Escut de Premià de Mar
Notes de Premsa
12 SETEMBRE 2013

Signatura conveni PIMEC comerç
L'alcalde, Miquel Buch, i el president del Consell de Maresme-Barcelonès Nord de PIMEC Comerç, Carles Gironès, han signat aquest matí un conveni de col·laboració amb l'objectiu de promoure accions de millora en el desenvolupament del comerç urbà i de proximitat.

Ambdues parts han acordat iniciar conjuntament projectes centrats, especialment, en la promoció de l'associacionisme, potenciar la imatge i la competitivitat dels mercats municipals i de marxants, la integració del comerç nouvingut, la millora del coneixement de les condicions laborals del treballadors autònoms del comerç, la promoció dels nous canals de comercialització (E-commerce), la dinamització conjunta del comerç, així com d'altres accions que puguin ser d'interès pel teixit comercial del municipi.

A l'acte de signatura també hi ha assistit el regidor de Promoció Econòmica, Iban Díaz. La iniciativa s'emmarca dins les accions que s'estan a portant a terme per potenciar el comerç local.