La jornada laboral serà de 37,5 h, intensiva de matins.
Cal acreditar formació de grau en Relacions laborals, Dret o equivalent.
Les funcions principals a desenvolupar són:
- Elaborar i tramitar expedients en les matèries de competència de la unitat i els seu àmbit de coneixement.
- Atendre consultes tècniques.
- Redactar informes tècnics.
- Planificar i controlar l'activitat i el funcionament de serveis municipals externalitzats.
- Instruir expedients complexos de caràcter sancionador, disciplinari o similar.
- Elaborar convenis de col·laboració amb entitats i agents externs.
- Coordinar i/o participar en projectes transversals de l'Ajuntament i/o en projectes externs. Cercar subvencions i coordinar la sol·licitud i justificació corresponents.
- Realitzar gestions, tràmits, redactar documentació o textos especialitats relacionats amb el seu àmbit de coneixement.
Procés regulat segons l'apartat 6 del punt 3 de la bases generals reguladores dels processos selectius. Es realitzarà una entrevista on s'avaluaran les competències següents: compromís i identificació amb l'organització, anàlisi i resolució de problemes, planificació i organització, treball en equip i tranversal, autodesenvolupament.
Les persones interessades en participar han de fer la inscripció mitjançant la xarxa Xaloc: Inscripció a l'oferta
I presentar per correu electrònic a la bústia de: ocupacio@premiademar.cat la següent documentació:
- Fotocòpia del DNI, NIE, Passaport, o altre document d'identificació oficial.
- Fotocòpia del títol acadèmic corresponent.
- Currículum vitae actualitzat
- Informe de vida laboral
Anuncis:
| Resultats entrevistes selecció Tècnic_a PGT CATCert certifica que en data 28-06-2022 11:54:36 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 3
Mida: 164.52 kB |