Comença la segona fase de pavimentació de carrers
Comparteix al FacebookCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
10 MAIG 2007

Es pavimentaran els carrers que més ho necessiten i s'arranjaran i adaptaran diverses voreres i cantonades

Les obres de reparació de paviments i supressió de barreres arquitectòniques a diversos carreres del municipi ja han començat. Aquesta actuació correspon a la 2a fase (la primera es va fer el 2005) d'un projecte global que té per objectiu arranjar diversos els carrers del poble.

El pla que es portarà a terme preveu la pavimentació de prop de 20 trams de carrers a diverses zones del poble. Al mateix temps, tal i com estableix el Pla d'accessibilitat municipal, se suprimiran les barreres arquitectòniques de totes les cruïlles que ara s'arreglin. 

Col·laboració ciutadana
Les obres es faran tenint en compte l'estat i les necessitats del paviment en cada un dels casos. L'actuació també inclou una nova senyalització horizontal i vertical.
Mentre durin les obres caldrà tallar el trànsit d'alguns carrers i fer-ne les corresponents desviacions perquè els operaris puguin dur a terme la seva tasca, fet que  comportarà la implicació i la col·laboració de tots els premianencs.

^