Diumenge, Esport i lleure en família al pavelló
Comparteix al FacebookCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
11 NOVEMBRE 2016

El proper diumenge dia 13, d'11 a 14h i de 17 a 20h el Pavelló Municipal d'Esports s'omplirà d'activitats dinamitzades per acostar els diferents esports als nens i nenes. Durant la jornada, els més petits i joves podran practicar voleibol, bàsquet, patinatge, tennis, futbol, escalada, escacs, ping-pong, hoquei, karate kyokushinkai, gimnàs, handbol, cúrling, tir amb arc, minigolf...etc. També hi  haurà altres activitats amb material divers per jugar, un joc de pilotes, un inflable-hipòdrom i un laberint.

Tots els nenes i nenes que facin un mínim de 8 activitats podran participar a un sorteig de dues entrades per al cinema.

L'activitat es fa amb la col·laboració del Mercat Municipal de Sant Joan, l'Agrupació Bàsquet Premià, el Club Escacs Amistat de Premià, el Club Esportiu Premià, la Comissió Esport Escolar, el Club Hoquei Línia, el Club Patí Premià,el Club Tennis Premià, l'Esplai Parroquial, el Grup Jove La Traca i Hukutsu dojo.

L'entrada al pavelló serà pel passatge Vallès i serà gratuïta. 

Cartell Esport i Lleure en Família

^