L'Ajuntament impulsa un servei d'ajuda per a les tramitacions electròniques
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
01 ABRIL 2020

Coincidint amb la situació d'alarma pel coronavirus, el servei OAC360° permetrà donar suport a l'hora de fer qualsevol tràmit o demanar ajuts o subvencions 

Aquesta setmana s'ha posat en marxa un nou servei per donar suport a tothom  que hagi de fer ús de l’Oficina virtual d'atenció a la ciutadania. La iniciativa porta per nom OAC360° i està pensada per resoldre dubtes o dificultats a l'hora de fer un tràmit en línia a la ciutadania en general , comerciants, autònoms, empreses i entitats. 

L’OAC360° és un servei integral que permet oferir de manera àgil suport a través del telèfon o del correu electrònic a l'hora de fer qualsevol tràmit en línia com, per exemple,  la sol·licitud d'ajuts o subvencions, certificats d'empadronament, llicències d'obres o activitats o la instal·lació d'un certificat digital (idCAT o idCAT mòbil).   

Aquest nou servei suposa un pas endavant en el procés de la implantació de l'administració electrònica que permet fer tràmits online des de qualsevol lloc i a qualsevol hora. Alhora, coincidint amb el període de confinament per l'alarma del coronavirus, permet continuar donant suport a qualsevol persona o empresa a l'hora de fer un tràmit. 

Cal recordar que amb motiu de la situació actual les diferents administracions han posat en marxa diferents convocatòries d'ajuts per als comerciants, autònoms, empresaris i ciutadania en general, que requeriran fer els corresponents tràmits per via telemàtica. 

 Com hi pots contactar?

 

Truca'ns

Telèfon: 647 67 67 92, disponible de dilluns a divendres de 8 a 20 h

Correu electrònic: oac360@premiademar.cat

Truca'm: servei que permet demanar que et truquin en un horari convingutEt truquem

^