Persones nouvingudes
Portada Serveis Socials Persones nouvingudes Pla de recepció i acollida municipal
Perfil web
Botó que mostra/amaga menú lateral
Pla de recepció i acollida municipal

 Que es?  Què és?És un servei destinat a la rebuda i l'acompanyament de persones nouvingudes o retornades al municipi de Premià de Mar. Es fan sessions informatives (sobre re-agrupament familiar, arrelament social, entorn, serveis , ús del servei d'emergències…) acompanyaments (amb assessorament sobre les necessitats d'aquestes persones a la ciutat) i derivacions (als serveis, equipaments o institucions on han de resoldre algun tràmit o poden resoldre les seves necessitats). Aquest servei també emet els informes municipals per a l'arrelament i el re-agrupament familiar.


A qui s'adreça?  A qui s'adreça?Està adreçat als nous ciutadans de Premià de Mar que necessiten informació, orientació i assessorament per moure's amb plena autonomia.
Requisits

  • Les persones interessades han d'estar empadronades al municipi de Premià de Mar.

 Com s'hi pot accedir?  Com s'hi pot accedir?
Com es fa el tràmit?

El servei es pot sol·licitar en qualsevol moment de l'any. 

Per fer-ho cal  demanar cita prèvia de forma presencial, telefònica o per correu electrònic.

 Quina documentació es necessita? 

  1. Document d'identificació personal (DNI/Passaport/NIE/NIF) o sol·licitud d'asil. 

+ INFORMACIÓ

 On es pot fer?  On es pot fer?Tramitació presencial:

  • A la seu de serveis socials : C/ Nord, 60
  • Amb cita prèvia. Sol·liciteu-la preferentment per correu electrònic a: pram@premiademar.cat
  • També la podeu sol·licitar al telèfon: 93 741 74 00

Tramitació online: NO

 
 
 
 
^