El ple de desembre estrenarà les noves audiències públiques
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
03 DESEMBRE 2024

La sessió ordinària del ple de desembre, que tindrà lloc el dimecres dia 18, viurà la posada en funcionament de les noves audiències públiques.

Aquestes audiències permetran que, un cop finalitzat el ple, la ciutadania i les associacions i entitats inscrites al Registre d'entitats municipals puguin plantejar precs i preguntes als membres del ple, sempre que tinguin relació amb aspectes de competència municipal.

Les persones o entitats que vulguin presentar precs o preguntes als membres del Ple, hauran de fer-ho a través del formulari que es troba al web municipal. El formulari s'haurà d'enviar amb una antelació mínima de 72 hores abans de la data de celebració del Ple. Si es presenten fora de termini, es respondran a l'Audiència pública del mes següent.

La normativa de les audiències públiques és la següent:

  • Cada ciutadà o ciutadana, associació o entitat, podrà presentar un màxim de 2 precs o preguntes.
  • Les intervencions es faran per ordre de sol·licitud i es limitaran a un màxim de deu.
  • La durada màxima és de 2 minuts per prec o pregunta i 2 minuts per a la resposta.
  • En el cas que no es pugui donar la resposta al moment, es respondrà per escrit en el termini màxim de 20 dies.
  • L'audiència s'enregistrarà i es retransmetrà en directe.
^