèmica exigida.
    • Currículum vitae de l'aspirant.
    • Declaració responsable de l'historial professional (el model específic el trobareu publicat en aquest apartat en el moment que s'aprovi la convocatòria)

    Drets d'examen: Al tractar-se d'un procés selectiu de promoció interna no correspon el pagament de taxa.


    Anuncis: 

  • Publicació_bases_BOPB

    Publicació_bases_BOPB

    CATCert certifica que en data 16-12-2024 14:05:50 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    Format: Acrobat-PDF
    Mida: 343.2 kB

    Publicació convocatòria DOGC

    Publicació convocatòria DOGC

    CATCert certifica que en data 17-12-2024 09:34:22 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    Format: Acrobat-PDF
    Mida: 679.3 kB

    Excel  Declaració responsable de l'historial professional - mèrits

    Declaració responsable

    Declaració responsable

    Fitxer: Declaracio_responsable_promocio_interna_A1.pdf

    Format: Acrobat-PDF
    Mida: 284.38 kB