La Plaça de l'Ajuntament es va omplir dissabte passat
en la Gala de lliurament dels guardons
Dissabte, 7 de juliol, es va celebrar la gala de lliurament de guardons de la 3ra Edició dels Premis de la Ràdio i es va desvel.lar el resultat de les votació popular. En aquesta ocasió els premianencs van distingir com a Premianenca de l'Any la Pepita Pla (presidenta de l'AVECA) i com a Iniciativa de l'Any la Plataforma Cívica Camí Ral. L'acte, al qual van acudir al voltant de 500 persones, també va servir per lliurar un guardó honorífic a la memòria de Jaume Batlle, guardó que van recollir les seves filles Sònia i Mireia.
La gala va ser presentada pels periodistes premianencs Lola Busquets i Pep Bras i s'acompanyava, aquest any, de la projecció d'un seguit de vídeos realitzats per la productora premianenca La Caja Negra. Abans de descobrir els dos guanyadors es van donar a conèixer els 3 nominats més votats per cada categoria, que van ser (a més dels guanyadors), el metge Josep Molins i la kitesurfista Gisela Pulido pel Premi Eixample80 i els Mosqueters del Country i la Xarxa Eurosènior pel Premi Sant Pau13. Els dos guanyadors van rebre un guardó elaborat per l'escultor premianenc Xavier Martos.
El moment més emotiu de la nit va ser quan les filles de Jaume Batlle, visiblement afectades, van pujar a l'escenari a recollir el guardó que dedicava Ràdio Premià de Mar al seu pare, desaparegut el passat 7 de febrer en accident a la carretera Nacional. Precisament una estona abans de la gala, al voltant de 3500 premianencs havien tallat de nou aquesta carretera en un acte reivindicatiu convocat per la Plataforma Camí Ral.
En el decurs de l'acte van pujar a parlar els dos patrocinadors del certamen, les empreses Metalogenia i BigMat Ramir, i va tancar l'acte amb un parlament Miquel Buch, Alcalde i President del Patronat de l'Emissora Municipal.