Instagram
Facebook
Activitats dels museus premianencs amb motiu de la Setmana de la Ciència
Comparteix al FacebookCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
04 NOVEMBRE 2026

El Museu de l'Estampació i el Museu Romà se sumen a la 31a Setmana de la Ciència amb un seguit d'activitats familiars que tindran lloc el pròxim cap de setmana, 7 i 8 de novembre.

Les activitats programades són les següents:

Dissabte 7 de novembre

  • 12 h. Taller familiar «Fem colorants naturals», al Museu de l'Estampació. Els participants elaboraran tinta natural a partir de matèria vegetal i comprovaran el seu comportament en diferents fibres tèxtils. Activitat recomanada per a infants de 4 a 12 anys. Cal reserva prèvia.

Diumenge 8 de novembre

  • De 10 a 14 h i de 16 a 18 h. Jornada de portes obertes al Museu Romà, per conèixer aquest espai patrimonial i descobrir el passat romà de Premià de Mar. No cal reserva prèvia.
  • 12 h. Taller familiar «Petits arquitectes de l'antiga Roma», al Museu Romà. Una proposta per descobrir els principis bàsics de l'arquitectura romana a través del joc i la creativitat. Activitat recomanada per a infants de 6 a 12 anys. Cal reserva prèvia.

Totes les activitats són gratuïtes. Per participar en els tallers, tant els adults com els infants necessiten entrada i els menors han d'anar acompanyats d'una persona adulta.

Setmana de la Ciència 2026

^