Reobre el servei de l'Oficina d'Habitatge Comarcal
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
08 JUNY 2021

Ja s'ha recuperat el funcionament del servei de l'Oficina d'Habitatge del Consell Comarcal del Maresme a les instal·lacions municipals del carrer Nord número 60.

A Premià de Mar, l'horari d'atenció al públic és els dijous de 9 a 14 h. Cal demanar cita prèvia a través del web municipal. Durant el present mes de juny, l'oficina atendrà també els dimarts de 9 a 14 h per poder facilitar el registre dels ajuts de lloguer i els requeriments que puguin haver-hi.

Les funcions de l'Oficina són informar i assessorar la ciutadania sobre els recursos que l'Administració destina a habitatge i sobre la manera d'accedir-hi; oferir assessorament tècnic sobre obres de rehabilitació i les possibles subvencions, i potenciar la borsa de lloguer, entre d'altres.

Els serveis de l'Oficina d'Habitatge del Consell Comarcal del Maresme es presten habitualment a Mataró. L'Oficina, però, té presència també a Premià de Mar des de l'any 2017 gràcies al conveni existent entre l'Ajuntament i l'ens comarcal. El funcionament de l'oficina s'havia vist interromput des del març de 2020 a conseqüència de la pandèmia de la COVID-19.

^