Formularis
Customer Service
 
Perfil web
Botó que mostra/amaga menú lateral
Formulari d'Inscripció: Customer Service en el punt de venta
Places limitades, per ordre d'inscripció.
Formularis
18 SETEMBRE 2023

Durada: 45 hores
Dates: del 17 al 31 d'octubre  de 2023
Horari: de dimarts a divendres, de 9.30 a 14.30 h
Lloc: Fàbrica del Gas nau 2

Places limitades


Ojectius:

  1. Acollir, atendre i vendre directament a la clientela que s'adreça a la botiga o establiment els productes o serveis que s'ofereixen i que més s'ajustin a la seva demanda. 

  2. Cercar sempre la satisfacció dels clients i la consegüent fidelització amb l'objectiu d'ampliar i consolidar la cartera de clients/es. 

  3. En locals petits es pot encarregar de tot el procés des de la recepció del producte, passant per la distribució del mateix en el local i la gestió de promocions i descomptes, fins al tancament diari de caixa i l'encàrrec de nous estocs; en locals més grans normalment s'especialitzarà només en una part d'aquest procés. 

  4. Obtenir un alt nivell de coneixement del producte per a poder realitzar un assessorament expert a la clientela. 

Continguts:

  1. HABILITATS D'ATENCIÓ A LA CLIENTELA (10 HORES) 
    • Tracte a la clientela • L'acollida al punt de venda • El servei a oferir: varietat de productes • La comunicació 
    • Els missatges adequats 
    • L'impacte de la comunicació no verbal 
    • Preguntes freqüents • Preguntes obertes • Preguntes claus 
    • Gestió de queixes i reclamacions. Habilitats clau per respondre a les queixes i les reclamacions • Escolta activa • Empatia • Assertivitat
  2. ORIENTACIÓ A LA CLIENTELA (30 HORES) 
    • Experiència del client a l'establiment • Customer Journey map: anàlisis dels punts freds i punts calents • Entrada i benvinguda • Tria del producte i assessorament • Comiat 
    • Coneixement del producte • Característiques del producte • Beneficis del producte 
    • Tiquet mig i promocions 
    • Fidelització • Influència i persuasió  • Productes i serveis per a fidelitzar 
  3. SERVEI DE POSTVENDA (5 HORES) 
    • Queixes i reclamacions • Tipus d'objeccions i com gestionar-les. 
    • Gestió de situacions adverses amb la clientela • Actituds davant les situacions adverses • Estratègies per mantenir la calma i la serenitat davant possible clientela difícil 



Inscripcions:

Dades del/la Sol•licitant:
*
*
*
*
*
*


Informació bàsica sobre el tractament de dades personals

Responsable: Ajuntament Premià de Mar

Finalitats: Gestionar la vostra sol·licitud. En el cas de tenir el vostre consentiment,  tractarem la vostra imatge per fer-ne difusió als mitjans de comunicació o materials divulgatius de l'Ajuntament de Premià de Mar, incloses les xarxes socials.

Exercici de drets: Podeu oposar-vos al tractament, limitar, accedir, rectificar o suprimir les dades i exercir el dret a la portabilitat de les mateixes mitjançant una sol·licitud escrita. Cal adreçar aquesta sol·licitud al domicili de l'Ajuntament de Premià de Mar: carrer del Nord 60, (08330), Premià de Mar, a l'atenció del Delegat/da de Protecció de Dades, o bé podeu enviar un correu electrònic a l'adreça: dpd@premiademar.cat

*Informació addicional: pot accedir amb més detall a la informació addicional sobre Protecció de Dades al següent enllaç.


*Autoritzo expressament que es puguin publicar imatges d'aquest curs als canals de comunicació o materials divulgatius de l'Ajuntament de Premià de Mar, incloses les xarxes socials.
Cliqueu per veure l'ajuda *

He llegit i accepto la política de privacitat


^