Aquest matí els alumnes de l'edifici de primària ja disposen de calefacció i la cuina de l'escola funciona amb normalitat
Els alumnes de l'escola Montserrat han pogut iniciar les classes d'avui dimarts amb el servei de gas totalment restablert després que l'Ajuntament s'hagi fet càrrec de la reparació. Durant les obres d'ampliació que la Generalitat està duent a terme a l'escola, es va produir un desperfecte a l'escomesa de gas per part de l'empresa encarregada de les obres i, tot i que s'hi va fer una reparació urgent, la companyia subministradora va detectar una petita fuita i per precaució no va restablir el servei de gas.
Davant la urgència de la situació, l'Ajuntament va optar per fer-se càrrec de la reparació de la canonada. Durant els dies en què no hi va haver servei de gas, no es va poder encendre la calefacció a l'edifici de primària i el subministrament dels dinars es va fer a través de l'empresa de càtering que habitualment ja treballa amb l'escola.