Obert el termini per solĚlicitar les beques menjador pel curs escolar 2022-2023
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterCompartir per correu electr˛nicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
28 ABRIL 2022

Des d'avui dimarts, 3 de maig, i fins al divendres 27 de maig està obert el termini per a sol·licitar els ajuts individuals de menjador escolar pel curs 2022-2023 per educació infantil (segon cicle), primària i secundària obligatòria (amb servei de menjador, no cantina).

Les sol·licituds es poden presentar telemàticament a través de l’Oficina Virtual de Tràmits de l'Ajuntament. En cas de necessitar suport en la presentació de la sol·licitud, es pot presentar presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana, demanant cita prèvia a través del web municipal.

Poden demanar els ajuts les persones empadronades a Premià de Mar i que reuneixin els requisits de les bases de la convocatòria.

La documentació que cal aportar és la següent:

  • Model CCM1 de sol·licitud.
  • Volant de convivència. En cas de no presentar el volant de convivència, el sol·licitant declara de forma responsable amb la signatura del model CCM1 que disposa de la documentació que acredita al domicili informat i que ha obtingut el consentiment de totes les persones que consten empadronades.
  • DNI o NIE en vigor.
  • Resolució judicial en cas de separació o divorci.
  • Certificat de discapacitat de l'alumne o germans emès pel Departament de Benestar i Família, si escau.

Informació important:

  • La sol·licitud l'ha de presentar el pare o mare o tutor/a legal de l'infant beneficiari.
  • La persona sol·licitant haurà de ser major d'edat i facilitarà les dades necessàries d'acord amb el model CCM1 de sol·licitud.
  • S'ha de realitzar una única sol·licitud per tots els germans del nucli familiar.
  • En cas de pares divorciats, on ambdós progenitors volen sol·licitar la beca, s'ha de fer una única sol·licitud conjunta.
  • Es recomana que els sol·licitants facin la declaració de la Renta.
  • A les sol·licituds per via telemàtica s'adjuntaran els documents escanejats o fotografiats, preferentment en un únic arxiu.

Per consultes sobre la tramitació telemàtica, disposeu del servei d'assistència OAC360. S'hi pot contactar a través de l'adreça electrònica oac360@premiademar.cat, o bé trucant al telèfon 93 595 50 92, de dilluns a divendres de 8 a 20 h.

Més informació al servei d'Ensenyament de l'Ajuntament, escrivint a ensenyament@premiademar.cat o bé trucant al 93 741 74 01, extensions 2018, 4104 o 2016.

Model CCM1

Circular informativa

^