Ventall de sistemes digitals per contactar amb l'Ajuntament
Comparteix al FacebookCompartir a TwitterComparteix a Google+Compartir per correu electrònicCompartir
Imprimir
Notes de Premsa
22 AGOST 2019

Els darrers mesos, l'Ajuntament ha fet un esforç per facilitar a la ciutadania les possibilitats de traslladar-li qualsevol consulta, suggeriment o queixa. En l'actualitat, els veïns i veïnes de Premià de Mar disposen de diversos sistemes digitals per contactar amb el Consistori i fer-li arribar les seves inquietuds de forma ràpida i còmoda.

Així, des del Web municipal es poden enviar a l'Ajuntament comentaris, queixes o suggeriments a través de la Bústia ciutadana.

Premià Actua serveix per comunicar de forma àgil i efectiva qualsevol incidència, tant des del web com mitjançant l'app des del telèfon intel·ligent. A través de Premià Actua, es pot donar avís d'una incidència de neteja viària o recollida de brossa, avaries d'enllumenat públic, neteja de platges o il·luminació viària; es poden afegir comentaris i fotografies, i situar al mapa l'indret concret on s'ha observat la situació que es vol comunicar. Els avisos fets des de l’aplicació els reben directament les empreses prestadores del servei, la qual cosa permet que el problema quedi resolt amb major agilitat. L'app es pot descarregar des del mateix web de Premià Actua o bé des dels portals de descàrrega d'aplicacions d'IPhone i Android.

Des del desembre de 2017 funciona un sistema de comunicació directa amb l'alcalde Miquel Àngel Méndez a través de l'aplicació WhatsApp mitjançant el número 671 52 86 67. Aquest canal permet traslladar i rebre preguntes, queixes o aportacions, amb el compromís de donar resposta com més aviat millor. Alhora, l'alcalde fa arribar els comentaris a les àrees corresponents perquè en prenguin les accions pertinents i en fa un seguiment personal. El mateix canal serveix també per fer arribar als usuaris que ho sol·licitin avisos d'interès municipal.

Xarxes socials i altres canals de comunicació

Els avisos que s'envien pel WhatsApp, així com les notes de premsa i altres informacions d'interès, arriben també als ciutadans subscrits al canal de Telegram de l'Ajuntament.

Una altra forma de rebre la informació municipal és a través del Butlletí Electrònic Municipal Setmanal que funciona per subscripció. Mitjançant aquest canal, els veïns i veïnes subscrits reben cada divendres les notes de premsa publicades durant la setmana i les activitats culturals previstes a la vila per a la setmana següent.

D'altra banda, la ciutadania pot posar-se en contacte amb el Consistori mitjançant les xarxes socials. A banda d'aquesta funció, la pàgina de Facebook, amb prop de 6.900 seguidors, i el compte de Twitter, amb més 3.400, serveixen per difondre la informació que genera l'Ajuntament, mentre que el compte d'Instagram, amb el seu canal d'IGTV, té un caràcter més divulgatiu pels més de 1.300 seguidors que té actualment. El canal de YouTube, per la seva part, acull tots els vídeos que es generen des del departament de Comunicació. Finalment, per tancar el capítol de les xarxes socials, l'Ajuntament disposa des de fa uns mesos d'un compte de LinkedIn. L'objectiu d'aquest compte és fer difusió d'informacions referents a convocatòries laborals, ofertes de llocs de treball, plans d'ocupació, formació per a aturats, etc.

Menció a banda mereix l'emissora municipal Ràdio Premià de Mar, que en el darrer estudi d'audiències, donat a conèixer a finals de 2018, presentava un seguiment de mitjana de més de 8.300 persones durant un període de temps al dia.

Contacta amb l'ajuntament

^