Diumenge, Festa del Comerç i Premià Estoc
Comparteix al FacebookCompartir en WhatsappCompartir per correu electrònicComparteix a Linkedin
Imprimir
Notes de Premsa
23 SETEMBRE 2004


Comerços Associats de Premià de Mar (CAP) celebrarà, el proper diumenge, 26 de setembre, la Festa del Comerç i el Premià Estoc, que en ambdós casos celebren la tercera edició, tot i que fins ara no havien coincidit en un mateix dia.
La Festa del Comerç es farà (d'11 a 15 i de 17 a 21) al pati de l'escola La Lió (c/Joan Prim, 30) i oferirà als més menuts inflables, karts, gimcana de bicicletes i un poblat ibèric. Els comerços col·laboradors del CAP regalaran entrades.
Pel que fa a la fira Premià Estoc, que permet adquirir articles d'estoc d'altres temporades com ara calçat, moda i complements, decoració o joguines a un preu econòmic i competitiu,  es farà a la plaça Romà Piera (a la zona de les galeries la Lió), de 10 a 21.

^