Termini de presentació d'instàncies del 24 d'agost al 14 de setembre (ambdós inclosos)
Aquesta contractació s'emmarca dins del programa contractació de persones joves titulades beneficiàries de Garantia Juvenil i s'efectua d'acord amb les condicions establertes en l'Ordre TSF/115/2018, de 12 de juliol, cofinançat per la Iniciativa d'Ocupació Juvenil i el Fons Social Europeu 2014-2020, amb un cofinançament del 91,89%.
Les persones candidates vindran derivades del Servei d'Ocupació de Catalunya.
Participació:
El procés selectiu s'iniciarà mitjançant la preselecció dels/de les aspirants per part del Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC), d'acord amb el seu perfil professional. L'Ajuntament comunicarà a aquests la seva inclusió en el procés i en el termini indicat hauran de presentar la sol·licitud de participació en el procés selectiu.
Procediment de presentació d'instàncies:
Les persones preseleccionades hauran de presentar la sol·licitud i la documentació corresponent pels següents mitjans:
- Preferentment al registre electrònic de l'Ajuntament o en el registre electrònic de les administracions públiques relacionades a l'article 2.1 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les administracions públiques. Per qualsevol consulta/ajuda pel tràmit electrònic, contactar amb l'OAC 360º de dilluns a divendres de 8 a 20 hores, per telèfon 93.595.50.92 o per correu electrònic oac360@premiademar.cat
Si la sol·licitud de participació es fa per registre electrònic, s'haurà d'accedir a l'enllaç Tràmits OVAC , entrar a Recursos Humans / Sol·licitud participació processos de selecció, i tramitar aquest tipus d'instància, indicant que vol participar en el procés selectiu del Programa de Garantia Juvenil i adjuntant la resta de documentació que cal aportar en el procés.
- De manera presencial, a les oficines de registre de l'Ajuntament: Caldrà demanar dia i hora a través del portal www.premiademar.cat/citaprevia o al telèfon 93 741 74 00.
- Si la instància es presenta per correu administratiu o per qualsevol altre mitjà establert a l'article 16.4 de la Llei 39/2015, caldrà enviar per correu electrònic a pgt-seleccio@premiademar.cat còpia de la sol·licitud amb el segell de correus dins dels termini de presentació d'instàncies,
Documentació que cal aportar amb la sol·licitud:
- Un arxiu en format PDF amb els següents documents:
- Fotocòpia del DNI, NIE, Passaport, o altre document d'identificació oficial.
- Declaració jurada, acreditant que es compleix amb tots i cadascun dels requisits previstos en aquestes bases i indicant els factors socials que hagin de ser valorats. Aquest model oficial està penjat en aquest apartat del procés.
- Fotocòpia del títol acadèmic corresponent.
- Currículum vitae actualitzat.
- Dictamen vinculant de les condicions psíquiques, físiques o sensorials expedit per l'equip multiprofessional competent i emès abans del començament de la primera prova, en el cas dels/de les aspirants amb discapacitat igual o superior al 33% que tinguin reconeguda la condició legal de disminuït/da i vulguin presentar-se a la convocatòria.
- Arxiu Excel segons model publicat a la convocatòria, complimentat amb les dades relatives als mèrits per formació i experiència laboral. Aquest model oficial està penjat en aquest apartat del procés.
- Un únic arxiu en format PDF dels documents acreditatius dels mèrits relatius a l'experiència laboral i formació, mitjançant vida laboral, contractes laborals/nomenaments i titulacions. En cas que la persona aspirant estigui en possessió d'un certificat acreditatiu del coneixement del català, l'arxiu l'haurà d'incloure.
- Si escau, documentació acreditativa dels factors socials al·legats a la declaració jurada (càrregues familiars, condició de família nombrosa/monoparental i resta de factors socials detallats a la base 5.3. de les bases específiques d'aquest procés selectiu).
Recordeu que per poder valorar els mèrits serà imprescindible que els mèrits de formació i d'experiència professional estiguin detallats a l'arxiu Excel i siguin aportats amb la sol·licitud mitjançant títols, vida laboral i contractes/nomenaments corresponents. En relació als factors socials únicament seran valorats aquells que hagin sigut detallats a la declaració jurada i degudament acreditats amb la sol·licitud de participació en el procés.
Anuncis
| Annex específic del procés selectiu Programa Garantia Juvenil 2021 CATCert certifica que en data 23-07-2021 12:37:25 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 10
Mida: 269.73 kB |
| Resolució acceptació subvenció contractació Programa Garantia Juvenil 2021 CATCert certifica que en data 25-08-2021 09:20:15 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 4
Mida: 203.34 kB |
| Declaració responsable Auxiliar administratiu/va Programa Garantia Juvenil CATCert certifica que en data 25-08-2021 09:21:08 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 7
Mida: 526.89 kB |
| Declaració responsable Tècnic/a auxiliar Informàtica Programa Garantia Juvenil CATCert certifica que en data 25-08-2021 09:21:51 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 6
Mida: 521.32 kB |
Excel valoració mèrits
| Anunci resultats finals Administratius/ves CATCert certifica que en data 21-09-2021 11:55:05 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 571.62 kB |
| Anunci resultats finals Tècnic/a auxiliar Informàtica CATCert certifica que en data 21-09-2021 11:55:38 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat. Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 568.6 kB |