Les urnes estaran obertes durant un mes. També es pot votar a través del web de l'emissora municipal.
Tots els comerços de Premià de Mar associats al CAP (Comerços Associats de Premià) i els equipaments municipals disposen d'urnes i butlletes perquè els premianencs puguin votar els seus favorits per als Premis “Eixample80” al Premianenc de l'Any i “Sant Pau13” a la Iniciativa de l'Any. El resultat es coneixerà la nit del dia 9 de juliol en l'acte de lliurament dels guardons.
En aquesta 2a edició del certamen que organitza Ràdio Premià de Mar també es pot votar a través del web
on els visitants trobaran formularis per pronunciar-se via Internet.
D'altra banda, dimecres dia 14 de juny se celebrarà l'acte de signatura del conveni entre l'empresa premianenca Metalogenia i l'Emissora Municipal pel patrocini d'aquesta edició dels Premis.
Els Premis Eixample80 i Sant Pau13 van néixer l'any 2005 amb ocasió dels 20 Anys de Ràdio Premià de Mar. En la primera edició els guanyadors van ser, en el Premi “Eixample80” el pediatre Ernesto Sánchez, i en el Premi “Sant Pau13”, la “Cursa a pèl”.