S'ofereix un nomenament per acumulació de tasques per un període màxim de 6 mesos, dins d'un període de 12 mesos.
La jornada laboral serà de 37,5 h, dilluns, dimecres i divendres de 13.30 a 20h i dimarts i dijous de 9.45 a 13.45 h i de 15 a 20h. Dissabtes alterns amb modificació horària.
Cal acreditar experiència relacionada amb el lloc de treball. Caldrà tenir almenys títol de batxillerat, CFGS o equivalents.
Les funcions principals a desenvolupar són:
- Donar suport a la gestió general de la biblioteca.
- Fer l'acollida dels nous usuaris a la biblioteca: informar dels aspectes generals de funcionament, serveis, recursos i activitats.
- Atendre les consultes dels usuaris.
- Prestar els diferents serveis d'acord amb la normativa establerta per l'administració competent.
- Realitzar les tasques vinculades al servei de préstec individual, col·lectiu i interbibliotecari.
- Realitzar els processos relatius al tractament dels documents per posar-los a disposició dels usuaris.
- Col·laborar en les activitats culturals i de promoció de la lectura adequades als diferents col·lectius d'usuaris i amb les tècniques d'animació sociocultural més adients.
- Donar suport als programes formatius en l’àmbit de les tecnologies de la informació, adreçats als usuaris.
- Donar suport en la creació de continguts i en el manteniment dels serveis virtuals de la biblioteca.
- Atendre el funcionament dels equips informàtics i audiovisuals i assessorar el públic sobre el seu ús.
- Col·laborar en les accions de promoció i difusió del fons i dels serveis així com participar en el pla de comunicació de la biblioteca.
- Ordenar els documents de la biblioteca segons el sistema de classificació que s'utilitzi.
- Col·laborar en la millora dels serveis de la biblioteca.
- Recollir els indicadors qualitatius i quantitatius i col·laborar en la preparació de les estadístiques.
- Participar en comissions tècniques, reunions, grups de treball i d'altres activitats programades per la biblioteca, per les biblioteques de la seva zona i per l'administració competent.
- Gestionar els estocs i les comandes de material fungible i informàtic de la Biblioteca.
- Vetllar per la seguretat i salut del personal d'acord amb els procediments establerts per la Corporació i la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
- I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes
Procés regulat segons l'apartat 6 de l'annex 3 de la bases generals reguladores dels processos selectius. Es realitzarà una entrevista per competències, prèvia preselecció per currículum, on es valoraran les següents competències: Compromís i identificació amb l'organització, orientació a la ciutadania, planificació i organització, treball en equip i transversal i autodesenvolupament.
Les persones interessades en participar han de fer la inscripció mitjançant la xarxa Xaloc: INSCRIPCIÓ OFERTA
I presentar per correu electrònic a la bústia de: ocupacio@premiademar.cat la següent documentació:
- Fotocòpia del DNI, NIE, Passaport, o altre document d'identificació oficial
- Fotocòpia del títol acadèmic
- Currículum vitae actualitzat
- Informe de vida laboral
- Acreditació de l'experiència professional relacionada
Anuncis:
| Resultats entrevistes selecció Tècnic_a Auxiliar de Biblioteca CATCert certifica que en data 01-07-2022 11:26:54 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 3
Mida: 181.38 kB |