Escut de Premià de Mar
 
Seu electrònica
Tauler d'Anuncis Oficials
24 MARç 2023
  • L'Ajuntament de Premià de Mar té la necessitat de nomenar temporalment a causa d'acumulació de tasques un/a Tècnic/a mitjà/na de Serveis Territorials (A2).

    Titulació requerida: d'Aparellador/a, Arquitecte/a Tècnic/a o Enginyer/a Tècnic/a d'Edificació. Nivell C1 de català.

    La data d'incorporació prevista: primers d'abril 2023.

    Data fi: data màxima de l'acumulació de tasques fins el 30/09/2023.

    Les retribucions mensuals brutes són: 2.839,40€ per 14 pagues (tenint en compte la baixada reglamentària de les pagues extres).

    Jornada laboral de 35 hores. De dilluns a divendres. 

    Funcions bàsiques:

    • Col·laborar amb els tècnics superiors del seu àmbit de coneixement en la realització de llurs funcions. 
    • Atendre consultes tècniques relacionades amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
    • Assessorar l'Ajuntament en general i els seus comandaments en particular pel que fa a les matèries competència de la unitat a la qual pertany i al seu àmbit de coneixement.
    • Redactar informes tècnics relatius a les matèries competència de la unitat a la qual pertany i al seu àmbit de coneixement.
    • Planificar i controlar l'activitat i el funcionament de serveis municipals externalitzats gestionats per la unitat a la qual pertany.
    • Inspeccionar activitats i/o serveis gestionats per la unitat a la qual pertany i formular les propostes de resolució i/o sanció corresponents.
    • Planificar i organitzar projectes, jornades i/o esdeveniments diversos relacionats amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
    • Instruir expedients complexos de caràcter sancionador, disciplinari o similar competència de la unitat a la qual pertany i relacionats amb el seu àmbit de coneixement i formular propostes de resolució.
    • Elaborar convenis de col·laboració amb entitats i agents aliens a l'Ajuntament en relació a les matèries competència de la unitat a la qual pertany.
    • Coordinar i/o participar en projectes transversals de l'Ajuntament i/o en projectes externs d'acord amb el seu àmbit de coneixement.
    • Cercar subvencions i coordinar la sol·licitud i justificació corresponents.
    • Realitzar gestions i tràmits diversos relacionats amb les matèries competència de la unitat a la qual pertany i amb el seu àmbit de coneixement.
    • Redactar documentació o textos especialitzats relacionats amb el seu àmbit de coneixement.
    • Assistir a esdeveniments diversos per tal de supervisar i garantir el seu correcte desenvolupament, o bé d'obtenir informació i donar-ne compte al departament amb posterioritat.
    • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament maquinària, eines o substàncies relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans i equips de protecció a la seva disposició, d'acord amb els procediments establerts pel Sistema de Gestió Integrat de l'Ajuntament i per la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
       

    Es valora l'experiència relacionada amb el lloc de treball.

    Procés regulat segons l'apartat sisè de l'annex III de les bases generals reguladores dels processos selectius de personal al servei de l'Ajuntament de Premià de Mar.

    En cas què hi hagi més de 5 persones candidates es realitzarà una selecció prèvia tenint en compte la formació i l'experiència laboral.

    Una vegada s'hagin preseleccionat les 5 persones candidates es realitzarà una entrevista per competències, on es valorarà:

    -          La identificació amb l'organització

    -          Les habilitats interpersonals

    -          La planificació i l'organització

    -          La creativitat-Iniciativa

    -          L'autodensenvolupament

    Les persones interessades en participar han de fer la inscripció mitjançant la xarxa Xaloc:

    INSCRICPIÓ OFERTA

    I presentar per correu electrònic a la bústia de: ocupacio@premiademar.cat, fins data màxima 30.03.2023 la següent documentació:

    ·         Fotocòpia del DNI, NIE, Passaport, o altre document d'identificació oficial

    ·         Fotocòpia del títol acadèmic

    ·         Currículum vitae actualitzat

    ·         Informe de vida laboral

    ·         Acreditació de l'experiència professional en l’àmbit

    ·         Acreditació de llengua catalana: nivell C1

      Anuncis  

    Anunci resultats procés selectiu Tècnic/a Mitjà/na Serveis Territorials (A2)

    Anunci resultats procés selectiu Tècnic/a Mitjà/na Serveis Territorials (A2)

    CATCert certifica que en data 18-04-2023 14:43:37 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

    Format: Acrobat-PDF
    Mida: 3.02 MB