L'Ajuntament de Premià de Mar té la necessitat de cobrir temporalment dos llocs de tècnic/a auxiliar d'Informàtica i SIC, per substituir un permís de paternitat i per acumulació de tasques al Servei d'Informàtica i SIC.
Requisits i condicions:
- Estar desocupat i inscrit com a demandant d'ocupació al servei públic d'ocupació.
- La data d'incorporació prevista seria el dia 13 de març i s'ofereix nomenament fins al 12 de maig de 2023 al 100 % de la jornada ordinària, en ambdós casos.
- Un cop arribada aquesta data pot haver-hi possibilitat de prórroga en el cas del nomenament per acumulació de tasques.
- Les retribucions mensuals brutes són 2.139,27 euros.
- Jornada laboral: Dilluns a divendres de 07:30 a 15:00 h.
- Les funcions seran les pròpies del lloc de treball de Tècnic/a Auxiliar d'Informàtica - Servei d'Organització i SIC.
Funcions bàsiques:
- Manteniment i reparació d'ordinadors, servidors i perifèrics. Revisions periòdiques dels equips.
- Donar suport als usuaris i usuàries en els mòbils corporatius, tablets corporatives, portàtils, wifis de l'organització, fotocopiadores...
- Donar suports i manteniment de la telefonia fixa i mòbil.
- Comprovació i seguiment de les despeses de comunicació (telefonia fixa, mòbil i dades).
- Instal·lació de programari als usuaris de la xarxa.
- Manteniment de les bústies de correu, bústies departaments, llistes, etc.
- Donar suport a les noves instal·lacions.
- Gestió de permisos d'usuaris/àries.
- Manteniment de l'inventari informàtic de l'Ajuntament.
- Atendre i prestar suport als treballadors en les incidències.
- Donar suport directe als/a les tècnics/ques en tot allò que li sigui requerit relacionat amb l’àmbit d'actuació.
- Donar suport a la gestió general del departament.
- I, en general, altres de caràcter similar que li siguin atribuïts.
Es valorarà l’experiència relacionada amb el lloc de treball. Caldrà tenir:
- Titulació: Estar en possessió del CFGS d'Informàtica o títol equivalent.
- Llengua catalana: Nivell C1.
Procés regulat segons l'apartat 6 del punt 3 de les bases generals reguladores dels processos selectius.
Es realitzarà una entrevista per competències, prèvia preselecció de currículums, on es valoraran les següents competències:
- Compromís i identificació amb l'organització
- Resolució de problemes
- Treball en equip
- Flexibilitat /adaptabilitat
- Gestió de les emocions
Les persones interessades en participar han de fer la inscripció mitjançant la xarxa Xaloc:
OFERTA XALOC
I presentar per correu electrònic a la bústia de: ocupacio@premiademar.cat, fins data màxima 03.03.2023 la següent documentació:
- Fotocòpia del DNI, NIE, Passaport, o altre document d'identificació oficial.
- Fotocòpia del títol acadèmic.
- Currículum vitae actualitzat.
- Informe de vida laboral.
- Acreditació de llengua catalana: nivell C1
| Anunci resultats procés selectiu tècnic/a auxiliar d'informàtica i SIC CATCert certifica que en data 08-03-2023 10:08:07 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 2
Mida: 193.04 kB |