Ple ordinari: 22 d'octubre de 2008
Comparteix al FacebookCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
21 OCTUBRE 2008

Ple Municipal
Inici a les 19:15 hores.Lloc: Sala d'Actes de la nau 1 de l'antiga Fàbrica del Gas (c/Joan XXIII, 2-8). Retransmissió en directe per

Ràdio Premià de Mar

95.2FM.i i per internet a

www.radiopremiademar.org

. Canal Català Maresme(42 i 48 UHF i 24 de la TDT), emetrà el ple en diferit el dissabte següent a les 16h.

ORDRE DEL DIA:

1.- Lectura i aprovació acta sessió anterior.
2.- Informació Oficial.
3.- Alcaldia:
3.1.- Canvi representants òrgans col.legiats grup municipal ICV-EUiA-EPM.
3.2.- Nomenament membres Consell d'Administració societat mercantil Premià Serveis Municipals, SL.    
4.- Serveis Econòmics:
4.1.- Donar compte acord Junta de Govern Local de data 08-10-08: Preu públic Mostra Gastronòmica Mercat del Mar.
4.2.- Modificació pressupostària núm. 3 de l'Organisme Autònom de l'Institut Municipal de Música de Premià de Mar.
4.3.- Calendari pagament de tributs exercici 2009.
4.4.- Modificació ordenances fiscals 2009.
5.- 1ª Tinença d'Alcaldia:
5.1.- Adjudicació concessions administratives places d'aparcament soterrani de la biblioteca municipal de Premià de Mar.
6.- Serveis Centrals:
6.1.- Aprovació Ordenança general de subvencions.
6.2.- Rectificació d'ofici acord Ple municipal 15-09-06: adjudicació concessió obra pública construcció i explotació piscina municipal.
7.- Urbanisme, Obres Públiques i Medi Ambient:
7.1.- Aprovació provisional modificació articles normativa Pla parcial industrial núm. 2, torrent Malet.
7.2.- Recepció obra de construcció de la biblioteca municipal, 1ª. fase.
8.- Precs i preguntes

^