Portada Àrea d'Organització Regidoria d'Informàtica
Perfil web
Botó que mostra/amaga menú lateral
Regidoria d'Informàtica

Serveis i tasques

.

Informàtica, telecomunicacions i millora dels procediments

  • Compra i manteniment de la telefonia de l'ajuntament, tant fixa com mòbil, des de la seva contractació fins al manteniment.
  • Implantació, manteniment i control adequat de la Xarxa de dades de l'Ajuntament i de la intercomunicació entre dependències
  • Establiment dels Equips Informàtics Municipals, tant els equips de sobretaula com els servidors centrals. Adquisició i manteniment
  • Implantació dels aplicatius informàtics d'us de l'ajuntament. Adquisició, funcionament, interrelació entre els equips, els usuaris i els ciutadans/es
  • Millora de procediments i implantació de tramitació electrònica. Definició i posta en marxa de nous procediments i adaptació dels existents a les noves normatives i a les noves tècniques.
  • Manteniment de la plana web, dels seus continguts i de la tramitació ciutadana per internet.
  • En l´àmbit relacionat directament amb la ciutadania implantació de noves tecnologies com pot ser la banda ampla i el wifi ciutadà.

.

RESPONSABLES

+ INFORMACIÓ

Adreça: Carrer Joan XXIII, 8
Telèfon: 93 7417401 ext. 2004
Correu-e: informatica@premiademar.cat

Bústia Ciutadana

 
 
 
 
^