Escut de Premià de Mar
Notes de Premsa
29 ABRIL 2026

El cap de setmana dels dies 8, 9 i 10 de maig, tindrà lloc el Premià de Circ 2026, el festival del circ i arts escèniques de Premià de Mar.

En l'edició d'enguany, el festival ampliarà els espais escènics dels espectacles amb la voluntat d'obrir-se a diferents barris, amb una programació que combina propostes de gran format i tècniques diverses amb espectacles més intimistes.

La programació

El Premià de Circ començarà el divendres 8 de maig amb la presentació i l'espectacle “Eh?” dels Flying Pikmis a la plaça de la Sardana, i tot seguit la companyia Hotel Iocandi oferirà “Conhort” a l'Espai l'Amistat, únic espectacle de pagament.

El dissabte dia 9 hi haurà diverses propostes de carrer: “Caiguda lliure per a persones amb vertigen”, de Bragacadabra, al Porxo de La Lió; “Espai vital”, de Duo Laos, a la plaça d'Ernest Lluch, i “L'appel du vide”, de la companyia Siroco, a la plaça dels Països Catalans.
Finalment, el diumenge es tancarà el festival amb un taller de circ a càrrec de Cronopis Espai de Circ, i l'espectacle “DOES”, de la companyia Los Barlou, tots dos espectacles a la Plaça de Mercè Rodoreda.  

Premià de Circ 2026