L'arxiu històric municipal és un projecte en construcció que gestiona, conserva i difon els documents que han estat transferits per l´arxiu administratiu municipal una vegada assolida la fase inactiva, amb continguts informatius i valors d'interès general per la ciutadania, la cultura i la recerca.
Sobre aquest pòsit documental s'afegeix el conjunt de documents i arxius relacionats amb Premià de Mar cedits o donats per persones i entitats previ acord amb el titular respectiu, i que es relacionen en el quadre de fons i col·leccions de documents de l'Arxiu Històric Municipal de Premià de Mar.”
.
Relació d'activitats i serveis
Consulta de documents:
Per consultar documents de l'Arxiu, haureu de realitzar una instància sol·licitant aquesta possibilitat a l'OAC; per avançar en la sol·licitud, podeu enviar un correu electrònic a l'arxiu corresponent.
Inicialment l'accés és lliure i gratuït per a tota la ciutadania amb les excepcions determinades per la legislació que afectin aquella documentació considerada com a reservada i exclosa de consulta.
Es fan fotocòpies i/o reproduccions digitals dels documents (excepte plànols) sempre i quan no hi hagi risc de malmetre l'original o alguna restricció legal. El cost està previst a les ordenances municipals.
Cessió i donació de documents:
Qualsevol persona o entitat que tingui documentació en paper, gràfica, fotogràfica... referida a Premià de Mar pot cedir-la o donar-la a l'Arxiu Municipal.
Per fer-ho poseu-vos-hi en contacte directament
.
Documents en línia
Accedeix als documents en línia de l'arxiu històric municipal
Adreça: Carrer Miquel Moragas, 12
Telèfon: 937417400 ext.1630
Correu-e: arxiu