Oficina d'Atenció al Ciutadà

OAC 360

Tràmits Online

Demana cita prèvia: OAC i Serveis Socials

Horari d'hivern (del 16 de setembre al 15 de juny):

  • De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 hores. (amb Cita Prèvia).
  • Dimarts i dijous de 14:00 a 19:30 hores (amb Cita Prèvia).

Horari d'estiu (del 16 de juny al 15 de setembre) , Setmana Santa, i Nadal (dues setmanes) :

  • De dilluns a divendres de 09:00 a 14:00 hores. (amb Cita Prèvia).

.

L'atenció telemàtica permet als ciutadans accedir, mitjançant la signatura electrònica, als tràmits i gestions que es detallen a l’Oficina Virtual d'Atenció Ciutadana (OVAC), evitant desplaçaments innecessaris. L'atenció presencial es realitza a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) situada a l'entrada de l'edifici de l'Ajuntament (demanar cita prèvia)

.

Nota informativa llei 39-2015

Nota informativa llei 39-2015

CATCert certifica que en data 17-11-2017 14:16:15 va segellar el contingut d'aquest fitxer i des de llavors no ha estat modificat.

Format: Acrobat-PDF
Pàgines: 1
Mida: 33,06 kB

.

Serveis i tasques

.

Informació i tramitació Presencial / Telemàtica / Telefònica

  • Informació general de tots els tràmits i gestions per millorar i agilitzar la relació dels ciutadans amb l'administració municipal.
  • Registre entrada / sortida (segons estableix la llei 39/2015)

  • Atenció presencial i telemàtica per la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions.
  • Facilitem la presentació de documents adreçats a altres administracions (Intercomunicats)
  • Gestió del padró municipal
    • Inscripció d'altes al padró municipal d'habitants.
    • Modificacions per canvis de domicili i dades personals.
    • Renovacions inscripcions padronals estrangers no comunitaris sense autorització de residència permanent.
    • Confirmació de residència estrangers comunitaris o no comunitaris amb residència permanent.
    • Tramitació d'expedients de certificats històrics de residència i convivència.
    • Tramitació d'expedients de baixes d'ofici de la inscripció en el padró municipal d'habitants.
    • Expedició de volants de residència i convivència.
  • Expedició de certificats
    • Certificats dades padró d'habitants.
    • Certificats d'Unions estables de parella.
    • Certificats Recursos Humans.
    • Certificats Urbanístics.
    • Certificats d'Activitats.
    • Certificats de Serveis Econòmics.
    • Certificats de Béns.
    • Certificats de Serveis Centrals.
    • Certificats Policia Local.
    • Certificats de Medi Ambient.
    • Certificats de Cadastre.

.

Eleccions

Organització i coordinació de tots els processos electorals (segons el que estableix la Llei Orgànica 5/1985, de 19 de juny, del Règim Electoral General)

.

Registre d'ANImals de COMpanyia (ANICOM)

Comprovació de la documentació i introducció de dades a l'Arxiu d'Identificació d'Animals de Companyia (ANICOM) de la Generalitat de Catalunya

.

Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor (OMIC)

Entra al Servei de Consum

 

.

Responsables Polític:Rafa Navarro

Tècnic:Alicia Hernández

.

+informació

Adreça: Plaça de l'Ajuntament, 1
Telèfon: 93 741 74 00
Fax: 93 741 74 25
Correu-e: oac@premiademar.cat

Bústia Ciutadana

^