PremiÓ de Mar estrena marca de promociˇ turÝstica
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterComparteix a Google+Compartir per correu electr˛nicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
28 FEBRER 2019

Durant el 2018 s'ha estat elaborant el Pla estratŔgic de turisme 2018-2022 de PremiÓ de Mar, que tÚ per objectiu aprofitar les singularitats de la vila per convertir-la en una destinaciˇ turÝstica reconeguda i contribuir d'aquesta manera al seu creixement sostenible. Un dels eixos que inclou el pla Ús la creaciˇ i disseny d'una marca per a la promociˇ de PremiÓ de Mar com a destinaciˇ turÝstica, que ja ha finalitzat. El nou logotip, que es comenšarÓ a aplicar aviat per identificar totes aquelles accions relacionades amb la promociˇ de la ciutat, s'ha creat prenent com a punt de partida la relaciˇ de la vila amb el mar.

ParalĚlelament, s'ha dut a terme una diagnosi per establir quina Ús la situaciˇ actual i quins sˇn els punts a treballar per arribar als objectius marcats. Mentre es va fer aquesta diagnosi, i entre altres accions, es van realitzar visites tŔcniques als principals punts d'atracciˇ turÝstics i recreatius de la vila i es va dur a terme un taller participatiu en el qual van prendre part representants de les diferents entitats de carÓcter social i econ˛mic de PremiÓ de Mar. 

A partir d'aquesta diagnosi, en l'actualitat es treballarÓ per aprofitar els punts forts que s'han posat de manifest, com sˇn els museus RomÓ i de l'Estampaciˇ, el comerš o la possibilitat de practicar esports nÓutics, i a contrarestar els inconvenients, com Ús la proximitat amb Barcelona o la competŔncia amb les poblacions de l'entorn.

El Pla estratŔgic de turisme 2018-2022 l'ha dut a terme la consultora Pax#, contractada per la Diputaciˇ de Barcelona dins del CatÓleg de Serveis i Activitats 2017.

^