Escut de Premià de Mar
 
Seu electrònica
Tauler d'Anuncis Oficials
24 JULIOL 2025
  • L'Ajuntament de Premià de Mar té la necessitat de proveir temporalment un lloc d'Oficial de brigada d'obres i serveis.

    La data d'incorporació prevista seria a principis de setembre de 2025 i s'ofereix un nomenament per excés o acumulació de tasques per un període inicial de 6 mesos. Si continua la causa que ha motivat l'excés i acumulació de tasques al servei, aquest nomenament pot ser prorrogable fins a 3 mesos més.

    Les retribucions mensuals brutes són 1.737,51 euros per 12 pagues, i dues pagues extres de 1.730,94 euros bruts.

    Jornada laboral: Dilluns a divendres de 07:30 a 14:30 h. 

    Les funcions seran les pròpies del lloc de treball d'Oficial de Brigada d'Obres i Serveis.

    Funcions bàsiques:

    • Realitzar les tasques de major complexitat tècnica pròpies del seu ofici en les intervencions de la brigada.
    • Orientar als operaris en el desenvolupament de llurs funcions i definir els criteris de treball per tal d'executar les tasques pròpies del seu ofici.
    • Supervisar la qualitat i quantitat del material a emprar en les intervencions pròpies del seu ofici.
    • Ordenar i practicar el manteniment bàsic de la maquinària i de les eines de treball a la seva disposició.
    • Conduir vehicles de menys de 3.500 Kg i dúmpers.
    • Donar suport bàsic en el desenvolupament de tasques genèriques de la brigada o de tasques pròpies d'altres oficis quan les necessitats del servei ho requereixin.
    • Vetllar per la seguretat i salut en el seu lloc de treball, utilitzant adequadament maquinària, eines o substàncies relacionades amb la seva activitat, així com els mitjans i equips de protecció a la seva disposició, d'acord amb els procediments establerts pel Sistema de Gestió Integrat de l'Ajuntament i per la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals.
    • Qualsevol altra funció de naturalesa similar que li sigui atribuïda.

    Es valorarà l’experiència relacionada amb el lloc de treball. Caldrà acreditar Graduat en Educació Secundària Obligatòria (ESO), CFGM o titulació acadèmica equivalent. També caldrà acreditar el nivell B2 de suficiència de llengua catalana i el carnet de conduir B o superior.

    Es realitzarà una entrevista per competències, prèvia preselecció de currículums, on es valoraran les següents competències: 

    1- Compromís i identificació amb l'organització.

    2- Coneixement de l’àmbit.

    3- Capacitat d'adaptació.

    4- Habilitats interpersonals.

    5- Capacitat autodesenvolupament.

    Les persones interessades en participar han de fer la inscripció mitjançant  la xarxa Xaloc:

    Oferta Xaloc 379995

    I presentar per correu electrònic a la bústia de: ocupacio@premiademar.cat, fins data màxima 24 d'agost de 2025 la següent documentació: 

    • Fotocòpia del DNI, NIE.
    • Fotocòpia del ESO, CFGM o titulació acadèmica equivalent.
    • Currículum vitae actualitzat.
    • Acreditació de l'experiència professional relacionada o certificat de vida laboral.
    • Acreditació de llengua catalana: nivell B2.