Notes de Premsa
Informació sobre l'avaria d'ENDESA:
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
03 JUNY 2017

Segons ha informat la companyia Endesa, a les 10.15 h. d'avui dissabte el servei de llum ha quedat totalment restablert. Aquest matí la companyia ha estat treballant per arreglar el transformador del carrer Montserrat amb Elisenda de Montcada  per poder procedir a la desconnexió del  generador instal·lat provisionalment. Els veïns connectats a aquest generador  han patit talls puntuals del servei mentre han durat els treballs.

Les persones afectades per l'avaria poden fer la seva reclamació a través del formulari de la companyia Endesa https://www.endesaclientes.com/formulario-contacto.html

Paral·lelament, a partir de dilluns des de l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor, ubicada a les dependències de l'OAC (Plaça de l'Ajuntament)  s'atendran  dubtes sobre els drets dels consumidors i les possibles reclamacions. L'horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres de 9  a 14 h.  i dimarts i dijous de 14 a 19.30 h. ( el servei de tardes funciona fins al 15 de juny).  

Des del moment en què es va detectar l'avaria, l'Ajuntament ha estat en constant contacte amb Endesa. Alhora, es van fer gestions per assegurar que no hi havia cap incidència entre les persones grans usuàries del servei de Teleassistència, es va parlar amb el CAP (que  al no tenir llum va activar uns servei d'ambulància permanent disponible i va contactar amb  els CAPs de pobles veïns per avisar de la possibilitat que rebessin pacients de Premià de Mar) , i la policia local va establir un servei especial de suport als veïns, al trànsit, i a les tasques d'Endesa per a la instal·lació dels grups electrògens. 

^