Del 9 al 29 de novembre, estarà obert el termini per optar a les subvencions per a habitatge de l'actual exercici de 2022.
L'objectiu de les subvencions és el de facilitar el manteniment de l'habitatge a famílies i persones en situacions especials, famílies monoparentals, famílies amb algun fill/a amb diversitat funcional i/o famílies en situacions socioeconòmiques desafavorides, atorgant subvencions per al manteniment de l'habitatge i reduir així l'impacte de l'emergència habitacional.
Cal tenir present que les subvencions s'hauran de destinar a finançar despeses efectuades durant l'any 2021.
Requisits per demanar les subvencions
Per optar a aquestes subvencions és imprescindible que les persones físiques que les demanin, empadronades al municipi, tinguin la titularitat en règim de propietat d'un habitatge ubicat a Premià de Mar, que aquest sigui l'habitatge habitual del o de la sol·licitant i que el seu valor cadastral sigui igual o inferior als 100.000 € per l'exercici 2021.
La persona sol·licitant ha d'estar al corrent de les obligacions tributàries i de Seguretat Social. D'altra banda, ha de trobar-se en una de les següents circumstàncies:
Les sol·licituds, conjuntament amb la documentació exigida s'hauran de presentar al Registre de l'Ajuntament de Premià de Mar del 9 al 29 de novembre, telemàticament a través de la web premiademar.cat/ovac o bé presencialment a l'oficina d'Atenció Ciutadana, a l'edifici municipal de Ca l'Escoda.
La justificació de les subvencions s'hauran de presentar mitjançant instància genèrica en el mateix moment de la sol·licitud o com a màxim fins al 9 de desembre.
Més informació bases i convocatoria.