Notes de Premsa
El Síndic atendrà la ciutadania de Premià de Mar
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
17 FEBRER 2021

El pròxim 2 de març, l’equip del Síndic atendrà la ciutadania i les entitats de Premià de Mar que ho desitgin. A diferència d'ocasions anteriors, però, i atesa la situació de pandèmia, aquesta vegada l'atenció serà telemàtica, mitjançant  trucada o videotrucada.

Aquest servei del Síndic té la finalitat que aquelles persones que ho considerin puguin fer consultes o exposar queixes en relació amb possibles vulneracions dels seus drets per part d'administracions públiques o empreses de serveis generals, com ara l'aigua, el llum o el gas, entre d'altres. La jornada de consultes s'emmarca en el conveni signat entre el Síndic i l'Ajuntament amb l'objectiu de millorar en la defensa dels drets de les persones del municipi.

Les persones que hi estiguin interessades han de concertar l'entrevista amb anterioritat, bé trucant al telèfon 900 124 124 o bé enviant un correu a l'adreça electrònica sindic@sindic.cat.

Oficina del Síndic

^