Escut de Premià de Mar
 
Seu electrònica
Tauler d'Anuncis Oficials
17 NOVEMBRE 2022
  • L'Ajuntament de Premià de Mar té la necessitat de cobrir un contracte de treball temporal de relleu per una jubilació parcial d'un/a oficial de brigada de medi ambient (C2).

    Requisits i condicions:

    • Estar desocupat i inscrit com a demandant d'ocupació al servei públic d'ocupació.
    • La data d'incorporació prevista seria entre l'15 i el 30 de desembre i s'ofereix contracte de relleu fins al 16 de febrer del 2024  al 100 % de la jornada ordinària. Període de prova de 2 mesos.
    • Un cop arribada aquesta data hi haurà possibilitat de prorrogar-ho de forma anual fins l'edat que el treballador es jubili totalment.
    • Les retribucions mensuals brutes són 1.637,81 euros per 12 pagues, i dues pagues extraordinàries del mes de juny i setembre per import de 1.631,62 euros
    • Jornada laboral: de dilluns a divendres de 07.30 a 15.00 h. 
    • Les funcions seran les pròpies del lloc de treball Oficial de Brigada de medi ambient:

    Funcions bàsiques:

    • Realitzar les tasques de major complexitat tècnica pròpies del seu ofici en les intervencions de la brigada.
    • Orientar als operaris en el desenvolupament de llurs funcions i definir els criteris de treball per tal d'executar les tasques pròpies del seu ofici.
    • Supervisar la qualitat i quantitat del material a emprar en les intervencions pròpies del seu ofici.
    • Ordenar i practicar el manteniment bàsic de la maquinària i de les eines de treball a la seva disposició.
    • Conduir vehicles de menys de 3.500 Kg i dúmpers.
    • Donar suport bàsic en el desenvolupament de tasques genèriques de la brigada o de tasques pròpies d'altres oficis quan les necessitats del servei ho requereixin.
    • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament maquinària, eines o substàncies relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans i equips de protecció a la seva disposició, d'acord amb els procediments establerts pel Sistema de Gestió Integrat de l'Ajuntament i per la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
    • Qualsevol altra funció de naturalesa similar que li sigui atribuïda.

    Requisits:

    • Titulació: Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO), CFGM o titulació acadèmica equivalent.
    • Llengua catalana: Nivell B2.
    • Altres: Carnet de conduir B o superior.
    • Es valorarà l'experiència relacionada amb el lloc de treball

    Procés regulat segons l'apartat 6 del punt 3 de la bases generals reguladores dels processos selectius. 

    Es realitzarà una entrevista per competències, prèvia preselecció de currículums, on es valoraran les següents competències: Compromís i identificació amb l'organització, resolució de problemes, treball en equip, flexibilitat/adaptabilitat, gestió de les emocions.

    Les persones interessades en participar han de fer la inscripció mitjançant  la xarxa Xaloc

    INSCRIPCIÓ OFERTA

    Cal presentar per correu electrònic a la bústia de: ocupacio@premiademar.cat  la següent documentació:

    • Fotocòpia del DNI, NIE, Passaport, o altre document d'identificació oficial.
    • Fotocòpia del títol acadèmic.
    • Certificat de català Nivell B2 o certificat acreditatiu del nivell expedit pel centre acadèmic.
    • Currículum vitae actualitzat.
    • Informe de vida laboral.
    • Acreditació de l'experiència professional relacionada.
      Anunci resultats procés selectiu.

      Anunci resultats procés selectiu.

      CATCert certifica que en data 21-12-2022 07:48:33 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

      Format: Acrobat-PDF
      Pàgines: 1
      Mida: 184.5 kB