Aquesta setmana s'obre el període d'inscripcions per al Casal municipal d'estiu de Premià de Mar que tindrà lloc entre el 28 de juny i el 10 de setembre a l'escola Montserrat, i durant el juliol també a l'escola Sant Cristòfol.
El casal està adreçat a nenes i nens d'entre 3 i 14 anys i es podrà escollir entre un programa dedicat a les activitats de lleure o un altre dedicat a les activitats esportives. En tots dos casos, se seguirà un fil conductor temàtic i es faran jocs i sortides per l'entorn proper del municipi. L'horari serà de 9 a 17 h amb acollides de 8 a 9 h. També hi haurà l'opció de menjador. El Casal contempla totes les mesures de seguretat sanitària per prevenir possibles contagis de la COVID-19.
Les opcions de preus són:
Les inscripcions per Casal municipal d'estiu s'han de fer en línia. El termini per fer-ho finalitza el dimecres 9 de juny. També es podrà fer de forma presencial els dies 10 i 11 de juny, de 9 a 13 h a la Nau 1 de l'Antiga Fàbrica del Gas, al carrer de Joan XXIII, 2-8.
Per més informació, podeu escriure a l'adreça electrònica ensenyament
