Escut de Premià de Mar
Notes de Premsa
21 OCTUBRE 2013

Els propers dies es faran uns tallers dirigits als comerciants perquè puguin conèixer els avantatges de disposar d'una aplicació mòbil i, alhora, aprendre a gestionar-la amb l'objectiu de dinamitzar les vendes. 

Cal recordar que al mes de juny es va posar en marxa una nova campanya per facilitar que els establiments poguessin gaudir d'aquesta aplicació a través de la qual els clients poden tenir a mà, mitjançant el telèfon mòbil o qualsevol altre dispositiu com ara tauleta o ordinador, tota la informació i dades de contacte sobre l'establiment. L'aplicació s'instal·la al mòbil però també s'hi pot accedir mtjançant el Codi QR, i suposa un pas endavant perquè el comerç de Premià de Mar sigui cada cop més competitiu i, a banda de tenir presència al carrer, en tingui també a la xarxa.

Les sessions es faran els dies 23, 30 i 5 de novembre de 15 a 16:30 a la Nau 1 de l'Antiga Fàbrica del Gas. Les inscripcions són gratuïtes i es poden fer a l'adreça contact@mostrarium.com

Aquesta iniciativa ha estat subvencionada per la Diputació de Barcelona i s'emmarca dins les accions per dinamitzar el comerç local que porta a terme la Regidoria de Promoció Econòmica.

Descarregar MOSTRARIUM a google play o al app store

Mostrarium