Notes de Premsa
El SÝndic atendrÓ la ciutadania de PremiÓ de Mar
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterComparteix a Google+Compartir per correu electr˛nicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
17 FEBRER 2021

El pr˛xim 2 de marš, l’equip del SÝndic atendrÓ la ciutadania i les entitats de PremiÓ de Mar que ho desitgin. A diferŔncia d'ocasions anteriors, per˛, i atesa la situaciˇ de pandŔmia, aquesta vegada l'atenciˇ serÓ telemÓtica, mitjanšant  trucada o videotrucada.

Aquest servei del SÝndic tÚ la finalitat que aquelles persones que ho considerin puguin fer consultes o exposar queixes en relaciˇ amb possibles vulneracions dels seus drets per part d'administracions p˙bliques o empreses de serveis generals, com ara l'aigua, el llum o el gas, entre d'altres. La jornada de consultes s'emmarca en el conveni signat entre el SÝndic i l'Ajuntament amb l'objectiu de millorar en la defensa dels drets de les persones del municipi.

Les persones que hi estiguin interessades han de concertar l'entrevista amb anterioritat, bÚ trucant al telŔfon 900 124 124 o bÚ enviant un correu a l'adreša electr˛nica sindic@sindic.cat.

Oficina del SÝndic

^