L'Ajuntament ha posat en marxa tallers terapèutics grupals per a infants que han patit o pateixen situacions de violència masclista en el seu nucli de convivència.
Amb motiu de la commemoració del Dia internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones, diumenge dia 24, a les 13 h, es farà un acte a la plaça de l'Ajuntament sota el títol de "No és no. Espais lliures de masclisme".
La setmana passada es va presentar el Protocol comarcal per a l'abordatge de la violència masclista al Maresme, un document en l'elaboració del qual ha participat l'Ajuntament de Premià de Mar.
És una iniciativa comunitària d´intercanvi de de temps, habilitats, serveis de forma gratuïta entre veïns i veïnes, per ajudar a resoldre les necessitats de la vida quotidiana.
×
Com presentar una sol·licitud de subvenció a l'Ajuntament de Premià de Mar